• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Big Tasty terug bij de Mac

dan snap ik het zoiezo niet.. waarom iets weg halen ipv er iets bij doen?

Uitleg: waarom moet een bananen milkshake weg en komt daar een mango milkshake voor terug.. waarom doen ze niet een mango milkshake erbij terwijl de bananen milkshake ook gewoon nog te kopen valt (voor liefhebbers)..

en zo zijn er meer dingen, zoals mc flurry kitkat, chocolade shake, big tasty.. en wat ze nog meer weg hebben gehaald..
 
Omdat het vernieuwnd moet blijven, elke avond misionaire positie met je vriendin gaat toch ook vervelen?

ligt eraan hoe me vriendin er dan uit ziet.. :p

maar vernieuwend.. waarom pakken ze dan zoiets als mcflurry kitkat terwijl er andere mcflurry's zijn die er allang zijn..

ze halen letterlijk alles weg wat lekker is.. binnenkort nog de hamburger, cheeseburger, mc chicken etc..

dan zijn ze pas vernieuwend..
 
en de bananen/chocolade milkshake KOMEN die ook terug, of helemaal niet meer?

en hoe zit dat met mcflurry kitkat.. komt die ook terug of helemaal niet meer?

want anders staat de mac niet meer op 1 bij mij qua shakes.. ^^
 
Zo dit had net zo goed het "wat mis je bij de Mac" topic kunnen zijn.

@Zhane ja idd dat appelgebak ding, daar kon je je bek goed aan verbranden.

@DuneDict dat ze moeten kiesen is logisch, op een MC Donalds machine kunnen max 4 verschillende smaken. Wil je dus wat nieuws toevoegen dan moet er ook één wijken, maar wat ik niet snap waarom die burgers niet eerst als special komen maar gelijk volledig worden toegevoegd en de Big Tasty helemaal weg is.

@Kenny ik snap wel dat die petitie geen ruk uitmaakt, maar je moet iets hebben om voor te vechten :razz:
 
Jongens jongens. Stappen we toch gewoon over naar de Quick? Hebben ze superbacon hamburger!

Mja, er zal echt wel een goede reden achter zitten waarom hij eruit wordt gehaald. En er zijn nog genoeg andere lekkere hamburgers. Neem nou die 1955 The American Classic. Die is erg goed. Moet je maar is proberen ( wel zonder tomaat, yuk! ).
 
Nee dat is het zeker niet :D!

Kenny,

Speciaal voor jou uitspraken heb ik hier een HF account gemaakt..

Ik kijk wel eens wat vaker rond op de site maar was nooit erg forum actief.. tot ik deze topic tegen kwam!

Nou is het fijn dat je er alles vanaf blijkt te weten, maar wees dan ook echt belangrijk en geef informatie ipv lul de behanger antwoorden te geven zoals "nee dat is het zeker niet!"

Waarom dan wel? En waarom alleen hier in Nederland?

Zoals ik begrepen heb heeft Duitsland de 1955 al een hele lange tijd gehad, daar is hij nu verdwenen of iets, hij staat in ieder geval niet meer op de menukaart, wel staat de big tasty nog met volle glorie tentoongesteld, en als je kijkt naar de grootte van het assortiment daar zal je gauw genoeg doorkrijgen dat het niet gaat om aantallen van het assortiment zelf, vast en zeker een of andere claim of ander probleem.

Dus meneer de mcdonalds burger bakker, als je het toch allemaal zo goed weet, enlighten us? Want de antwoorden die je nu geeft kan mijn broer ook geven en die bakt daar ook hamburgers ;)
 
Whahha, Sorry maar je snap nu toch wel dat dit niet mijn pakkie aan is?

Denk je dat ik zomaar alles kan vertellen? Regrestreer je maar op de mc donalds website en laat aboneer je op de emails :) dan kom je ook alles te weten :sarc:

Welkom btw :D!
 
Whahha, Sorry maar je snap nu toch wel dat dit niet mijn pakkie aan is?

Denk je dat ik zomaar alles kan vertellen? Regrestreer je maar op de mc donalds website en laat aboneer je op de emails :) dan kom je ook alles te weten :sarc:

Welkom btw :D!

Dan krijg je dus alle info die hun vinden dat jij mag weten en die jij nu ook weet..(blijkbaar?) maargoed, ik denk dat jij ook niet echt meer weet dan dit, waarom anders moeilijk doen en niet gewoon vertellen? Kleine moeite en evenveel tekst als dat je nu geschreven hebt. En bedrijfsgeheim zal het niet zijn als jij het weet en hier al half loopt te verkaffen dat hij niet meer terugkomt door "redenen e.d."

Je kan zowiezo meer vertellen dan dat je deed als je de waarheid verteld, maar als je het zo brengt dat je niet alles "mag" vertellen dan laten we het gedeelte van de claim of elk ander probleem even liggen, want dan weten we dat daar het probleem gewoon ook echt zit.. en dat dat hoger dan jou petje gaat.. maar antwoord dan eens een simpelere vraag.. Waarom hier niet meer en in duitsland wel? Welke claim of wat dan ook is daar niet doorgekomen wat hier wel gelukt is?
 
Hij is gewoon weg omdat de 1955 Geintroduceert is en we hebben zowiezo geen vriezers voor 3 soorten burgers. ik had dan liever ook de QP zien verdwijnen, maar dan heb je geen middelmaat meer.
 
Hij is gewoon weg omdat de 1955 Geintroduceert is en we hebben zowiezo geen vriezers voor 3 soorten burgers. ik had dan liever ook de QP zien verdwijnen, maar dan heb je geen middelmaat meer.

Kijk, dat zijn tenminste wat antwoorden waar we wat mee kunnen dank je, maar dan nog vraag ik me af, waarom heeft bijv. de mac in duitslands dan een kleine 16 burgers in hun assortiment terwijl we er hier maar rond de 10 hebben? En hoe doen ze dat met die vakken? 2 type's hamburger per vakje als ze er maar 3 hebben? Ik snap niet dat zoiets kleins als "een vakje in de vriezer" een bedrijf een product in hun assortiment laat vallen die zo populair is. De voeten van een sprinter afsnijden zo zie ik het.. en klinkt ook niet helder ook voor een groot bedrijf als dit.

Het zal ook wel niet om dat vakje in de vriezer gaan ben ik bang, er zal veel meer achter zitten en mijn gok gaat dan al snel naar een claim van iemand.
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
Jason Bitspower BIG SALE% ?️ HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
S BIG RED 900D Steves1990 Gallery & Build Logs 38
Freddy Aanbieding: 1x Chieftec BIG Tower met waterkoeling set HighFlow Computer Cooling Shop 0
N Big Chief Bigger Gallery & Build Logs 2
Adam Vandervorst Project big d Gallery & Build Logs 56
B [2011] The Big Year Films / Movies 2
bundymania [INACTIVE] Bundymania Big Special Sale Thread - check it out now ! Updates Verkocht 18
bundymania REVIEW: CPU Waterblock f. S775 - Big Roundup HighFlow Product Reviews 0
M Lian li p80 i7 gamingmonster ( Big & blue ) Gallery & Build Logs 25
MrGiorgio Bezuinigen of big spender Algemene Discussies 38
Wouter Dutch_Boy / Wouter / PC: Big-Boy I Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 1
B Weer terug denk ik Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 0
J Lucht komt steeds terug onder gpu block Waterkoeling 2
Jason Terug op voorraad: XSPC TX240 Ultrathin Radiator HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
Jason Terug op voorraad! Lian-Li PC-O11 Dynamic Midi-Tower - Black Window HighFlow Product Suggesties en Nieuws 7
S terug trekkend water?? Waterkoeling 11
retrorick Terug van weg geweest (wederom) Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 0
Freddy MDPC-X is terug, en verkrijgbaar bij HighFlow :) HighFlow Product Suggesties en Nieuws 39
Freddy Guldencoin: De gulden terug, maar in digitale vorm! Hardware & Software 19
J EVGA roept bepaalde reeks GTX 670 Superclocked terug NVIDIA 0
J Turken willen inburgeringsgeld terug Nieuws en Sport 5
T waneer is de HAF X terug beschikbaar HighFlow Webshop 1
Vannos weer terug bij het begin Gallery & Build Logs 36
Exeon 'Klassieke bonuslevels keren terug in Street Fighter' Gaming 4
Joren Behouden van pagina bij terug gaan. HighFlow Webshop 3
S cpu klokt niet terug (EIST) Overclocking 7
D Slangen terug... Waterkoeling 7

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan