Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
sja het zou natuurlijk mooi zijn om een full block te krijgen dus gpu cores,mem en het stroom gedeelte want daar kan je ook een ommeletje op bakken,maar of dat te realiseren valt is maar de vraag want het gaat achterop de kaart flink de hoogte in.
aluminium en koper is geen goed id,w8 gewoon op xspc blokje
quote:
screwtech02
Xtreme Enthusiast
Posts: 599 I recieved confimation of a full cover block being released by XSPC, supposed to be Razor design...
4850X2 x2's
1 160 gig seagate SATA-O.S.
3 160 gig seagate SATA- Raid 0
BFG Physx card
Custom watercooling setup
(proc,chipset,vid cards)
Vista Ultimate X64
vraag me af wat de kosten zullen zijn
nu kost het 2x 46 euro en 1x 19 euro voor 2 gpu universal en 1x heat sinks
en wanneer t leverbaar is natuurlijk is ook handig om te weten maar goed
er is bericht
productie zal wel niet zo lang duren en zal wel wat kosten ja maar het is iig makkelijker en beter denk ik om het hele oppervlak te coolen en het ziet er ook beter uit
ja ach hoe het eruit ziet maakt mij in principe niet zoveel uit
alleen dat hij de rest van de printplaat koelt is natuurlijk wel beter
vraag me ook af of de kaart dat wel lekker vind dan zitten er natuurlijk wel van die warmte doorgevers van aluminium op alleen ja of dat nou echt super gaat werken
maar dan aan de andere kant. ik wil graag meteen de hele set compleet en aansluitbaar dan dat ik het zootje weer moet open halen omdat ik alleen nu de cpu waterkoel en dan straks weer die koel troep uit de leidingen en dat gpu block ertussen maken
als de vloeistof net zulke rotzooi is als wat je in de auto gooit en motor dan is het zoiezo rare vette bende
vraag me af wat die hier gaat kosten
anders bestel ik hem in usa en laat hem opsturen door een vriend van me
hij is daar 89,95 $ das 67 euro
valt wel mee dan