• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Beste fans voor push/pull combi

Phansteck

New member
Goedemorgen,

Gisteren mijn Alphacool set binnen gekregen en ingebouwd zonder lekkages.
Alles draait soepel nu na wat issues met de fans.
Ik heb de HAF 932 advanced en wilde de 360 rad bovenin hebben. Had de fans boven de rad gemonteerd in een pull opstelling. Maar de fan raakt daarbij de rad me de fan maakt geluid dus wil ik ze vervangen zodat ik ze in een pull kan monteren zodat de warmere lucht naar buiten wordt geblazen in plaats van zo als nu naar binnen.

Mij vraag is nu wat zijn de beste fans voor een push/pull combi.
 
Misschien een complete zijweg, maar is een rubber pakking dan geen simpelere oplossing ? Dingen zijn niet duur...zorgen voor betere dekking op je radiateur, helpen tegen de vibratie en geven je een paar mm speling waardoor dit soort issues vaak verholpen worden :033:
 
Als je denkt aan nieuwe fan's dan kom je volgens mij veel persoonlijke voorkeuren terecht. De EK vardar's zijn de laatste grote hit volgens mij, de corsair's zijn ook erg goed en uiteraard heb je altijd de safe bet met de noctua's. Persoonlijk ben ik groot fan van noiseblockers. Maar heel lullig heb je natuurlijk weinig aan deze post... Ik zou adviseren kijk naar een paar van de boven genoemde merken en zoek verschillende review's om je eigen conclusie te trekken.
 
ik heb al mijn corsair fans vervangen door noiseblocker en ga nooit meer terug naar corsair fans. ze doen hun ding goed maar ze maken continu een niet constant laag geluid. Ze zien er wel heel mooi uit , maar dat was niet genoeg ik had sp 120's quiet en performance af120 quiet en af140 quiet fans :) heel simpel corsair zijn goede fans maar niet goed genoeg voor hun prijsklasse.

Noiseblockers zijn in mijn ogen echt premium fans ik heb 3 noiseblocker-140mm-nb-blacksilentpro-pk-2 en 3 noiseblocker-120mm-nb-multiframe-s-series-mf12-s2hs zitten en die staan op het toerental van de reeks er ondermet mijn fancontroller omdat ik de power niet nodig heb. ook zien ze er mooi uit :)

met noctua heb ik geen ervaring omdat ik deze echt niet mooi vind. Maar volgens veel reviews zijn ze qua performance een tikkeltje beter dan nb's maar ook een tikkeltje luider (heel miniem)
 
Ik zal de NoiseBlockers zeker in mijn beslissing meenemen.
Heeft iemand hier ervaring met de Aerocool Dead Silence, ik vind ze een mooie uitstraling hebben, maar ben erg benieuwd naar de ervaringen van de gebruikers hier
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
Deathchant Nieuwe PC: radiator positionering en welke fans voor beste koeling en airflow? Hardware & Software 17
A Beste fans voor op H100. Waterkoeling 2
Foxdelta-Mods Beste 120mm Fans (rood led) voor een 360 rad Waterkoeling 7
Freddy [2023] Gelukkig nieuwjaar en de beste wensen allemaal! HighFlow Computer Cooling Shop 4
Freddy [2022] Gelukkig nieuwjaar en de beste wensen allemaal! HighFlow Computer Cooling Shop 2
R Ik ben op zoek naar de beste koeling voor mijn CPU Waterkoeling 1
Freddy [2021] Gelukkig nieuwjaar en de beste wensen allemaal! HighFlow Computer Cooling Shop 3
Freddy Fijne feestdagen en de beste wensen 2020-2021! HighFlow Computer Cooling Shop 3
HighFlow Fijne feestdagen en de beste wensen! HighFlow Computer Cooling Shop 5
I 1e keer Waterkoeling, maar wat zijn de beste/handigste onderdelen??? Advies Waterkoeling Setup 2
Freddy [2019] Gelukkig nieuwjaar en de beste wensen allemaal! HighFlow Computer Cooling Shop 8
Freddy Fijne feestdagen en beste wensen 2018!!! Let op, gewijzigde openingstijden HighFlow HighFlow Computer Cooling Shop 7
Freddy [2018] Gelukkig nieuw jaar en de beste wensen! HighFlow Computer Cooling Shop 7
Enola beste fan 140 mm voor een rad en airflow? Waterkoeling 11
Freddy [2017] Gelukkig nieuw jaar en de beste wensen! HighFlow Computer Cooling Shop 10
T Advies beste waterloop setup Lian-Li PC08 budget tot 1000 euro Advies Waterkoeling Setup 3
Freddy [2016] Gelukkig nieuw jaar en de beste wensen!!! HighFlow Computer Cooling Shop 8
Freddy Fijne feestdagen en de beste wensen. Check onze Kerst Actie :) HighFlow Computer Cooling Shop 10
AQuAKiNG beste lak voor radiatoren Cases en Modding 5
R s2011 ... goede/beste blokken voor dual proc Waterkoeling 0
D beste voeding voor gtx 770 sli Handleidingen en Installatie Tips 4
volcom beste 120mm rad voor cpu only koeling? Advies Waterkoeling Setup 5
S Welke pomp + top is het beste? Waterkoeling 3
P wat kan ik het beste pakken??? Advies Waterkoeling Setup 13
S Beste optie voor fitting op EK-D5 Vario X Waterkoeling 4
V Wat voor videokaart kan ik het beste aanschaffen voor 4 monitoren ? Hardware & Software 0
olympus Beste (budget) headset Hardware & Software 11
J Beste verlichting voor in m'n case? Cases en Modding 6
stigma Beste Thermal pads Overige Koeling 1
alain-s Beste Case Mod van een Silverstone FT-02 dat ik ooit heb gezien Cases en Modding 3
DeKentering Beste setup met de producten die ik heb?? Waterkoeling 3
arwin74 Welke pomp is nu het beste ? Waterkoeling 3
J Beste plek voor mijn radiator Waterkoeling 2
F Welke laptop is de beste keus voor mij :S Hardware & Software 9
S Water Koeling voor mijn computer Wat is het beste. Advies Waterkoeling Setup 28
jev09 Beste CPU Block (performance) Waterkoeling 11
jev09 Beste Koelvloeistof Waterkoeling 45
Vissa Highflow, zonder twijfel de beste! HighFlow Testimonials / Shopreviews 1
Freddy HighFlow Beste Webshop: Hardware.info Awards 2011, stem op HighFlow! HighFlow Computer Cooling Shop 17
Freddy HighFlow Beste Webshop: Tweakers Gouden Steeksleutel, stem op HighFlow! HighFlow Computer Cooling Shop 36
K Goeiemiddag beste mensen Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 18
P hoe kan je het beste letters uit een pc paneel halen? Cases en Modding 6
D3T0X Wat is de beste keuze voor oc 2500k? Overclocking 13
J Is deze setup geschikt en welke fan zijn het beste voor een stil systeem ? Advies Waterkoeling Setup 3
sir serial Wat is je beste aankoop/deal op pc gebied ooit? Algemene Discussies 34
F wat zijn jouw beste wensen voor 2011 Algemene Discussies 8
maomanna Beste 32" LED TV? Hardware & Software 1
R Welke sleeve is de beste ? Cases en Modding 11
Katsie beste ram keuze? Hardware & Software 11
E Waar kun je het beste fijn schuurpapier kopen Cases en Modding 9

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan