Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
[CANCELLED]Casemodding op aanvraag: Brink of Modding
Ik wil natuurlijk wel mijn eigen logo gebruiken he Bedankt voor het meedenken though. Ik zal morgen even uitzoeken of ik het logo zelf kan uitsnijden, of dat niet te klein is.
Uiteraard mag hij vol trots zijn logo showen, toch denk ik dat het slimmer is gezien van zijn kant (daar waar het om draait, de verkoop) dat hij om te draaien is en dat je dan dezelfde mooie afwerking hebt zonder logo. Mensen kunnen dan zelf kiezen.
Ik zal de binnenkant sowieso dicht laten, want het midden van een fan is niet interessant. Het logo zal ik niet in het midden plaatsen, dat is te opzichtig. Ik ga maar eens een prototype bestellen vandaag of morgen
Is dit inmiddels gerealiseerd? Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar het resultaat.. Lijkt me zelf ook wel tof een custom zij paneeltje te hebben namelijk
De fangrill heb ik nog niet laten maken, ben nog aan het nadenken over een spannender ontwerp. Daarnaast zaag ik nu regelmatig windows en ben ik custom reservoirs aan het lijmen
Ik ben nog bezig met uitzoeken, maar wat zouden jullie ervan vinden als ik de DI-NOC 3M carbonfolie in de kleuren zwart, wit en grijs toevoeg aan m'n website? Ik vind alleen zwart een beetje saai