• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Big Tasty terug bij de Mac

macdonalds is over het algemeen niet groot(*kwa assortiment) he vergeleken met die duiste volvraten :D!

Een amerikaanse macdonalds is helemaal erg.


*omdat het ook rendabel per product moet zijn.
 
OMFG nog steeds een actief topic over... MCDONALDS???

ronald-mcdonald-banned-pics-uphaa.com+(22).jpg
 
Kan ik me voorstellen, maar om nou een van betere burgers weg te doen is imho wel een hele lompe zet. Het is dat KFC hier in de buurt weg gaat anders hadden ze nu een nieuwe klant erbij.

Maargoed, hoe zit het met de vraag ervan dan? Als ik mijn broer en andere mensen die daar werken mag geloven was de big tasty toch echt altijd een van de beter lopende producten, en dan ga je je toch afvragen waarom ze deze zet doen.

En zeg nou zelf, ze hadden in ieder geval die saus wel als (extra) keuze mogen houden, die saus die bij de 55 erop zit is walgelijk.. vraag het iedereen.. als ze de burger niet lekker vinden wat de oorzaak ervan is, kan je garanderen dat iedereen de saus de schuld geeft. De burger en de rest is niets verassend of "vernieuwend" zoals mac het zo mooi wilt zeggen behalve het broodje waar het tussen zit en de ... yep saus :p

Dusja.. geef de mensen een keuze om saus te kiezen en je bent al een eind op weg met het verhelpen van dit probleempje.

Nederland is geen amerika dus probeer het er ook niet van te maken aub ;/
 
Sorry maar ben ik het totaal niet mee eens.

Kan ik me voorstellen, maar om nou een van betere burgers weg te doen is imho wel een hele lompe zet. Het is dat KFC hier in de buurt weg gaat anders hadden ze nu een nieuwe klant erbij.

Wie houd je tegen? Als je weet hoevaak dit gezegd word was ik milionaire.

Maargoed, hoe zit het met de vraag ervan dan? Als ik mijn broer en andere mensen die daar werken mag geloven was de big tasty toch echt altijd een van de beter lopende producten, en dan ga je je toch afvragen waarom ze deze zet doen.
Tjha, Ik zag, waarom niet? Hier in terneuzen gaat de 1955 echt hard over de toonbank, in een rush heb je er aan 40 tot 50 niet genoeg :D


En zeg nou zelf, ze hadden in ieder geval die saus wel als (extra) keuze mogen houden, die saus die bij de 55 erop zit is walgelijk.. vraag het iedereen.. als ze de burger niet lekker vinden wat de oorzaak ervan is, kan je garanderen dat iedereen de saus de schuld geeft. De burger en de rest is niets verassend of "vernieuwend" zoals mac het zo mooi wilt zeggen behalve het broodje waar het tussen zit en de ... yep saus :p
Het vlees is tataal anders als een tasty burger, het vlees heeft een vorm van een wolk, heeft een kruidige kant en een bak kant heeft daarom ook een stevige bite. als dit niet zo is is die 1955 die jij heb gegeten echt wel oud :D! Daarom altijd een grote burgen zonder tomaat oid bestellen zodat je voor je eigen weet dat je een 100% vers product heb, Het product is altijd wel vers (tezien aan tijdkaartjes in de bin) en dan vergelijken met de klok aan de muur, rondom de tijd(gewoon de normale tijd) staan cijfers in 2 kleuren. daaraan kan je zien of hij vers is of niet.

Dusja.. geef de mensen een keuze om saus te kiezen en je bent al een eind op weg met het verhelpen van dit probleempje.
Dat is jou mening maar ik begrijp dat jij hier een probleem van maak? Ik denk maar zo, if u dont like it deal with it.

Nederland is geen amerika dus probeer het er ook niet van te maken aub ;/
Dat maak jij ervan.

Ow en btw, KFC nederland is FALLIET! aleen in rotterdam amsterdam en een pand in denhaag of dordrecht blijft.

zover ik weet ;)
 
En Duitsland is ook geen Nederland, dus probeer dat het er ook niet van te maken aub.

Het gaat om de hoeveelheid in hun assortiment en het argument van "te veel" wat gesteld is over hier in nederland. Als ik zou zeggen wij willen het assortiment van duitsland! dan was je nu toppie bezig, maar dat ben je niet en je voegt geen nuttige informatie toe ook dus bij deze dank je en toedeloe.

Niemand houd me tegen geloof me, en het was trouwens een beetje sarcastisch maar goed.. we laten het maar varen hé.

En goed ja in terneuzen zal dat best zijn, vandaar ook mijn vraag richting de populariteit.. was de verkoop van de big tasty zo slecht dan daar? Zat ie daarom jaren in het assortiment?

En mja, het vlees zal vast anders zijn... ;p beetje meer plat en rond geslagen als de andere, een kruidje of 2 -3 anders plus een nieuw sausje en je hebt een andere smaak, maar het blijft hetzelfde burgertje waar de mac altijd zo trots op is "100%!"

Over het bestellen van verse burgers, dat doe ik normaal altijd bij de big tasty, paar wensen zodat ze zorgen dat er een stickertje op zit dat ie "speciaal voor mij is gemaakt!!" zodat ze werken voor hun geld ipv de eerste beste oudbakke burger te pakken en die ertussen te douwen.

Over de saus, het is idd mijn mening wat hier in de post staat ... maar ben zeker niet de enigste. Er zijn meer mensen die denken dat het een slecht idee was en dat het beter opgelost kon worden, of JIJ het daar mee eens bent is een ander verhaal, maar dat doet niet weg dat het een goed idee geweest zou zijn om een keuze te geven.

Dat maak ik er van? Kijk jij de reclame's wel eens van je eigen bedrijf? Zo niet zou ik dat maar eens doen dan, de reclame van die 1955 mist nog net een amerikaanse vlag en een engelse voice over.

Je zegt het trouwens verkeerd, er zijn vestigingen failliet van KFC.. het bedrijf zelf niet.
 
Maar kom dan met een onderwerp over pc's en niet over een fastfood keten.

Ik ben on topic, jij komt met verhalen dat je er alles van af weet, dan gaan we de discussie aan ook, anders moet je zelf buiten dit topic posten en hier niet verder gaan.

PC's weet ik genoeg van, mcdonalds niet, jij blijkbaar wel, schreeuwde je zelf rond, vandaar deze discussie, is niets raars aan toch?
 
T kan best zijn dat ik er veel vanaf weet ja, maar mesnen die gaan lopen eisen dat je alles verteld/uitleg heb ik geen zin in, wil je het allemaal weten hoe het "echt" zit volgens jou, ga naar een Mcd en vraag of je de manager mag spreken :D! en kom niet de forum hero uithangen.


slotje anyone? :D!
 
T kan best zijn dat ik er veel vanaf weet ja, maar mesnen die gaan lopen eisen dat je alles verteld/uitleg heb ik geen zin in, wil je het allemaal weten hoe het "echt" zit volgens jou, ga naar een Mcd en vraag of je de manager mag spreken :D! en kom niet de forum hero uithangen.


slotje anyone? :D!


Gooi maar snel een slotje erop ja, kan je de discussie niet winnen? Ga deze dan ook niet aan.

Forum hero, bah, is wel het laatste wat ik wil, ik woon in middelburg dus als je zin hebt... tis niet ver.

Maargoed, jij bent begonnen met het rondgooien dat je er alles vanaf weet, zoals ik eerder zei wees een vent en zeg dan meteen wat er is of hou het voor je.

Als je niet van plan was te vertellen hoe en wat en waarom was het puur en alleen opscheppen :)
 
@Divi, jij neemt dit VEEL te serieus. Hij zegt toch niet dat hij er alles van weet? Hij verteld wat ie weet. Het gaat om een fucking hamburger. JEEZ. /slotje

hoi ik ben kenneth machielsen

Ik ben een Productie expert bij de MCDonalds



Tasty kom niet terug Ivm bepaalde redenen.

Kokos milkshake komt eraan en de sate burger komt terug!


Nee Productie expert

Ik weet alles omtrent de keuken van de mac dus ook wat komt en gaat

Need i say more? Read please :D

Goed dan zijn we klaar en laten we het hierbij.. je kon dat ook gewoon zeggen ipv opnieuw met 2e hands opmerkingen te komen zoals dernet en zoals je forummaatjes :D
 
omtrent keuken dus.

jij ook lezen? Wat de organisatie van de mac doe lig dus NIET in mijn hand en WEET ik dus ook NIET!

Je reageerde op een reactie en zei dat dit niet de reden was, dus blijkbaar weet je het wel, en was het o zo simpel om even te vertellen waarom.

Je reageerde op een reactie en zei dat dit niet de reden was, dus blijkbaar weet je het wel, en was het o zo simpel om even te vertellen waarom.

vergat nog even te zeggen;
Je weet dus wel dat dat de reden niet is maar je weet niet wat de reden wel is? :D
 
Het gaat om de hoeveelheid in hun assortiment en het argument van "te veel" wat gesteld is over hier in nederland. Als ik zou zeggen wij willen het assortiment van duitsland! dan was je nu toppie bezig, maar dat ben je niet en je voegt geen nuttige informatie toe ook dus bij deze dank je en toedeloe.
Duitsland heeft meer dan 80 miljoen inwoners, Nederland 16,5 miljoen. Scheelt nogal een beetje boel qua afzetmarkt. Tevens is in Duitsland de consument meer op vleesverbruik gericht, je zal daar qua assortiment ook op moeten inspringen.

Maar als jij puur en alleen een account hier maakt om te gaan lopen flamen richting een andere gebruiker of in het algemeen, dan zeg ik je dat je niet goed snik bent.

:eusa_naughty:
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
Jason Bitspower BIG SALE% ?️ HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
S BIG RED 900D Steves1990 Gallery & Build Logs 38
Freddy Aanbieding: 1x Chieftec BIG Tower met waterkoeling set HighFlow Computer Cooling Shop 0
N Big Chief Bigger Gallery & Build Logs 2
Adam Vandervorst Project big d Gallery & Build Logs 56
B [2011] The Big Year Films / Movies 2
bundymania [INACTIVE] Bundymania Big Special Sale Thread - check it out now ! Updates Verkocht 18
bundymania REVIEW: CPU Waterblock f. S775 - Big Roundup HighFlow Product Reviews 0
M Lian li p80 i7 gamingmonster ( Big & blue ) Gallery & Build Logs 25
MrGiorgio Bezuinigen of big spender Algemene Discussies 38
Wouter Dutch_Boy / Wouter / PC: Big-Boy I Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 1
B Weer terug denk ik Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 0
J Lucht komt steeds terug onder gpu block Waterkoeling 2
Jason Terug op voorraad: XSPC TX240 Ultrathin Radiator HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
Jason Terug op voorraad! Lian-Li PC-O11 Dynamic Midi-Tower - Black Window HighFlow Product Suggesties en Nieuws 7
S terug trekkend water?? Waterkoeling 11
retrorick Terug van weg geweest (wederom) Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 0
Freddy MDPC-X is terug, en verkrijgbaar bij HighFlow :) HighFlow Product Suggesties en Nieuws 39
Freddy Guldencoin: De gulden terug, maar in digitale vorm! Hardware & Software 19
J EVGA roept bepaalde reeks GTX 670 Superclocked terug NVIDIA 0
J Turken willen inburgeringsgeld terug Nieuws en Sport 5
T waneer is de HAF X terug beschikbaar HighFlow Webshop 1
Vannos weer terug bij het begin Gallery & Build Logs 36
Exeon 'Klassieke bonuslevels keren terug in Street Fighter' Gaming 4
Joren Behouden van pagina bij terug gaan. HighFlow Webshop 3
S cpu klokt niet terug (EIST) Overclocking 7
D Slangen terug... Waterkoeling 7

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan