Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
dit is mogelijk maar dan is de vraag of je je domein midden in de looptijd wilt overnemen of dat de looptijd binnenkort afloopt?
indien deze niet afloopt moet je deze afkopen, voor de kosten hiervan moet ik even informeren.
Het is onzin dat je een domein af moet kopen. Bij een .NL domeinnaam kan je een verhuizing aanvragen naar een andere registrar. Je hebt hiervoor de authorisatie-code / token nodig bij mijndomein.nl (zie hier) en deze moet je doorgeven aan je nieuwe registrar (wybo dus).
Wel dien je zelf de data te verhuizen van je oude hosting naar de nieuwe (net als bijvoorbeeld eventuele MySQL databases). En verder dien je zelf alles weer in te stellen zoals email, ftp....
Wel is het zo dat als je bij mijndomein voor een heel jaar betaald hebt, dat je dan geen restitutie gaat krijgen voor de maanden dat je niet bij ze zit.
veel bedrijven hebben inderdaad een hoog bedrag om je domein af te kopen, niet alle bedrijven hebben dat. en idd net zoals wwwicked schrijft moet je die code aan mij doorgeven en dan kan ik voor jou die domein bestellen
inderdaad zoals wwwicked al zei gaan domeinnamen per jaar, eventueel kunnen wij ook een website maken voor je, neem maar contact op via pm voor meer info
Van de site en het webhosting gedeelte weet ik vrij weinig vanaf. Maar ik geloof dat wybo heel veel gezeur met het ssl gehad heeft. Maar dit laat ik verder aan wybo over.