• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Big Tasty terug bij de Mac

Achjoh, Als je even zijn naam google weet je al genoeg, Van nokkenassensor tot ontslag wegens ziekte.

Veel plezier op het net :)

Tis maar macdonalds, ga is lief elke dag koken jij! :p

Dat je zoekt op google zegt meer dan genoeg over jou als persoon, ik hoop dat je genoeg vind om jezelf tevreden te stellen, dat ik vragen stel over bepaalde zaken en jij dat hier omdat je een discussie niet kan winnen tentoonstelt zegtmeer dan genoeg over je persoonlijkheid buiten dit forum.

Als ik trouwens bang was geweest dat iemand dat zou lezen, dan was ik wel net zoals jou een naampje gaan verzinnen om de vragen mee te stellen omdat je anders bang bent dat mensen er mee aan de haal gaan.

Weet je, ik verdien 2x zoveel als jou en je manager, ik rook een jointje als ik daar zin in heb omdat ik niet drink, kom je nog met iets wat ontopic is of blijf je nu flamen omdat je weet waar je nu staat?

En idd Killerbee, met zijn "posts" en "status" zou je wel wat meer verwachten van diegene.

Discussie is leuk, maar jij gaat nu persoonlijk verder omdat je gewoon uitgeluld bent en verder niets hebt te zeggen. Doe dat dan ook gewoon niet en post gewoon niet meer.
 
ik ben mezelf :D! ik verander voor niemand :D google mij maar I lolled. maar komop hey, tis fucking macdonalds, dat ze mij per maar 1k geven moeten ze zelf weten :sarc:

leuk dat je zoveel verdient btw, maar moet je dan niet nu werken? als je bijna 3k verdien? ownee dan heb je natuurlijk tijd over om ergenst speciaal een acaount aan te maken en beginnen met iemand te argumenteren :sarc:

Heb toch iets fouts gedaan :D!
 
Dat snap ik, ben ik ook met je eens, maar wees volwassen en blijf in de discussie en ga niet persoonlijke dingen uit de kast halen dat heeft helemaal geen nut. Mij pak je er niet mee en je laat zelf zien hoe laag je kunt gaan om het tij te doen keren.. of beter gezegd probeert te keren.

Maargoed, ik zag dat je het verandert had dus respect heb ik weer voor je, laten we er dan gewoon mee ophouden en verder gaan zoals het hoort op dit forum.

En editje, ja ik zit nu op mijn werk ;) sinds kort ICT programmeur, dus ja ik heb er de tijd voor ;)
 
Nope :D ik zit nog in een regeling met mijn oude werkgever.
Ik krijg nog een aantal centjes van hun erbij tot ik op mijn oude inkomen zit wat ik daar verdiende :D

Als je het regelt moet je het wel goed doen hey! :p nee komt vanwege wat gezeik waarop ik de oude werkgevers kon pakken, hun zijn nu verplicht om mij door te betalen tot ik weer op dat niveau zit.

edit; daar kwam trouwens die post vandaan van het ontslag ;)
 
Haha meschien wel beetje fout van mij ja, mijn excuses ;)

Majaa veel plezier met je werk, ennuh, gewoon lief koken elke avond ;) ookal zijn het maar pannekoeken of frietjes :p veel beter als alles wat bij de mac is tbh ;)

voor 10 euro daar 1x eten heb je 2 tot 3 dagen eten thuis ;)
 
Ja komt goed, ik kook vaak genoeg! :p

Doe jij je best dan en sla die beunhazen van de3 top eens op hun achterhoofd, misschien komt het idee om de big tasty terug te brengen wel naar boven :p

Show-off.

Get a life dude. And stop bitching!

Je loopt te ver achter we waren al een stukje verder, en als je had gelezen waar dat een reactie op was wist je wel beter, dan had je gezien dat we alle twee aan het showen waren met de skills ;)
 
Kenny hoeft bij mij niet te showen, ik weet wat hij kan. Behalve op hamburger gebied dan. Jij komt hier binnen met een alwetende attitude van hier tot ginder, dat wordt door velen niet gewaardeerd. Een speciaal bitching-account.. maak je vrienden mee.
 
Laatst bewerkt:
Kenny hoeft bij mij niet te showen, ik weet wat hij kan. Behalve op hamburger gebied dan. Jij komt hier binnen met een alwetende attitude van hier tot ginder, dat wordt door velen niet gewaardeerd. Een speciaal bitching-account.. maak je vrienden mee.

Ik verdien 10K, maar krijg het niet.

Kan best zo zijn, maar dat jij je mengt in een discussie die al lang over is zegt ook een hoop hoor :D
Kenny ken ik niet zoals jou.. (blijkbaar) weer een loos argument wat niets met mij te maken heeft want hij showde het namelijk ook niet voor jou ook.

Jij komt hier half intreden op een discussie waar je geen bijdrage aan levert, dat word door velen niet gewaardeerd.

En over het account, je kan het ook zo bekijken... ; als je had gelezen had je gezien dat ik zowiezo een vaste klant ben, ik post alleen nooit.. en dus ook geen reden voor een account.. als je nou een guest comment boxje had dan had ik er niet eens een gemaakt, snappie.

Hmm trouwens, als ik op zoek was naar vrienden was dit wel de laatste plaats waar ik zou beginnen, helemaal met kneusjes zoals jou die omdat ze 6k posts hebben meteen denken status te hebben op een forum.

Ik gooi mijn mening hier neer, als je het er niet mee eens bent is dat jou probleem.. "vriend"
 
Hmm trouwens, als ik op zoek was naar vrienden was dit wel de laatste plaats waar ik zou beginnen, helemaal met kneusjes zoals jou die omdat ze 6k posts hebben meteen denken status te hebben op een forum.

Ik gooi mijn mening hier neer, als je het er niet mee eens bent is dat jou probleem.. "vriend"
Tja, jij kent mij dus ook niet. Ik zou zeggen, blader even wat posts terug naar boven.

En die van die 10K is puur sarcastisch, maar blijkbaar kon je dat niet zien of herkennen.

Ik een status op het forum, whahaha... dat is jouw mening dan. Enige status die ik kan bedenken is een sloeber met altijd tweedehandse hardware en met kick-ass vette ledstrips.
 
Je hebt een prijs gewonnen! Een Flame binnen 15 berichten :sarc:

Maar goed de BigTasty is verruild met American1955, heerlijk.

*I water <3 my burger!
waterbottles.jpg
 
Kan er nu echt nooit op een fatsoenlijke manier een discussie gehouden worden?

DiviNe187 maakt hier een account aan, tis misschien geen MC Donalds forum, maar hij stelt z'n vragen op een normale fatsoenlijke manier.
Daarin tegen kenneth, kun jij er nog wat van leren met je geflame met slotje en je manier van typen gaat ook nergens over.
Dit geldt overigens ook voor de dislikes, kom op zeg, gedraag je eens naar je leeftijd.

Er komt geen slotje op, dat, dat ff duidelijk mag zijn ;)
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
Jason Bitspower BIG SALE% ?️ HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
S BIG RED 900D Steves1990 Gallery & Build Logs 38
Freddy Aanbieding: 1x Chieftec BIG Tower met waterkoeling set HighFlow Computer Cooling Shop 0
N Big Chief Bigger Gallery & Build Logs 2
Adam Vandervorst Project big d Gallery & Build Logs 56
B [2011] The Big Year Films / Movies 2
bundymania [INACTIVE] Bundymania Big Special Sale Thread - check it out now ! Updates Verkocht 18
bundymania REVIEW: CPU Waterblock f. S775 - Big Roundup HighFlow Product Reviews 0
M Lian li p80 i7 gamingmonster ( Big & blue ) Gallery & Build Logs 25
MrGiorgio Bezuinigen of big spender Algemene Discussies 38
Wouter Dutch_Boy / Wouter / PC: Big-Boy I Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 1
B Weer terug denk ik Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 0
J Lucht komt steeds terug onder gpu block Waterkoeling 2
Jason Terug op voorraad: XSPC TX240 Ultrathin Radiator HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
Jason Terug op voorraad! Lian-Li PC-O11 Dynamic Midi-Tower - Black Window HighFlow Product Suggesties en Nieuws 7
S terug trekkend water?? Waterkoeling 11
retrorick Terug van weg geweest (wederom) Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 0
Freddy MDPC-X is terug, en verkrijgbaar bij HighFlow :) HighFlow Product Suggesties en Nieuws 39
Freddy Guldencoin: De gulden terug, maar in digitale vorm! Hardware & Software 19
J EVGA roept bepaalde reeks GTX 670 Superclocked terug NVIDIA 0
J Turken willen inburgeringsgeld terug Nieuws en Sport 5
T waneer is de HAF X terug beschikbaar HighFlow Webshop 1
Vannos weer terug bij het begin Gallery & Build Logs 36
Exeon 'Klassieke bonuslevels keren terug in Street Fighter' Gaming 4
Joren Behouden van pagina bij terug gaan. HighFlow Webshop 3
S cpu klokt niet terug (EIST) Overclocking 7
D Slangen terug... Waterkoeling 7

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan