Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Nu ik de laatste foto zie met dat UV vind ik de PCB stukken minder lelijk eerlijk gezegd ! .
Maar alsnog heb nog niemand gezien die zo een nette wc set in zo een case voor een Xd00s pleurt en al helemaal niemand met een home made cover er op !
Als nog ziet er weer zeer gelikt uit ! , krijg je zin van om zelf ook een xbox te modden , zou ik ook doen als die nog paar jaar op de markt zou blijven .
Nu ik de laatste foto zie met dat UV vind ik de PCB stukken minder lelijk eerlijk gezegd ! .
Maar alsnog heb nog niemand gezien die zoon nette wc set in zoon case voor een Xd00s pleurt en al helemaal niemand met een home made cover er op !
Als nog ziet er weer zeer gelikt uit ! , krijg je zin van om zelf ook een xbox te modden , zou ik ook doen als die nog paar jaar op de markt zou blijven .