Het bekijken van dit forum als gast is beperkt
  • Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

WWWicked's Sw333t

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wijziging in loops:

Loop1 (CPU)..: Res -> Pomp met top -> los cpu block -> rad

2e loop zit ik te twijfelen tussen 2 mogelijkheden:

Optie 1: Res -> H50 als pomp1 -> graka (DD Maze5) -> H50 rad1 -> H50 als pomp2 -> HDD block (waarschijnlijk deze) of mss de H50's zelf -> H50 rad2

Optie 2: Res -> H50 als pomp1 -> H50 als pomp2 -> graka (DD Maze5) -> H50 rad1 -> HDD block (waarschijnlijk deze) of mss de H50's zelf -> H50 rad2

Enige verschil is dus de plek van de 2e H50 pomp. Theoretisch zou het geen ruk uitmaken waar de tweede zou komen, qua flow zou dat weinig uit mogen maken. Rest nog.. welke slangroute het mooiste zou staan.
 
Dank je, had daar namelijk ook een beter gevoel bij. De H50 pompen zijn tenslotte niet zo krachtig als een DDC en de DangerDen Maze5 en de Koolance HDD Water Block HD-60 zijn volgens mij aardige flow killers.

Hopelijk komt die Koolance HDD block morgen binnen :D.

Hopelijk krijg ik vandaag van Kenny de verzendmelding van de bovenkast, heb zin om verder te tekenen / rekenen, passen en meten :D.
 
Koolance HDD block is al weer terug naar HF. Was er niet tevreden over.

Als het goed is verzend Kenny de kast vandaag naar mij, maar laat elders nog de windows maken (Kenny had wat probleempjes met aanlevering van de fein schijven).

2e loop zit ik te twijfelen tussen 2 mogelijkheden:

Optie 1: Res -> H50 als pomp1 -> graka (DD Maze5) -> H50 rad1 -> H50 als pomp2 -> HDD block of mss de H50's zelf -> H50 rad2

Optie 2: Res -> H50 als pomp1 -> H50 als pomp2 -> graka (DD Maze5) -> H50 rad1 -> HDD block of mss de H50's zelf -> H50 rad2
Het gaat dus met het wegvallen van het hdd block wat anders worden. Loop zal "res -> H50 pomp -> gpu -> rad" worden. De 2e H50 die overblijft gaat dan naar de Waitress.

Heb 2 Scythe Kaze JYU SLIM 1000RPM in bestelling staan, dit zijn 100 mm fans die ook onder een hdd geschroefd kunnen worden. Maar wil nog kijken of daar iets anders mee te doen is.

Verder een Swiftech MCR120-QP-K 120 in bestelling staan voor de CPU zijde :D. Wilde eerst een 240 rad, maar kan die nergens fatsoenlijk kwijt in de behuizing.

De binnenkomst van deze spulletjes is weer afhankelijk van een snelle RMA afhandeling, maar vertrouw erop dat dat goed gaat komen.

En, moet nu toegeven... het is niet enkel functioneel meer voor me. I am addicted.
 
Tijd voor een doorstart :D.

Alleen jammer dat mn fancontroller al weg is. Maar weer eens een nieuwe bestellen.

Edit: Moet ik natuurlijk ook nog wel het slotje weer eraf halen ;).
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan