Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ook hebben we een 16 man WarServer.
Deze is te vinden als je op HighFlow zoekt in battlelog serverbrowser.
Voor wachtwoord kan je mij of Xelation een pm sturen.
als jullie een channel op een teamspeak server zoeken, als het goed is heb ik vanavond een server, ik kan wel een channel speciaal voor hf aanmaken, laat maar horen
als jullie een channel op een teamspeak server zoeken, als het goed is heb ik vanavond een server, ik kan wel een channel speciaal voor hf aanmaken, laat maar horen
hierbij voor jullie een ts3 channel, als iemand rechten wil of er channels bij moeten dan hoor ik het wel
De server draait 99%fulltime, als hij offline is, stuur mij dan even een privebericht of mail me op info@wybomeer.nl,
of voeg me toe op msn: wybo.meer@gmail.com en voor de mensen die het leuk vinden op twitter ben ik te vinden onder wybomeer
ip: luna700.startdedicated.com
er staat nog geen wachtwoord op, als dit nodig blijkt te zijn vermeld ik het wachtwoord hier voor jullie
ik weet niet of het bij jou ook helpt, maar ik heb de cracked voor de sp en daar moest ik het mapje waar die in geinstalleerd stond wijzigen
de naam dan he
ik weet niet of het bij jou ook helpt, maar ik heb de cracked voor de sp en daar moest ik het mapje waar die in geinstalleerd stond wijzigen
de naam dan he