• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Battlefield: Bad Company 2

Heb BC2 sinds kort ! , omdat ik een ontiegelijk hekel kreeg aan mw2 ! .
Mw2 is imo een KUT spel atm of je wordt door een dude op rolschaaten genknifed als een debiel of je wordt getube't of ze campen je als de ziekte .

Bc2 is daar in tegen 100x beter je hebt ook veel leukere classes ! al met al super game .

ik las trouwens dat mensen problemen hadden met het draaien van de game ? ik heb nergens last van speel het 1920x1080 op alles maxed out a.a 8x en asotripic( of hoe spel je het ?) filtering op 16x en alles gewoon aan !: P lagt niet of wat dan ook . core i5 @ 3,8 ghz en ati 5850 ! :)

Schreeuw dat niet te hard ik vind de controls namelijk helemaal niks in BC2, komt waarschijnelijk omdat ik teveel MW2 speel... moet echt mijn best doen om met een sniper iemand neer te halen :p en das frustrerend :eusa_whistle:

idd heb bf bc2 ook gehaald nou echt frustrerend als je cod mw2 gewend ben,
hele andere besturing vind het maar irritant

ik hoorde tijdens een vuurgevecht opeens infinity ward

ze vonden die race op die quad leuker dan rijden op een sneeuwscooter

en ze hadden het over de mietjes met een geweer met heartbeat monitor ofzoiets

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=Ck325kilXj0]YouTube - Two Hilarious Mw2 Reference in Bad Company 2 [1080p][/ame]

voor de liefhebber. De 3de reference naar infinity ward heb ik zelf nog niet meegekregen eigenlijk :p

Zojuist uit verveling even een benchmark gedraaid met Bad Company 2 om uit te vinden wat HBOA doet met je fps.

Hardware:
Intel i5-750@3.7Ghz
5870@850/1200(stock)
4Gb geheugen@1850Mhz CL9

Settings:
Resolution: 1920x1080 60Hz
Overall Quality: Advanced
Level Of Detail: High
Texture Quality: High
Shadow Quality: High
Effects Quality: High
Anti Aliasing: 4xMSAA
Anisotrophic Filter: 4x
vSync: Off

Getest:
Battlefield Bad Company 2
Singleplayer start tot cut scene op het strand.
Duur benchmark (4min 40s).

HBOA Aan

hbooff.jpg

HBOA Uit

hboon.jpg

Het is dus interessant om te zien dat HBOA toch wel erg veel inpact heeft op de fps van het spel. Nu kan je dus gemakkelijk de conclusie trekken dat als je een wat verouderde of graka hebt die je nog weleens wat lagg geeft bij grote explosies je het beste HBOA uit kan zetten.

Doei :D

heb bc2 nu tot level 11 gespeeld, speel nu soms nog ff maar speel ondertussen ook weer veel cod. omdat cod mij toch gewoon meer trekt (geen flame war over cod of bf!) maar je mag me toeveogen: xolympus :)

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan