• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Red Phantom

Nog updates te melden?

sorry, maar klinkt heel stom.

Maar nadat die spiegel is gebroken, is er denk ik ook iets binnen in me hersenen gebroken, want ik had daarna helemaal geen zin meer om nog iets aan me pc te doen.

Normaal als ik naar me kast zat te kijken, wilde ik altijd wel iets doen en dat gevoel was echt helemaal weg.

Begin nu wel weer wat zin erin te krijgen en er zal ook binnenkort een update komen!:)

En dat is ook de reden dat ik al meer als 2 weken niet meer op het forum begin geweest..
 
fouten kunnen gebeuren, dingen kunnen kapot gaan, en je zin erin kan ook weg gaan.. zoiets gebeurt nou eenmaal..

toch zijn we (hopelijk ook meerderen dan alleen ik?) anders: toch ben ik benieuwd naar de volgende update als je er weer een keer zin in krijgt! :)
 
phantonbanner.png


Update 16!

Zo, dat is een tijdje geleden...

Maar ik ga gewoon weer lekker verder waar ik was gebleven!:)
De spiegel gaan we voorlopig niet meer aan beginnen, omdat ik niet zo goed weet waar ik hem zou moeten plaatsen..

Het gene dat in de tussen tijd is veranderd is eigenlijk niks, maar het laatste wat ik heb gedaan is het sleeven van het één en ander met de sleeve van vincent (nogmaals bedankt vincent.). Ziet er echt goed uit.

Ook heb ik eindelijk het dubbelzijdige plakband gehaalt dat ik nodig had voor het plexiglas, dus daar kan ik ook verder mee.

Gisteren ben ik opzoek gegaan naar een 2e hans Arctic Cooling Accelero S1 Rev. 2, en die bood Garrett mij gelijk aan. Hij heeft nog een splinternieuwe in de verpakking liggen die ik kon overkopen, dus ik hoop dat hij morgen er is!

Wat wil ik nog allemaal doen:

-GPU koeler vervangen
- LEDS afsolderen en monteren
- Freeduino mentoren en installeren.
- Plexiglas bodem + bay behuizing monteren
- Misschien, wil ik nog een window erin maken, maar dat ligt er nog even aan.

De foto's zullen er vanavond of morgen bij komen:)

bye:041:
 
phantonbanner.png

Update 17!!!!!!!!!!!!!!!!1

Zo vandaag en gister het één en ander gedaan.

Gister is mijn accelero S1 binnen gekomen, ben deze gelijk gaan monteren.
Hier heb ik natuurlijk wat foto's van:)

Extra heatsink

DSCF2721.jpg


accelero S1 rev.2

DSCF2722.jpg


Het monteren was passen en meten want hij paste net niet, met de extra heatsink, van het heatsink heb ik bij 1 vin er iets af moeten slijpen.

Eind resultaat:

DSCF2741.jpg


DSCF2743.jpg


DSCF2740.jpg


DSCF2738.jpg


DSCF2736.jpg


Ik heb de 2x 120mm fans erop gemonteerd met tire-warps, omdat ik anders niet zou weten hoe dat zou moeten. Het verschil is echt ongelovelijk kwa geluids niveau.

De 2 fans die erop zitten zijn onhoorbaar, want ze draaien heel zachtjes, maar dat briesje is genoeg om mijn 4890 IDLE tussen de 28-33 graden te houden!:)
Stressed weet ik het nog niet, dat ga ik vannacht of morgen uittesten. uiteraard zal ik hiervan een bericht geven.

ook ben ik gaan sleeven met de sleeve die vincent had opgestuurd.
Het is echt goede kwaliteit en ziet er erg strak uit.

Powercables van me VGA

DSCF2748.jpg


DSCF2751.jpg


Close up:040:

DSCF2754.jpg


Ook heb ik de interne audio kable gesleeved

DSCF2759.jpg


DSCF2757.jpg


En de 2 fans ook gelijk meegenomen van de GPU koeler

DSCF2747.jpg



Dit was het weer, morgen zullen er nog foto's komen van het geheel hoe het er niet uit ziet, maar ik ben nog lang niet klaar...

bye:039:
 
heey,

Het eerste wat ik wil doen, is mijn excuses aanbieden, omdat ik opeens zonder iets te zeggen niks meer van me heb laten horen, maar dat kwam omdat ik het voor elkaar had gekregen, om weer op zakken te staan en ik dus niet meer op de pc mocht..xD.
Gelukkig sta ik weer op overgaan en wil ik het afgaan maken!

Heb gister een kleine bestelling gedaan bij leds-buy.nl zodat ik kan gaan beginnen met de verlichting. Zodra dat binnen is (hoop morgen) kan ik jullie een update geven;)
 
phantonbannerphatom.png


Update 18


Gisteren kwam tegen al mijn verwachtingen in, de bestelling van leds-buy al binnen!
Ben gelijk aan de slag gegaan na een snelle cursus van wwwicked (mark):)

Zo kwamen ze binnen
DSCF3125.jpg


Zo die zitten!
DSCF3131.jpg


Na het solderen en afbreken zag het er gelijk veel beter uit!
DSCF3139.jpg


DSCF3136.jpg


Bovenkantje

DSCF3143.jpg


DSCF3140.jpg



En gelijk even getest of ze ook nog werken!

DSCF3133.jpg


Close up
DSCF3134.jpg



Heb er nu in totaal 3 af, vanmiddag de andere 2 afmaken.


ook heb ik nog een vraag.

DSCF1494.jpg



Deze is een CM of 2 te groot en past er dus niet in, hoe kan ik hem het beste inkorten??


Bedankt voor het kijken!:icon_super:
 
Ziet dr moi uit man! Tof dat je het project weer opgepakt hebt.

Met dat inkorten, ik ben geen plexi expert, maar als ik dat op mijn boerenverstand zou doen zou ik het gewoon met een decoupeer/tafelzaag doen. Wel moet je bij de tafelzaag de hoogte zo instellen dat de zaag niet hakt, maar snijdt (door de tafel zo hoog als mogelijk te zetten dat je zo min mogelijk van het blad ziet).

En dan gewoon het geleiderailtje goed zetten zodat je aan beide kanten de breedte goed hebt.
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
Lindenberger Red Phantom en ik. Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 9
Slade Blue and Red, or Red and White Tubes? What looks better? HighFlow Forum 1
HighFlow Gefeliciteerd, Red Falcon. Felicitaties 0
Rammstation PrimoChill FI-V-BR Vortex Black POM Flow Indicator - Blood Red HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
M-O-D Powercolor RX 5700xt red dragon Waterkoeling 2
P advies clear red coolant non-uv Waterkoeling 6
bunbun casemod project "red elegance" Gallery & Build Logs 11
iSP Alpenföhn Wingboost 2 120mm Blood Red Review (English) HighFlow Product Reviews 0
G Nzxt s340 black/red Gallery & Build Logs 0
P Red Harbinger Fmj Series reservoir cover HighFlow Product Suggesties en Nieuws 5
R Titanium Red Gallery & Build Logs 7
J joeri1 / Joeri / Red Storm Gaming-PC Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 2
Hightower Bitspower Pump Cooler For DDC/MCP355 (Red) - BP-DDCPC-RD HighFlow Product Suggesties en Nieuws 6
Dirk Kramer Red Carbon desk build Gallery & Build Logs 15
S BIG RED 900D Steves1990 Gallery & Build Logs 38
A Mayhem pastel red? Waterkoeling 5
DjangoSoe -Red NineHundred- By DjangoSoe Gallery & Build Logs 11
the_cyberspace Mayhems X1 UV Red Coolant 1Ltr HighFlow Product Suggesties en Nieuws 4
R Red Haze (pc-d600) Gallery & Build Logs 17
volcom Aerocool DS Dead Silence Fan 120mm Red HighFlow Product Suggesties en Nieuws 8
C ASUS Republic of Gamers FERRARI RED Liquid Cooled PC Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 7
B BitFenix PSU 8-Pin - 8-Pin PCI-E Verleng Kabel 45CM Sleeved Red/Black Cases en Modding 4
Freddy Red Harbinger FMJseries Reservoir covers, uit voorraad leverbaar! HighFlow Product Suggesties en Nieuws 3
volcom phobya extension 3 pin 30 cm UV Red HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
volcom Cooler Master Jetflo 120mm Red HighFlow Product Suggesties en Nieuws 9
Freddy Red Harbinger Cross Desk - Ultimate Liquid Cooling Ready HighFlow Product Suggesties en Nieuws 45
D [IN-ACTIVE] RESERVOIR BITSPOWER (Bitspower Water Tank Z-Multi 250 - POM - Ice Red) Verkocht 0
PlayGamble Mayhems Pastel RED HighFlow Product Suggesties en Nieuws 4
PlayGamble Red Black White MOD Gallery & Build Logs 5
B XSPC LCD Temperature Sensor V2 - Red + G1/4 Plug Sensor HighFlow Product Suggesties en Nieuws 18
jev09 The Desk "Red Dragon" Gallery & Build Logs 52
canonchiel [VERKOCHT] Bitspower G1/4 Deep Bold Red 1/2 Fitting 11 stuks Verkocht 0
G AGB-O-Matic Red of Black HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
yamaha_R1 a real "RED" CATHODE ? does it exist? Cases en Modding 12
R Blood Red kleur, welke koelvloeistof met welke slang? Waterkoeling 1
l3p [VERKOCHT] 5 x BitFenix Spectre Pro Led Red 120mm Verkocht 4
l3p [VERKOCHT] 3 x Enermax T.B. Vegas Duo UCTVD14A 140mm Fan - Blue/Red- 1500RPM Verkocht 9
l3p [VERKOCHT] Enermax T.B. Apollish Red 4x 140mm & 1x 120mm Verkocht 9
l3p Cross by Red Harbinger Gallery & Build Logs 219
K Aerocool Strike-X Panel Fan Controller Red Hardware & Software 0
DieHard vraagje: Aerocool RS12 Carbon Fiber 120mm Fan - Red Overige Koeling 2
DieHard Enermax Apollish Red 120mm case fan HighFlow Product Suggesties en Nieuws 7
Asphiax Koolance LIQ-702 Liquid Coolant Bottle, High-Performance, 700mL (UV Red) HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
Homienator [RES]Bitspower Ice red. HighFlow Product Suggesties en Nieuws 3
Sw333t [VERKOCHT] 3 x Phobya Nano-G 12 Silent Waterproof 1500rpm Multioption 120mm RED/BLACK Verkocht 8
E Armored Red Fusion Gallery & Build Logs 48
K [IN-ACTIVE] 2x Enermax 120MM Apollish VEGAS RED Gevonden 0
chicken Aerocool 120mm Shark Devil Red edition HighFlow Product Suggesties en Nieuws 5
dennuzzz AMD Red light district Gallery & Build Logs 14
Betrayedcover Code Red X Gallery & Build Logs 14

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan