• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

8 pins connector / converter

maarten1980

New member
hey,

Ik wil de hd6990 gaan kopen alleen dan heb je 2 keer 8 pins nodig.
Mijn voeding 800 watt ( merk is onbekend staat er niet meer op is helemaal over gespoten )

Hij heeft een 6 pins kabel en verder geen pci-e kabels.

Nu zag ik dus een 8 pins kabel waar je twee 4 pins kabels in kan doen.

En eentje van 6 pins naar 8 pins.


Heeft dit nadelen ?

want volgens mij die kaart die vraagt 375 watt en dat is toch het maximale wat een 8 pins kabel kan geven ?
 
Hoi maarten er komen meestal converters bij om van molex naar 6 of hier waarschijnlijk 8 pins te gaan.
375W zal het max gebruik zijn zonder over klokken en wat de kabels en pci-e kunnen leveren.
Aan een 800W zal je normaal geen problemen moeten onder vinden voor de kaart een redelijk hi end systeem.
 
je krijgt er zo ie zo al 1 bij de kaart.als het er geen twee zijn.En dat doen ze niet als het niet werkt.Alleen het zou stabieler kunnen zijn met een voeding die pci-e voeding kabels hebben die hebben volgens mij een andere rail voor de pci-e kabels.wat resulteer en stabiliteit in minder pieken van andere onder delen en temperatuur zou ik me kunnen bedenken corect me if i am wrong
 
een degelijk A-merk PSU van 800Watt gaat wel meer dan 1 pci-e 6pin connector voorzien dus ik zou het op dat vlak al niet echt betrouwen om er dan zo'n zware kaart via omvormers eraan te hangen
Greetz B0B0
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
Ant 1 klein vraagje betreffende Molex Power Connector Pins HighFlow Webshop 3
T 6 pins kabel past niet Cases en Modding 4
H 4 pins 12 volt pomp icm PSU? Overige Koeling 5
A Corsair 24-pins sleeved ATX power cable voor RM type voedingen HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
maomanna Sata gold Pins HighFlow Product Suggesties en Nieuws 4
J Voeding Pci E aansluiting 6+2 pins Hardware & Software 2
Celly PSU - Missende pins van de connectors? Problemen & Oplossingen 4
boefmans GEVONDEN] 5x sleeved 3 pins spitters van 1 naar 4 Gevonden 2
hesselcandea 4 Pins PWM splitter Electronica 3
Sw333t [GEVONDEN] Verloopkabel van molex naar 6-pins voor 8800GTS Gevonden 13
vincent haakse 24 pins stekker HighFlow Product Suggesties en Nieuws 28
Sparky 6 pins gesleeved HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
D 4-pins verleng kabel HighFlow Product Suggesties en Nieuws 12
vincent 24 pins moederbord mod Handleidingen en Installatie Tips 26
D Ac ryan Gold plated pins Handleidingen en Installatie Tips 15
ShaquilleMoreno 6-pins aansluitingen. SATA kabel gebruiken voor PCI-E mogelijk? Hardware & Software 1
C PSU Bridging Tool 20 of 24 pins ? Waterkoeling 4
damunk OCZ Vendetta 2 Push-Pins Overige Koeling 4
G 3-pins fan op pwm aansluiting (fancontroller) Hardware & Software 10
D PCI-e female pins AC-rayn HighFlow Product Suggesties en Nieuws 41
XenoMorpH PCI-E kabel custom kabels anders in de connector Electronica 1
S Alphacool GPX SLI Connector - Dual Asymetric HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
Sparky Alphacool bulkhead connector G1/4 - deep black HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
O Aqua-Computer Connector for RGB LED strips, 70 cm (Zwart) HighFlow Product Suggesties en Nieuws 3
TinusB 18 pin en 10 pin connector PSU HighFlow Product Suggesties en Nieuws 10
D Lekkende rotary connector, gebeurt vaker of defect? Waterkoeling 1
M Female To Female 4-Pin of 3-Pin Connector HighFlow Product Suggesties en Nieuws 6
tomasvanderpijl 24-Pin ATX Power Connector/Adapter 90 degrees HighFlow Product Suggesties en Nieuws 8
CDA441 [VERKOCHT] Alphacool HF L-connector G1/4OD to G1/4ID - Deep Black 17045 Verkocht 0
Y Koolance Quick connector SET HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
XenoMorpH Case zij-panel connector Electronica 4
R swiftech komodo connector HighFlow Product Suggesties en Nieuws 3
XenoMorpH 24-Pin ATX Power Connector/Adapter 90 degrees - Black HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
animal baars Fan connector PCB en wipschakelaar blauwe led HighFlow Product Suggesties en Nieuws 3
iSP [MOD]Hoe een Corsair Hydro ombouwen van molex naar fan connector Waterkoeling 5
dark viper zwolle 8800 ultra fan connector Hardware & Software 13
Alex Molex Male connector voor PCB HighFlow Product Suggesties en Nieuws 22
B 3pin fan cable + connector to check fanspeed HighFlow Product Suggesties en Nieuws 21
M Koolance Quick connector HighFlow Product Suggesties en Nieuws 9
K0G3L 8-PIN ATX Mobo Power Connector - Black Male HighFlow Product Suggesties en Nieuws 3
X Internal usb header male naar usb type a connector HighFlow Product Suggesties en Nieuws 11
hung scsi connector naar pci/ ??? HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
Jason Brook Wingman SD Converter for Xbox 360/Xbox One/Xbox Elite 1&2/PS3/PS4/Switch Pro Controller to Sega Dreamcast & Saturn Console HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Brook Wingman XB Converter for PS4/PS3/Switch Pro/Xbox One/Elite 1&2/Xbox 360 Controller to Xbox One/Xbox 360 Console HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Brook Wingman XE X360, X1, X Elite 1&2 to PS4 Controller Super Converter Adapter HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
F Playstation 4 / PS4 - HDMI naar VGA met converter? Gaming 11
DaGreatRV Intelligent DC-DC converter with USB interface Electronica 0
Sw333t [VERKOCHT] Lichtkabel rood 1000mm met converter Verkocht 14

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan