• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Case zij-panel connector

XenoMorpH

Active member
Heb geen flauw idee hoe je dit noemt eidenlijk, maar ik ben opzoek naar een connector zoals Kier heeft in zij Alienware Aurora ALX
DSC09214.jpg
Wil dus de led-strips die ik op mijn zijpaneel heb gemonteerd via zo'n connector voeden.

Iemand een idee waar ik zoiets kan vinden of hoe zoiets uberhaubt heet :017:?

ChillPascal

Bovenbaas.
Geen idee! Weet wel dat het in mijn Thermaltake Level 10 GT zit, maar gezien ik (nja Kier) de side-fan heeft vervangen voor een window heb ik deze eigenlijk niet meer nodig. Ben alleen wel weer bezig met een deskmod, vandaar dat de Level 10 ook weer de deur uitgaat. Mocht je nog interesse hebben, voel je vrij om een DM te sturen!

JeanPaul

Bros Family
Deze kun je krijgen via Alienware zelf . Alleen helaas alienware zelf vraag om je service tagg numer of met andere worden wat voor een product hebt , dus je moet iemand zoeken met een alienware aurora die bij alienware wilt melden. Dat zijn sidepanel connector kapot is en eentje extra kriijgt opgestuurd en hij of zij dan aan jou weer verkoopt.

Bovenaan