• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Zeer snel levering

Vinniiee

Junior Member
Toen ik vanmorgen relatief vroeg op stond (10 uur, school pas om 13.30), werd er vlak na het douchen aangebeld. Ik dacht: wow, das snel!
Echt top Freddy dat je zo snel kan leveren!:D

W.b.t. de producten, de TB schijf is al aan z'n werk gezet, alle films al aan het kopieren van m'n windows disk. Lian Li DVD cover zit er ook al op (moest dvd speler wel wat verder naar achter steken). De 1366 bolt thru kit en as5 zit er nog niet op, moet dat ff op m'n gemak doen.

Dan nu ff over de Yate Loon 140mm. Ik twijfel een beetje over het aantal CFM, ik voel namelijk net zoveel luchtverplaatsing als m'n Lian Li fan. Zou in principe kunnen, toch denk ik dat er iets niet klopt. Als ik namelijk aan het knopje van m'n fancontroller draai, zie ik alleen de LEDs dimmen, voor de rest zie, hoor of voel ik geen snelheidsverandering. Heb hem nog niet op een ander kanaal of via molex geprobeert:120: Iemand idee wat het kan zijn?
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
XenoMorpH Editen errors en posten zeer langzaam HighFlow Forum 2
Bas9466 ik wil deze winkel zeer zeker op de goede manier nog 1x bedanken HighFlow Testimonials / Shopreviews 0
paco Heb ik een goede 4670k of een zeer goede??????????? Overclocking 8
DieHard [CLOSED]Zeer lichte game pc Gesloten 0
E Zeer tevreden, ook als het even mis gaat HighFlow Testimonials / Shopreviews 1
pilotter zeer tevreden HighFlow Testimonials / Shopreviews 2
B Mijn eerste waterkoeling build, alle advies zeer gewaardeerd. Advies Waterkoeling Setup 4
X Zeer goed ontvangen HighFlow Testimonials / Shopreviews 2
U Zeer leuke positieve ervaring met Highflow.nl + Mars chocolade ! HighFlow Testimonials / Shopreviews 0
K Wederom zeer positief! HighFlow Testimonials / Shopreviews 0
A Mijn Videokaart met Arctic Cooler Accelero S1 Rev2. (Zeer Tevreden) HighFlow Testimonials / Shopreviews 33
H Super snel antwoorden :D HighFlow Testimonials / Shopreviews 1
sireentje ff snel hulp gevraagd. Cases en Modding 13
N Cooler Master Cosmos II RC-1200-KKN1 BLACK radiator vraag snel INFO gevraagd!! Advies Waterkoeling Setup 4
E Koelvloeistof niveau daalt te snel? Waterkoeling 6
D Lan Party Zeeland vernieuwd! Check snel! Lan Party 6
L Snel draadloos internet Hardware & Software 18
Sw333t Het verbaasd me keer op keer hoe snel Highflow levert HighFlow Testimonials / Shopreviews 0
Fuwa Fuwa Hoe snel kan jij typen? Post je score! :) Algemene Discussies 52
VuXX Eerste bestelling HighFlow - super en snel! HighFlow Testimonials / Shopreviews 1
H Snel, Sneller, Highflow HighFlow Testimonials / Shopreviews 1
Don_Holio GLS (Gelijk Licht zo Snel) HighFlow Testimonials / Shopreviews 4
L Een bestelling snel tussen door. HighFlow Testimonials / Shopreviews 0
vincent Buildlog: ''Even snel tussendoor'' Gallery & Build Logs 15
Celly Hoe snel beschadigt een GPU Overclocking 5
J Perfecte levering, maar nu verder ..... HighFlow Testimonials / Shopreviews 7
J Tevreden maar in afwachting, verkeerde levering. HighFlow Testimonials / Shopreviews 2
mukkel Erg snelle levering! HighFlow Testimonials / Shopreviews 1
O Weer een super levering van Highflow HighFlow Testimonials / Shopreviews 0
B Super levering HighFlow Testimonials / Shopreviews 1
Betrayedcover perfect levering 4 op een rij, en een wat minderen HighFlow Testimonials / Shopreviews 0
AzzKickr 1e bestelling => suuupersnelle levering !! HighFlow Testimonials / Shopreviews 1
ShockRaver Reeds weer een snelle levering met veel extra's :D HighFlow Testimonials / Shopreviews 0
K Bijzondere levering HighFlow Testimonials / Shopreviews 5
Wizzard22 een super snelle levering HighFlow Testimonials / Shopreviews 3
Joren weer een snelle levering HighFlow Testimonials / Shopreviews 1
B highflow levering HighFlow Testimonials / Shopreviews 4
Robin Levering ATI 4850/4870 full cover blokken HighFlow Product Suggesties en Nieuws 6

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan