• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

WWWicked's Sw333t

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik zou zeggen, lees het topic eens een keertje helemaal door. Dan had je gelezen dat er nog een gemodde kast bovenop komt waar een dual bay res in komt.. he.. dan heb ik weer frontplaatjes over. En tevens had je mijn ervaringen met die CM shop ook kunnen lezen..

Ik vind het hooguit SCHANDALIG! Mooie praatjes, blijft het ook bij.
Echt snap niet waar je mee bezig bent kenny, shame on you.

30.09.2010: Parcel sorted at sorting centre
01.10.2010: Parcel sorted at sorting centre
01.10.2010: Driver is on the way
01.10.2010: Parcel not delivered on 1st attempt. 2nd attempt to follow

Ben morgen dus de gehele dag thuis. Hoop dat ze een beetje vroeg komen.

Als hij morgen hier binnen is, moet ik nog wel een aantal dingetjes doen (achterkant vastzetten en de windows).

De windows in de zijpanelen heb ik gelukkig Coolfris voor (thanx mate) en de achterkant moet ik nog opmeten om dit vast te zetten met een plexiglas plaat (zwart, stukje loze ruimte voor kabeltjes ;)).

Kan het nu niet testen, maar als het goed gegaan is heb ik nu een MCP355 van mijn MCP350 gemaakt:

pompmod.jpg

De top zal nog geschuurd gaan worden. Ben helemaal weg van die frosted look :D.

Edit: Kon niet wachten, dus maar even de schuur in gegaan.

04.jpg

Before foto.

pompmod2.jpg

After foto. Opgeschuurd dus, voor een frosty look.

Ik weet het, het ziet er zo niet uit. Maar zodra er ledjes in komen heb je een betere verspreiding.

Laatst bewerkt:
En het pakket is binnen. Ga zo eerst even lekker frietjes bakken en eten (net weer een lading trouwfoto's in zitten plakken.. zucht, wat een werk zeg).

Maar na het eten gaat de doos open en komen er unboxing foto's.

Jayyyyy!!!! Hurray :icon_pidu::041::041::woot:woot:woot:040::eusa_clap::icon_super:

:026: Snel Eten he ;) wij willen foto's :026:

Bart,

Als je nu ook pan aan de stroom gooit en friet gaat bakken + op eten, dan heb je
qua timing een redelijk maatstaaf voor wanneer je hier weer moet checken :D

Top dat de kast er eindelijk is ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan