Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
ik wil niet zeuren maar dit zijn beste prijzen..Q6600 vind je bij de buren makkelijk voor ongeveer 50 euro..en dat geheugen..40 euro voor 4 gig? (ik weet tis ddr2 maar dat vind je ook voor zon 25 euro , wat ik al een belachelijke prijs vind.)
ik wil niet zeuren maar dit zijn beste prijzen..Q6600 vind je bij de buren makkelijk voor ongeveer 50 euro..en dat geheugen..40 euro voor 4 gig? (ik weet tis ddr2 maar dat vind je ook voor zon 25 euro , wat ik al een belachelijke prijs vind.)
Sir. U heeft gelijk en ook bedankt voor het inlichten. Ik had op ebay gekeken maar niet op tweakers. Niet slim van mij, kan een mod die topic sluiten aub.
Ik hoop dat je het ook als inlichten ziet, ik bedoel totaal niet dwars te zitten of je advertentie vervuilen, mocht je dat toch zo zien dan mijn excuses