• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

[CANCELLED] Ledstrips by WWWicked

Status
Niet open voor verdere reacties.
eerst en vooral prettige feestdagen & sterkte binnenkort voor je operatie.

ik snap volledig dat je geen nieuwe orders meer aanneemt sinds 25/12

echter zondag heb ik je een e-mail gestuurd voor een kleine adres-wijziging voor het versturen van mijn order van een tijdje geleden.... :Sad:

heb niks van reply meer gekregen op m'n email(s) die ik gestuurd had sinds afgelopen zondag, maandag & dinsdag...? :Sad:

wil niet aanvallend overkomen hoor, maar ik zou het enorm appreciëren als je me een mailtje met info kan sturen, het is momenteel niet zo heel erg prettig voor me snap je aangezien ik dus niet weet naar waar je het gaat opsturen, wanneer dat ik het mag verwachten, de t&t code enz... weet dus van niks .:Sad:

alvast bedankt voor een antwoordje terug Mark
 
Komt zeker goed..kheb al veel vaker zaken gedaan met Mark..het zijn vast de omstandigheden waar hij mee zit nu :)

Dont worry :D
 
Hij is echt betrouwbaar. En als hij niet antwoord dan zal hij daar zeker een reden voor hebben. Wacht rustig af komt allemaal goed.

Verstuurd van mijn HTC One X met Tapatalk
 
eerst en vooral prettige feestdagen & sterkte binnenkort voor je operatie.

ik snap volledig dat je geen nieuwe orders meer aanneemt sinds 25/12

echter zondag heb ik je een e-mail gestuurd voor een kleine adres-wijziging voor het versturen van mijn order van een tijdje geleden.... :Sad:

heb niks van reply meer gekregen op m'n email(s) die ik gestuurd had sinds afgelopen zondag, maandag & dinsdag...? :Sad:

wil niet aanvallend overkomen hoor, maar ik zou het enorm appreciëren als je me een mailtje met info kan sturen, het is momenteel niet zo heel erg prettig voor me snap je aangezien ik dus niet weet naar waar je het gaat opsturen, wanneer dat ik het mag verwachten, de t&t code enz... weet dus van niks .:Sad:

alvast bedankt voor een antwoordje terug Mark
Zie de email. Alles komt goed.
 
Alles verder goed verlopen? :)
Met mij wel, lig alleen flink in de clinch met TNT en de plaatselijke buurtsuper. Het is toch wel heel apart dat alle 5 pakketten van die ene dag niet te traceren zijn en ook niet aankomen. Ze zijn een onderzoek gestart, maar had toch al wel een telefoontje van ze verwacht.

In het ergste geval betekend het opnieuw solderen en versturen (misschien gooi ik de auto vol en rij ze zelf weg, TNT vertrouw ik niet meer zo eerlijk gezegd) of nog meer verlies te draaien door het betaalde geld terug te storten.

Ik reageer wellicht wat trager dan dat jullie gewend zijn van me, komt ook mede door een sketchup deadline die ik heb waardoor ik amper nog maar op HighFlow kom.
 
Dat is inderdaad een heel stuk minder voor je en daar klopt zeker iets niet. Gezien dit al de eerste niet is moet het bijna een van die twee zijn die de pakketjes achter houd... Maar wie heeft er nu zoveel ledstrips nodig? die zijn huis zou je van mijlen ver moeten zien :sarc:
 
Als het nou allemaal rode zouden zijn, dan zou ik het wel begrijpen. Die is zijn eigen hoerentent aan het opzetten. Maar baal er wel goed van.
 
Lol, 5 pakketjes? Je hebt toch gewoon een bewijs van verzenden, als ze niet aankomen en TNT kan ze niet vinden in hun systeem lijkt t mij toch simpel? Vreemd verhaal maar bovenal vervelend voor jou..

Goed om te lezen dat t verder goed met je gaat!
 
Lol, 5 pakketjes? Je hebt toch gewoon een bewijs van verzenden, als ze niet aankomen en TNT kan ze niet vinden in hun systeem lijkt t mij toch simpel? Vreemd verhaal maar bovenal vervelend voor jou..

Goed om te lezen dat t verder goed met je gaat!

Heb het ook gehad met JeanPaul met een scherm, Track and trace word pas geactiveerd als het door de chauffeur word gescand en ingeladen word, Bij was het geval dat het pakketje achter de tnt container lag :S en toen Jeanpaul info ging halen kwamen ze daar dus achter en toen was me track and trace wel opeens actief savonds na 7 uur, en had de code al 4 dagen :)
 
Mijn excuses voor de asociaal late reactie.

Allereerst kunnen ze bij de TNT niets vinden van deze leveringen :mad:. Wat dus betekend dat ik alle ledstrips opnieuw aan het maken ben. Denk dus dat de zending van Enthernal zelfs nog de eerste poging betreft.

Echter ben ik ook druk met HWI (iets met een casemod compo), volgende week pc's bouwen voor mijn vrienden in Venlo (incl workshop en bijbehorende voorbereidingen) en verder diverse klussen in huis aangezien die kleine in de buik (ondanks mijn afdak gelukkig niet bij mij in de buik) die er over een paar maanden toch echt uit moet. Daarnaast zo veel als mogelijk gedaan om zaken bij een notaris te regelen, dat heeft er ook ingehakt qua emoties en energie.

Ik probeer alle orders nog voor de 22e af te hebben in ieder geval. Het spijt me dat dit zo'n lange termijn betreft, maar ik probeer mijn best te doen.

Ik doe deze orders ook nog gereed maken, daarna mag het topic wat mij betreft ook gesloten worden. Het worden dan Cygleds voor jullie of een andere oplossing.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
Sw333t [CANCELLED] Ledstrips by WWWicked Verkocht 158
E [CANCELLED] Gainward GTX670 Phantom Verkocht 12
l3p [CANCELLED] Bitspower fittingen! Verkocht 0
stigma [CANCELLED] Nvidia GTX680 SLI (cherry picked) (water gekoeld) asic89,8 Verkocht 9
Pharlap [CANCELLED] Aqua Computer AquaTube rev. 1.1 (Reservoir, Zilver) Verkocht 6
ProAce [CANCELLED] Ledstrip by ProAce Verkocht 8
Stephan---pro [CANCELLED] Diversen Verkocht 19
Sw333t [CANCELLED] Opruiming Verkocht 9
stefan787 [CANCELLED] gtx760 sli Verkocht 13
Sw333t [CANCELLED] Corsair AF140 Quiet Edition Gevonden 1
Zwelgje [cancelled] gtx 690 Gevonden 10
Sw333t [CANCELLED] Asus P8-H77-I ITX moederbord (S1155) Verkocht 2
Sw333t [CANCELLED] Cooler Master Elite 120 Advanced White met diverse extra's Verkocht 8
P [CANCELLED] EK-RES X3 110 Tube Reservoir Verkocht 3
l3p [CANCELLED] ASUS Rex III + i7 960 + 6GB Corsair Dom GT + EK Plexi blocks Verkocht 6
l3p [CANCELLED] L3p Parvum case incl 7x UV green fans. Verkocht 2
l3p [CANCELLED] CM Storm Scout 2 Full Midnight Black (Nieuw!) Verkocht 2
Cygnitr0n [CANCELLED] Asus DCII GTX660Ti + EK-FC670 DCII + EK-FC670 Backplate Verkocht 3
arwin74 [CANCELLED] Cooler Master Seidon 120 XL Verkocht 5
arwin74 [CANCELLED] Silverstone TJ11 Verkocht 9
arwin74 [CANCELLED] radiator + stands Verkocht 5
D [CANCELLED] soundblaster z Verkocht 4
Sw333t [CANCELLED] OCZ Vertex 2 (zonder behuizing :sarc:) Verkocht 3
Sw333t [CANCELLED] Buildlog bannertje nodig, maar niet zo handig met Photoshop? Verkocht 4
gerjanlubbers [CANCELLED] Teruil case , voor andere case :) Verkocht 1
Sw333t [CANCELLED] 3x servo + servotester Verkocht 5
J [CANCELLED] [tka - cpu/ram] Verkocht 3
Cygnitr0n [CANCELLED] i5 2500K Verkocht 6
z999 [CANCELLED] Overcomplete LC kit incl videokaart (cheap!) Verkocht 5
DieHard [CANCELLED] Logitech S220 2.1 speakerset Verkocht 3
M [CANCELLED] Black ice 360 radiator te koop (ongebruikt) Verkocht 9
Sw333t [CANCELLED] Acer V193HQ 18,5" Widescreen Verkocht 3
Luculenus [CANCELLED] Cooler Master 120MM Excalibur 2000RPM PWM Verkocht 1
Sw333t [CANCELLED] Goedkope 240mm radiator (mag lek / beschadigd zijn) Gevonden 1
Arniebomba [CANCELLED] Corsair Dominator 2133MHz 16GB Verkocht 17
Stephan---pro [CANCELLED] Alienware aurora case incl 875watt voeding ruilen Gevonden 1
O [CANCELLED] Point of View gtx460 ultra charged + Arctic Accelero Xtreme Plus Verkocht 1
boefmans [CANCELLED] m4n78-am Verkocht 4
DieHard [CANCELLED] Rond de 72 LED's in verschillende kleuren Verkocht 5
D [CANCELLED] 2x A.C. Ryan UV groen 120mm Verkocht 1
D [CANCELLED] hercules 15 inch Verkocht 3
k.3nny [CANCELLED][100INCL]Dangerden Tower21 Verkocht 20
Legendary1985 [CANCELLED] MEGA opruiming verschillende hardware's zie ad.] Verkocht 4
k.3nny [CANCELLED] Pink Phantom compleet/onderdelen Verkocht 5
arwin74 [CANCELLED] Cisco NSS4000 4-bay Gigabit Storage System Chassis Verkocht 14
Lqd [CANCELLED] 16GB Dominator (CMT8GX2M2A2000C9) Verkocht 8
Lqd [CANCELLED] Asus maximus IV Extreme Verkocht 14
sir serial [CANCELLED] Matrix 580 ruilen tegen mijn Revo x2 240 Gevonden 1
Sw333t [CANCELLED] Buitenhok voor een konijn Verkocht 6
D [CANCELLED] Bureau Erg groot eventueel met luxe stoel Bureau 60 euro stoel 45 Verkocht 7

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan