Sw333t
I Love my NUC
Compleet gesoldeerde ledstrips in de kleuren wit, blauw, groen, UV, rood of oranje. Een combinatie van rood en oranje of een combinatie van wit, blauw, UV of groen is ook mogelijk.
Wat zit er in de levering:
- Ledstrip van 30,5 of 15 centimeter die bezet is met 24x of 12x 5mm leds,
- Een kabel (circa 20 cm) met molex-connector,
- Een stuk dubbelzijdig tape voor montage van de strip.
Weerstanden zitten standaard aan de bovenzijde gemonteerd (zichtzijde tussen de leds in). Indien gewenst, is het alsnog mogelijk om de weerstanden aan de onderzijde te monteren, gelieve dit aan te geven bij uw bestelling. Hou dan wel rekening met minder plakkracht van de dubbelzijdige tape.
Prijzen (*):
1x Ledstrip Rood : 25,00 euro (15,00)
1x Ledstrip Oranje: 25,00 euro (15,00)
1x Ledstrip Fel Wit : 27,50 euro (16,00)
1x Ledstrip Warm Wit: 30,00 euro (18,00)
1x Ledstrip Blauw : 27,50 euro (16,00)
1x Ledstrip Groen : 27,50 euro (16,00)
1x Ledstrip UV : 27,50 euro (16,00)
1x Ledstrip Roze : 27,50 euro (16,00)
(*) Genoemde prijzen zijn exclusief verzendkosten.
(*) Prijzen tussen () zijn de prijzen voor halve strips a 15 centimeter.
Andere afwijkende maten (tot een lengte van 30,5 centimeter) op aanvraag.
Extra's voor een strakkere look (toeslag is 2 euro per ledstrip):
- Carbonfolie,
- Geborsteld RVS folie,
- Sleeving met Paracord, in alle kleuren leverbaar als het maar zwart is (voorbeeld volgt nog).
Verzendkosten binnen Nederland: 6,75 euro incl. track & trace code.
Verzendkosten buiten Nederland: informeer naar de verzendkosten (deze zijn nogal erg afhankelijk van het gewicht).
Voor elke 10 euro van het totaalbedrag (exclusief verzendkosten), krijg je 1 waardepunt. Heb je dus een totale orderwaarde (excl. verzendkosten) van 50 euro, dan krijg je 5 waardepunten (deze worden hier bijgehouden in Excel). Elk waardepunt staat gelijk aan 0,50 euro. Deze zijn op een door jou gekozen moment in je wisselen voor korting op een volgende bestelling.
Waardepunten zijn niet inwisselbaar voor contanten.
Levertermijn:
Afhankelijk van drukte, wordt in onderling overleg afgesproken en vastgelegd.
Contact en wijze van bestellen:
Via email (leds@vanwilligenburg.eu) of PM.
Facturatie, betaling en garantie:
- De factuur dient vooruitbetaald te worden, ben niet steenrijk dus het moet wel te behappen zijn voor me.
- Alle ledstrips die ik lever, krijgen 6 maanden garantie op het soldeerwerk en werking van de leds mee (dit hou ik ook bij in een Excel-sheet). Met uitzondering van de ledstrips met UV leds, aangezien UV leds ook afnemen in sterkte (zoals CCFL dat ook doet). Defecten door gebruikersfouten zijn uitgesloten van garantie.
Sponsoring:
Aangezien ik geen bedrijf ben en het geld niet op mijn rug groeit, kan ik hier niet aan voldoen.
Kan je ook dual kleuren strips maken, die afzonderlijk te bedienen zijn?
Ik kan wel meerdere kleuren op 1 strip plaatsen, maar de kleuren kan je niet apart bedienen. Wil je ze apart kunnen bedienen, dan kan je je daarvoor het beste melden bij Cygleds.
Voorbeelden:
Voorbeeld met carbonfolie.
Laatst bewerkt: