• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

WWWicked's Sw333t

Status
Niet open voor verdere reacties.
Of het was heel veel patat of we krijgen heel veel foto's. Al die tijd moet ergens aan op zijn gegaan. :026:

Of het was heel veel patat of we krijgen heel veel foto's. Al die tijd moet ergens aan op zijn gegaan. :026:
Had het gisteren blijkbaar toch erg laat gemaakt, kreeg na het eten bezoek van de man met de hamer. In slaap gelazerd op de bank (gewoon zittend, met mn CoolerMaster sweater, hoofd bijna op de knieen). En mijn vrouw vond het wel leuk om mijn hoodie over mijn kop te trekken (en de touwtjes lekker strak te trekken). Helemaal niets van meegekregen, terwijl de TV (13th Street) ook nog aan stond :S.

Effe beetje wakker worden nu.

(en de touwtjes lekker strak te trekken)

Het is nu al duidelijk wie daar de touwtjes in handen heeft .... :D

(Sorry, inkoppertje :p)

En nu is het genoeg met de inkoppertjes die je overal plaats op het forum.
Wordt hier geacht de tekst te lezen en niet tussen de regeltjes door.
[wwwicked]

Het was niet meer dan een woordgrapje, niks persoonlijks, ik ken je real life niet eens,
laat staan dat ik zicht heb op je kersverse relatie.
Ik bedoelde er verder echt he-le-maal niks mee.

Maar als dat verkeerd valt spijt me dat en kan ik beter (weer) opstappen.

Laatst bewerkt:
Ik ga nu eens beginnen met het openen van deze doos:

doos.jpg

Komt ie dan (is doos 1 nog maar, maar wel de belangrijkste doos):

01.jpg

Reservoir al even tijdelijk erin geschoven.

02.jpg

De andere zijde.

03.jpg

Van bovenaf gezien, 2 radgrills. Hier komen dus zowel het H50 rad te hangen voor GPU loop als een XSPC RS120 rad voor de CPU loop.

04.jpg

Op de normale 333 gezet, ziet er dik uit man. Moet wel wat kleine dingetjes nog veranderen qua montage op de "normale" 333.

05.jpg

Zonder flits genomen.

06.jpg

Het reservoir van dichtbij bekeken (ook zonder flits, maar is dus een dual bay en dual loop reservoir).

07.jpg

Oew, slechte foto. Morgen ook nog eens nieuwe maken.

08.jpg

De tussenruimte is nog te groot. Zal hiervoor op zoek gaan naar dunnere voetjes.

Enige wat ik dus wel mis en wat nog wel afgesproken was dat moest gebeuren waren de fillports die zo hadden moeten komen te zitten:

fillports.jpg

Jammer genoeg is dat niet gedaan.

Laatst bewerkt:
Ziet er goed uit.. goed idee heb je gehad om dit zo te doen :023:

Die pootjes zijn idd wat te dik... de helf van dit zou wss beter staan...

Overigens, om het verschil duidelijk te laten zien tussen normale formaat en het huidige formaat even naast elkaar gezet:

verschil.jpg

:D

Ow btw van 2e paneel moet nog een stukje "inhaak dingetje" weg gehaald worden,vergelijk met het paneel wat past.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan