+ Plaats een Reactie
Resultaten 1 tot 4 van de 4

Onderwerp: Oude Nintendo (GameCube) op nieuwe TV: onduidelijk/ruis

Administrator Freddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond repute Freddy's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 22-Jan-08
    Credits
    12.291.536
    Mentioned
    240 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    126

Oude Nintendo (GameCube) op nieuwe TV: onduidelijk/ruis

Ik wilde mijn GameCube weer eens aansluiten.

Maar ik krijg helaas onduidelijk beeld met mijn Samsung HD TV.
    Heel veel ruis / witte storing door het beeld heen:

De GameCube is aangesloten met een AV kabel rechtstreeks op mijn TV (geel, wit en rood), met deze kabel:
    New 6ft Audio Video AV Cable to RCA for Nintendo GameCube N64 SNES Free Shiping | eBay

Als ik het via mijn versterker doe, dan krijg ik helemaal geen beeld (wel geluid).

Heeft iemand dit probleem ook ervaren, misschien ook met de N64 of SNES bijvoorbeeld en is dit op te lossen?

Senior Member ForresT has much to be proud ofForresT has much to be proud ofForresT has much to be proud ofForresT has much to be proud ofForresT has much to be proud ofForresT has much to be proud ofForresT has much to be proud ofForresT has much to be proud of ForresT's Avatar
    Ingeschreven
    Mon 07-Jun-10
    Credits
    6.265
    Mentioned
    16 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    20
    Ik zou zeggen GameCube met component kabel aansluiten. Echter heb ik net ook de prijs gezien.

Je kan wel GameCube spellen op de WII spelen. En dan een GameCube controller gebruiken.

Administrator Freddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond repute Freddy's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 22-Jan-08
    Credits
    12.291.536
    Mentioned
    240 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    126
    Wow... das wel veel geld voor een kabel

Ik ga nog even dit proberen, zojuist besteld:
    Scart RGB Kabel (Voor de beste beeldkwaliteit) ******-******Gamecube Games.nl Gamecube Spelletjes Kopen bij de beste Game Cube Winkel. GooHoo.nl

Hopelijk gaat het hier wel mee werken.
    En hopen dat de scart stekker tussen mijn TV en muur past

Als dat ook niet lukt, ga ik op marktplaats kijken voor een tweedehandse Wii

Ingeschreven
    Tue 22-Jan-08
    Credits
    12.291.536
    Mentioned
    240 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    126
    Met deze Scartkabel is het probleem opgelost

Niet super helder beeld (beetje van dat ruis, maar dat ruis is wel in de kleur van de 'achtergrond' en is niet zo storend).

+ Plaats een Reactie

User Tag List

Forum Rechten