• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Battlefield: Bad Company 2

vind ik ergens juist wel goed. En het zorgt ervoor dat er niet meteen teveel snipers in het spel terecht komen, zelfs niet in de hardcore mode trouwens een algemene vraag:

wat vinden jullie leuker om te spelen in bc2 ?

"Hardcore mode" of de "Normal mode"

ik zelf moet zeggen dat ik erg neig naar de hardcore mode

Nadeel nu is dat je maar 1 mode hebt :( Je kan tot nu toe alleen nog op de beta spelen en die heeft maar 1 map en 1 speel modes.

In maart komt de volledige versie uit.

je hebt inderdaad alleen rush en die map ken je ondertussen ook wel dromen... maar de hardcore en normal mode heb je wel beschikbaar, dus daar ben ik nu mooi vergelijkingen in aan het maken, zo is een shotgun in hardcore stuk kutter dan normal mode omdat je alleen je ironsight hebt. Ook heb je geen map dus als je medic bent is het veel kutter om mensen te vinden om te reviven...

Daar integen is een scout weer wat prettiger omdat je wel 1 shot kills maakt ( wat uberhaubt nodig is naar mijn mening...)

je hebt inderdaad alleen rush en die map ken je ondertussen ook wel dromen... maar de hardcore en normal mode heb je wel beschikbaar, dus daar ben ik nu mooi vergelijkingen in aan het maken, zo is een shotgun in hardcore stuk kutter dan normal mode omdat je alleen je ironsight hebt. Ook heb je geen map dus als je medic bent is het veel kutter om mensen te vinden om te reviven...

Daar integen is een scout weer wat prettiger omdat je wel 1 shot kills maakt ( wat uberhaubt nodig is naar mijn mening...)

Waar kan ik dat hardcore gedoe vinden ?? zie het niet namelijk ook niet in de serverbrowser

yea i know, maar ik denk dat het bij de final wel zo is. Die server browser is momenteel nog erg slecht in elkaar gezet, zoiets kunnen ze niet bij de game shippen als ze kwaliteit willen uitstralen.

nog zo een klein puntje van die browser is dat je filters niet werken die je instelt. De ping komt niet overeen met wat je ingame hebt, en je kan niet sorteren op een criteria zoals aantal spelers of roomnaam ( allemaal van die basic dingen die toch moeten kloppen )

yea i know, maar ik denk dat het bij de final wel zo is. Die server browser is momenteel nog erg slecht in elkaar gezet, zoiets kunnen ze niet bij de game shippen als ze kwaliteit willen uitstralen.

nog zo een klein puntje van die browser is dat je filters niet werken die je instelt. De ping komt niet overeen met wat je ingame hebt, en je kan niet sorteren op een criteria zoals aantal spelers of roomnaam ( allemaal van die basic dingen die toch moeten kloppen )

Daarom noemen ze het ook BETA :D :p Komt allemaal goed.

lol...yea youre right hoewel die beta eigenlijk een veredelde demo is...maar ja een demo is zo 2009 he :p

hoop alleen dat ik snel goedkeuring krijg om mn server op mn werk in een rack te hangen, dan heb ik op de day off release een ded server draaien ( of 2 :p )

lol...yea youre right hoewel die beta eigenlijk een veredelde demo is...maar ja een demo is zo 2009 he :p

hoop alleen dat ik snel goedkeuring krijg om mn server op mn werk in een rack te hangen, dan heb ik op de day off release een ded server draaien ( of 2 :p )

hehe als het kan gaat freddy ook een server online gooien :D

Orderbevestiging
Geachte heer Voets,

Hartelijk dank voor uw bestelling bij Consoleshop.nl!

Uw bestelling heeft ordernummer 28****. Hou dit nummer en deze orderbevestiging bij de hand als u contact met ons opneemt, dan kunnen we u meteen van dienst zijn.

Overzicht bestelling
Uw bestelling bestaat uit de volgende producten: Aantal Omschrijving Prijs Totaal
1
Battlefield: Bad Company 2 PC €
49,00

49,00

Subtotaal € 49,00

Totaal € 49,00

Reeds voldaan € 49,00

Nog te voldoen € 0,00

Kreeg ik ook nog als actie de betacode van ze om je alvast lekker te maken.. :p VALSERIKKEN!

Orderbevestiging
Geachte heer Voets,

Hartelijk dank voor uw bestelling bij Consoleshop.nl!

Uw bestelling heeft ordernummer 28****. Hou dit nummer en deze orderbevestiging bij de hand als u contact met ons opneemt, dan kunnen we u meteen van dienst zijn.

Overzicht bestelling
Uw bestelling bestaat uit de volgende producten: Aantal Omschrijving Prijs Totaal
1
Battlefield: Bad Company 2 PC €
49,00

49,00

Subtotaal € 49,00

Totaal € 49,00

Reeds voldaan € 49,00

Nog te voldoen € 0,00

Kreeg ik ook nog als actie de betacode van ze om je alvast lekker te maken.. :p VALSERIKKEN!

Haha, ik bestel m zelf niet omdat ik de beta ook niks vind wacht wel af hoe die straks echt word, maar wat duur ???

Battlefield: Bad Company 2
Hier kost ie 36.50 incl verzenden.

Hierbij wat screens van bC: BC2 ik draai alles op zijn max.

289ykow.jpg

2ry0ps5.jpg

am6sf6.jpg

f42qaf.jpg

2hhztqh.jpg

atue7b.jpg

16glduh.jpg

2uz2jc1.jpg

2nt8r68.jpg

v6knmh.jpg

2qbf9t4.jpg

dyn9ts.jpg

Ja man, ik vind het echt super!

Ik draai em ook lekker soepel, vergeleken met de demo :p

Ik heb het spel 3 weken geleden algekocht via steam dus 4 maart mag opskieten :p
Spel skiet erg fijn :D

@Johnny

Ik vind het ook echt een vet spel en een grote verandering tov beta in positieve zin.

het ziet er super uit en schiet vrij natuurlijk. Ik draai het spel op 1680x1050 max op 4850 crossfire goed (40-60 fps) , maar met driver update kan het wel nog wat beter worden

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan