En Duitsland is ook geen Nederland, dus probeer dat het er ook niet van te maken aub.
Het gaat om de hoeveelheid in hun assortiment en het argument van "te veel" wat gesteld is over hier in nederland. Als ik zou zeggen wij willen het assortiment van duitsland! dan was je nu toppie bezig, maar dat ben je niet en je voegt geen nuttige informatie toe ook dus bij deze dank je en toedeloe.
Niemand houd me tegen geloof me, en het was trouwens een beetje sarcastisch maar goed.. we laten het maar varen hé.
En goed ja in terneuzen zal dat best zijn, vandaar ook mijn vraag richting de populariteit.. was de verkoop van de big tasty zo slecht dan daar? Zat ie daarom jaren in het assortiment?
En mja, het vlees zal vast anders zijn... ;p beetje meer plat en rond geslagen als de andere, een kruidje of 2 -3 anders plus een nieuw sausje en je hebt een andere smaak, maar het blijft hetzelfde burgertje waar de mac altijd zo trots op is "100%!"
Over het bestellen van verse burgers, dat doe ik normaal altijd bij de big tasty, paar wensen zodat ze zorgen dat er een stickertje op zit dat ie "speciaal voor mij is gemaakt!!" zodat ze werken voor hun geld ipv de eerste beste oudbakke burger te pakken en die ertussen te douwen.
Over de saus, het is idd mijn mening wat hier in de post staat ... maar ben zeker niet de enigste. Er zijn meer mensen die denken dat het een slecht idee was en dat het beter opgelost kon worden, of JIJ het daar mee eens bent is een ander verhaal, maar dat doet niet weg dat het een goed idee geweest zou zijn om een keuze te geven.
Dat maak ik er van? Kijk jij de reclame's wel eens van je eigen bedrijf? Zo niet zou ik dat maar eens doen dan, de reclame van die 1955 mist nog net een amerikaanse vlag en een engelse voice over.
Je zegt het trouwens verkeerd, er zijn vestigingen failliet van KFC.. het bedrijf zelf niet.