• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Battlefield: Bad Company 2

Je hebt zo'n power PC en dan ga je een FPS als BC2 op de Xbox spelen!?

ROFL!

Nou heeft niet iedereen de Beta key en is dat minder speelbaar. Ben tot dusver wel onder de indruk, geluiden zijn vet, gebouwen slopen is vet en je moet teamplay echt gebruiken om te winnen. Alleen draait ie zo verschrikkelijk traag qua frames op mijn PC. Ik haal rond de 30-35 fps.

CPU verwacht ik eigenlijk niet als bottleneck op 3.5 Ghz (E6600) alleen mijn 8800GTS 512 vind 1920x1200 niet zo leuk :D Dus hopelijk zijn de HD5850 over 1 maand beter beschikbaar, gelijk in CF trappen.
 
Ik heb een paar dagen nu BC2 gespeeld en damn wat is het hectisch:p.

Speel het met mijn surround set aan en je zit echt in de game!
Kogels suizen langs je hoofd af, explosies te dicht bij je.
Echt qua geluid is dit iig het beste spel ookal zitten er nog wel wat bugs in zoals de ATV die soms opeens een ander geluid maakt en het geweer op de APC die ook af en toe opeens veranderd.

Jammer dat de beta inderdaad een mindere map is en de controlls zijn nog niet optimaal.
Vandaag eindelijk eens fatsoenlijke kills gemaakt want het is echt wennen als je MW2 gewent bent.
 
Ja echt makkelijk kills maken is het niet in het begin. Heb nu al een potje of 8-12 gespeeld en zit nog steeds maar op level 1 :(

Erger me vooral aan de haperige controls bij eigenlijk alle acties die je wilt ondernemen :p
 
Heeft iemand een key te leen?

Ik wil em echt even spelen :'(

Iemand die mij uit de brand kan helpen, mag mij een PM sturen met een key en de DL link voor de bèta (krijg je credits als je wilt) :p
 
Gisteren pre-order gedaan via steam. Gisteren ook een tijdje beta gespeeld. Klote was toen ik het spel afsloot en daarna weer ging gamen dat ik alleen maar lag had :S

Hoop vanavond geen last van te hebben.

Voor de rest wel aardig mooi spel. Alleen jammer dat je tijdens rennen de A en D knop niet kan gebruiken :(
 
Als je lag hebt dan moet je even opnieuw een server joinen.
Ik heb via eurodomination(soort clanbase) ook key kunnen bemachtigen.

Het leuke is dat clans die al geregisterd zijn gewoon ook lekker gratis een key kunnen krijgen gezien ze proberen te zorgen dat grote clans dus warm gaan lopen voor de game.

Zelf vind ik de map beetje on balansed gezien attack haast altijd wel wint(altijd highground op de laatste 2 bom sites na)
Maar het werkt wel verslavend en als je geen samenspel hebt dan word het bijna niks met je team en ben je ten dode opgeschreven.

bvb

Ik was bij defend en moest de allerlaatste 2 bomsites verdedigen en ik zet de heli zo neer dat ik achter de machineguns kan kruipen en dan site a kan verdedigen.
Komt er een mongooltje en gaat een stukje vliegen en springt eruit en stort dat ding neer......dan heb je echt bij jezelf van OMG XD
Dat soort taferelen heb ik al aardig vaak meegemaakt XD

Maar het is ook vet dat je dus gebouwen aan stront kan knallen :D
 
Ik heb gisteren heel even gespeeld, heb idd veel last van lag :(
Terwijl ik al servers join die een lage ping hebben.

Spel is redelijk zwaar overigens, alles op high loopt het niet meer zo vloeiend :p
(1920x1080)

Het is verder wel erg wennen na heel veel uren COD en CSS!
Maar ga het denk ik wel leuk vinden :D
 
Ik had lag omdat mijn settings op high stonden en dat kan mijn videokaart niet aan. Heb het spel weer op medium gezet en alles loopt weer als een zonnetje.

Maar als sniper is het niet echt leuk. Je scope schiet beetje heen en weer. Schokt erg als je je muis beweegt dus mikken is niet zo makkelijk.
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan