• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Zeer leuke positieve ervaring met Highflow.nl + Mars chocolade !

UnderTheWingsOfLove

Junior Member
Heb zondag 3 April 2 Noctua NF-S12B FLX fans gekocht en een tube MX-2 koelpasta. Meteen bevestiging gekregen van de order , zoals het hoort. En Maandag 4 April ontvangen! Wow! topservice!

Heb het pakketje opengemaakt. Er zaten 3 flyers bij, twee die verwezen naar dit forum en een flyer die mij aanmoedigde om een review te schrijven.
In de doos zelf zaten aan beide kanten een soort van kartonnen stroken die de producten beschermen tegen beschadigingen.

Toen ik de kartonnen stroken weghaalde zaten mijn producten netjes verpakt in de doos.

En wat zag ik daar nog meer ?! een mars reep :110:

Haha ik moest echt lachen , ik had zoiets van : wtf ?! :119:

Maar toch een leuk extraatje!

Bedankt Highflow voor jullie goede service die je haast niet meer vindt!
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
XenoMorpH Editen errors en posten zeer langzaam HighFlow Forum 2
Bas9466 ik wil deze winkel zeer zeker op de goede manier nog 1x bedanken HighFlow Testimonials / Shopreviews 0
paco Heb ik een goede 4670k of een zeer goede??????????? Overclocking 8
DieHard [CLOSED]Zeer lichte game pc Gesloten 0
E Zeer tevreden, ook als het even mis gaat HighFlow Testimonials / Shopreviews 1
pilotter zeer tevreden HighFlow Testimonials / Shopreviews 2
B Mijn eerste waterkoeling build, alle advies zeer gewaardeerd. Advies Waterkoeling Setup 4
X Zeer goed ontvangen HighFlow Testimonials / Shopreviews 2
V Zeer snel levering HighFlow Testimonials / Shopreviews 2
K Wederom zeer positief! HighFlow Testimonials / Shopreviews 0
A Mijn Videokaart met Arctic Cooler Accelero S1 Rev2. (Zeer Tevreden) HighFlow Testimonials / Shopreviews 33
Aequitis [VERKOCHT]2x Quad Radiator met leuke deal voor de snelle beslisser! Verkocht 1
E [REFUSED] leuke spullen voor weinig geld Verkocht 6
Robin Leuke meid tegen gekomen en wat dan? Algemene Discussies 43
LightStar leuke pc Verkocht 7
stravinski leuke gadgets Algemene Discussies 29
vincent leuke antec 900 casemod Waterkoeling 6
zeepkist weer een positieve ervaring rijker HighFlow Testimonials / Shopreviews 18
Deleted_User_Z hierbij me eerste positieve shop review HighFlow Testimonials / Shopreviews 1

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan