u See bigsmile toch :P
Dustyrick Junior Member 26 maart 2011 #142 k.3nny zei: u See bigsmile toch Klik om te vergroten... mooi
Dustyrick Junior Member 26 maart 2011 #143 Dustyrick zei: ook heb ik nog een vraag. [IMG]http://i798.photobucket.com/albums/yy265/dustyrick/DSCF1494.jpg Deze is een CM of 2 te groot en past er dus niet in, hoe kan ik hem het beste inkorten?? Bedankt voor het kijken!:icon_super: Klik om te vergroten... Weet iemand een antwoord op deze vraag?
Dustyrick zei: ook heb ik nog een vraag. [IMG]http://i798.photobucket.com/albums/yy265/dustyrick/DSCF1494.jpg Deze is een CM of 2 te groot en past er dus niet in, hoe kan ik hem het beste inkorten?? Bedankt voor het kijken!:icon_super: Klik om te vergroten... Weet iemand een antwoord op deze vraag?
k.3nny Oldscool. 26 maart 2011 #144 Als dat /alu/staal/plexi is, gewoon met de dremel grof afhalen en dan vijlen.
Dustyrick Junior Member 26 maart 2011 #145 k.3nny zei: Als dat /alu/staal/plexi is, gewoon met de dremel grof afhalen en dan vijlen. Klik om te vergroten... het is gebogen plexiglas
k.3nny zei: Als dat /alu/staal/plexi is, gewoon met de dremel grof afhalen en dan vijlen. Klik om te vergroten... het is gebogen plexiglas
Dustyrick Junior Member 28 maart 2011 #146 Jongens,,, Er is iets verschrikkelijks gebeurd.. :snik:snik
Fedmas Hardware Enthuisiast 28 maart 2011 #149 Je hebt me bedrogen . Dacht dat ie echt kapot was. (eigenlijk niet had al met Ken via msn gesproken :$)
Je hebt me bedrogen . Dacht dat ie echt kapot was. (eigenlijk niet had al met Ken via msn gesproken :$)
Dustyrick Junior Member 28 maart 2011 #150 Fedmas zei: Je hebt me bedrogen . Dacht dat ie echt kapot was. (eigenlijk niet had al met Ken via msn gesproken :$) Klik om te vergroten... haha!
Fedmas zei: Je hebt me bedrogen . Dacht dat ie echt kapot was. (eigenlijk niet had al met Ken via msn gesproken :$) Klik om te vergroten... haha!
Dustyrick Junior Member 4 april 2011 #155 update!!!!!!!!!! ( ben alleen de tel kwijt..xD) Zoals beloofd de foto's, maar het duurde wat langer ivm. mijn toetsweek Allereerst wil ik k.3nny bedankt voor sponsoren van de window en het plexiglas. Ziet er top uit gozer!:023: Het resultaat Zonder paneel Denk dat ik nu bijna wel klaar ben met deze build, wil nog een paar dingen doen Nog 1 keertje: I love her
update!!!!!!!!!! ( ben alleen de tel kwijt..xD) Zoals beloofd de foto's, maar het duurde wat langer ivm. mijn toetsweek Allereerst wil ik k.3nny bedankt voor sponsoren van de window en het plexiglas. Ziet er top uit gozer!:023: Het resultaat Zonder paneel Denk dat ik nu bijna wel klaar ben met deze build, wil nog een paar dingen doen Nog 1 keertje: I love her
Dustyrick Junior Member 4 april 2011 #157 Zwelgje zei: lekker strak Dustyrick.puik pronk case. Klik om te vergroten... Bedankt Wat een snelle reactie man, was hem net aan checken of alles goed was
Zwelgje zei: lekker strak Dustyrick.puik pronk case. Klik om te vergroten... Bedankt Wat een snelle reactie man, was hem net aan checken of alles goed was
C CrizCroz Junior Member 4 april 2011 #158 very nice dusty.. je hebt goed werk afgeleverd.. vind alleen dat je videokaart zo schuin hangt vanwege het gewicht van je koeler en fans
very nice dusty.. je hebt goed werk afgeleverd.. vind alleen dat je videokaart zo schuin hangt vanwege het gewicht van je koeler en fans
Dustyrick Junior Member 4 april 2011 #159 CrizCroz zei: very nice dusty.. je hebt goed werk afgeleverd.. vind alleen dat je videokaart zo schuin hangt vanwege het gewicht van je koeler en fans Klik om te vergroten... tnx Maar dat is ook nog één van de dingen waar ik iets op wil gaan vinden..
CrizCroz zei: very nice dusty.. je hebt goed werk afgeleverd.. vind alleen dat je videokaart zo schuin hangt vanwege het gewicht van je koeler en fans Klik om te vergroten... tnx Maar dat is ook nog één van de dingen waar ik iets op wil gaan vinden..