• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

WWWicked's Sw333t

Status
Niet open voor verdere reacties.
Oh kom op wicked, Net wanneer het zo mooi begint te worden wil je stoppen. Hou nog een beetje vol en dan heb je een super mod man ;)

Geduld... :D
 
niet stoppen !!

Gewoon Geduld hebben

en lekker gaan rommelen ver de Waitress :)

het zou zonde zijn als je het project niet af zou maken...
 
Geduldig ben ik al lang genoeg geweest, heb hier al aardig wat spulletjes liggen die allemaal nog een plekje moeten gaan krijgen. Alleen is dat lastig te doen als je niet kan passen en meten.
 
Gewoon even door bijten.
Ik heb zelf een maand moeten wachten op 1 stuk.
In die tijd heb sommige details helemaal verandert en verbetert.
of krijg je mss nog ander leuk idee om er bij te doen
 
Zal er nog even mee wachten, maar hoop toch dat het nou eens een keer klaar is.

Ben geen geduldig type en het duurt nu toch echt te lang in mijn ogen.
 
Mijn build is ook nog lang niet af. Heb er iedergeval geeen haast mee denk dat het nog wel is zo.n 4 maanden max kan gaan duren. Aangezien wat ik er in wil hebben en dat niet allemaal in 1 keer kan aanschaffen :p
 
Relax mark,

Alles op zijn tijd. Als je het afblaast ben je verder van huis. En straks is het af en denk je wauw. Btw hoe staat het met de bruiloft ?
 
Hou op schei uit, ik word momenteel knetter van alles. Daarom wil ik juist dat ik tijdens sommige momenten in mijn pc kan duiken.

Stoppen met Sw333t is inderdaad wel zonde, dus ga er wel mee door. Maar een gedeelte van het modden is uitbesteed en daar heb ik geen grip op.
 
Om he ijs even te breken ;)

Aangezien ik mark volledig snap is dat ik het dode punt ben in zijn project, helaas had ik het echt ff heel erg druk op me werk(staat buiten mijn macht)

Hier wat random pics, morgen gaan we weer verder, want t is alweer bijna 11 uur.

020.jpg


021.jpg


022.jpg


023.jpg


024.jpg


025.jpg


026.jpg


Modservice out :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
idd, ik hoop dat het pompje sterk genoeg zal zijn voor dat alles ..., dat 240 rad mag nog niet echt een probleem zijn, alhoewel die BI GT stealts niet de meest restrictieloze rads zijn ...

Maar als ik het zo bekijk zie ik je tegen volgend jaar met 2 loops zitten die elk gepowerd worden door een DDCtje :p
 
Het wordt al dual loop he ;). Maar dan elke loop powered door een H50 pomp :p.
Vind die DDC pompen nogal erg prijzig.

Weet ik, ddc's zijn idd wel prijzig, maarja, het zijn dan ook top pompen :D en de 10w versies vallen wel mee, of je moet er 2ehands eentje vinden die nog maar een jaartje gedraaid heeft, dan doe je dikwijls ook een mooie koop :p
 
Hoef niet perse een kolk in de tank te hebben ;). Gewoon een lekker rustig en kalmerend kabbelend watertje is voldoende voor mij.
Denk eerlijk gezegd dat de H50 pomp het prima aan kan. Maar zal het nog wel eens testen als alles binnen is.

Daarnaast vind ik het leuker om die H50's te customizen :p. Mocht de cpu zijde niet krachtig genoeg zijn, dan kan ik nog wel een H50 pomp extra in serie plaatsen.

Zit er ook nog aan te denken om een constructie om de radfans te maken (PVC U-pijp).
Zodat de voorste rad intake wordt, de lucht door de pijp heen knalt en dan via de achterste rad (als outtake) weer naar buiten gooit.

Nu nog eens kijken naar een goedkoop maar goed blokje die ik kan misbruiken om de Innovatek HDD boxen af te koelen. Iets van 2x chipset / 1x full cover voor mobo / graka. Thermal Adhesive pasta heb ik al liggen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan