• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Battlefield: Bad Company 2

Ja mooi toch :D!

Super vet spel alleen wel wat dingen gevonden die naar mijn mening veranderd mogen worden om het realistisch te houden.

De Engineers zijn veels te overpowered(tank voor bijna kapot geschoten maar een engineer fixed em binnen 5 seconden weer naar 100%)

Tijdens rennen kan je a en d niet gebruiken, verder super vet!!

Word mijn nieuwe hoofd game, want css ben ik zowat mee gestopt

Prachtige beta. kort maar krachtig, alleen jammer dat me 2x 5750 in cross niet bepaald ondersteund word. grote opevlakten flikkeren en soms kleine dingen zoals de loop van et geweer. ( kaarten zijn in orde ) maar denk dat ze nog wat moeten veranderen op dat gebied

:hmm echt waar ? blijf jij in 1 map je beter vermaken dan in de verschillende mappen in mw2 ? :047: Moet zeggen beta is top or :D

Nou ik houd er gewoon niet zo van om in vierkante doosjes rond te rennen,
de BF serie is gewoon geweldig omdat je de vrijheid hebt om rond te rennen, en ja ik heb de CoD MW2 cracked online gehad en ik vond er zo weinig aan ivm die niet dedicated servers dat ik het het zelfs niet waard vond om het te spelen terwijl het me niks gekost had. :p

ik draai op 2 x 280's nog ( old school baby :p ) en ik heb en op full HD alles op high. Draait als een zonnetje. en ik moet zeggen JESUS wat een goed spel :033:

Eigenlijk zoek ik alleen nog 1 key voor een vriend van me, om mee te spelen. Als iemand er 1 over heeft en zoiets van i dont care. P.M. plix :D

Als iemand voor mij ook een key over heeft en mij zou willen schenken zou dat hardstikke fijn zijn :D

Offtopic,
Heb toen MW2 (steelcase) gekocht en heb alleen de SP uitgespeeld en special ops bijna 100% maar nooit online:S vond het al niks aan meer toen ik niet verder kwam met special ops..

van mij mag BF:BC2 komen :D!
Ondertussen gold star 6 met M24 :p

Als iemand voor mij ook een key over heeft en mij zou willen schenken zou dat hardstikke fijn zijn :D

Offtopic,
Heb toen MW2 (steelcase) gekocht en heb alleen de SP uitgespeeld en special ops bijna 100% maar nooit online:S vond het al niks aan meer toen ik niet verder kwam met special ops..

van mij mag BF:BC2 komen :D!
Ondertussen gold star 6 met M24 :p

Schreeuw dat niet te hard ik vind de controls namelijk helemaal niks in BC2, komt waarschijnelijk omdat ik teveel MW2 speel... moet echt mijn best doen om met een sniper iemand neer te halen :p en das frustrerend :eusa_whistle:

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan