AMD 3 setup + later GTX 470 sli(update)
hallo
ik heb besloten om naar water koeling te gaan. nu is dit de eerst keer dat ik dit doe dus zou het voor mij heel fijn zijn als iemand even wil controleren of alles klopt wat ik heb uitgezocht.
allereerst de setup:
AMD X6 1055t
asus M4N98TD evo
GTX 470 (over aantal weken sli)
nu wil ik allereerst mijn cpu koelen. omdat de 470 minder haast heb en ik daar pas aan wil beginnen als ik in sli draai.
nu heb ik al wat samengesteld wat volgens mij goed is, en wat krachtig genoeg is om later ook de 470's goed te gaan koelen. maar toch zou ik het fijn vinden als iemand er hier nog even naar kijk of er misschien nog verbeter punten zijn.
want ik wil van de week ook een nieuwe case bestellen en dan toe vast wat dingen mee laten komen.( kan geen case en wc tegelijk betalen:093
1. Kies jouw Radiator:EK-CoolStream RAD XT 360
2. Kies jouw Fans:Coolink 120MM SWiF2 Fan 120P 800-1700RPM PWM
3a. Kies jouw CPU block: EK-Supreme HF - Full Nickel
3b. Kies jouw GPU block
4. Kies jouw Reservoir: Bitspower Water Tank Z-Multi 150 - POM BP-WTZM150P-BK
5a. Kies jouw Pomp: XSPC X2O 5.25 750 Dual Bay Reservoir Pump 2
5b. Kies jouw Pomp Top
6. Kies jouw Koelvloeistof: Feser One Cooling Fluid - UV BLACK
7. Kies jouw Slang/Tube: PVC Slang - 6MM ID - 8MM OD - Clear
8. Kies jouw Fittingen:6MM (8-6MM) Schroeffitting 90 graden - G1/4 //6MM (8-6MM) Schroeffitting - G1/4
9. Kies jouw toebehoren en accesoires
alvast bedankt
hallo
ik heb besloten om naar water koeling te gaan. nu is dit de eerst keer dat ik dit doe dus zou het voor mij heel fijn zijn als iemand even wil controleren of alles klopt wat ik heb uitgezocht.
allereerst de setup:
AMD X6 1055t
asus M4N98TD evo
GTX 470 (over aantal weken sli)
nu wil ik allereerst mijn cpu koelen. omdat de 470 minder haast heb en ik daar pas aan wil beginnen als ik in sli draai.
nu heb ik al wat samengesteld wat volgens mij goed is, en wat krachtig genoeg is om later ook de 470's goed te gaan koelen. maar toch zou ik het fijn vinden als iemand er hier nog even naar kijk of er misschien nog verbeter punten zijn.
want ik wil van de week ook een nieuwe case bestellen en dan toe vast wat dingen mee laten komen.( kan geen case en wc tegelijk betalen:093
1. Kies jouw Radiator:EK-CoolStream RAD XT 360
2. Kies jouw Fans:Coolink 120MM SWiF2 Fan 120P 800-1700RPM PWM
3a. Kies jouw CPU block: EK-Supreme HF - Full Nickel
3b. Kies jouw GPU block
4. Kies jouw Reservoir: Bitspower Water Tank Z-Multi 150 - POM BP-WTZM150P-BK
5a. Kies jouw Pomp: XSPC X2O 5.25 750 Dual Bay Reservoir Pump 2
5b. Kies jouw Pomp Top
6. Kies jouw Koelvloeistof: Feser One Cooling Fluid - UV BLACK
7. Kies jouw Slang/Tube: PVC Slang - 6MM ID - 8MM OD - Clear
8. Kies jouw Fittingen:6MM (8-6MM) Schroeffitting 90 graden - G1/4 //6MM (8-6MM) Schroeffitting - G1/4
9. Kies jouw toebehoren en accesoires
alvast bedankt
Laatst bewerkt: