• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

wie kan voor mij een heel nieuw liquid cooling systeem samenstellen.

Lees hier anders ook even de voorwaarden met betrekking tot inbouwen, bespaart ook een hoop onduidelijkheid

HighFlow Inbouw Service

Wat ik ook al opperde: je kan een topic aanmaken in het V&A gedeelte, dan kan een lid hier je daarmee assisteren.
Je moet begrijpen dat het voor een bedrijf niet opschiet om mensen van alles aan te leren. Daar gaat veel te veel tijd in steken. Daar is dit forum ook voor :)
Als een forumlid hier aanbied je te helpen, zou je gewoon met z'n tweeën een dag uit trekken om het op het gemak te doen, en dan kan je ook dingen uitgelegd krijgen.

Je moet 12 schroeffittingen naar keuze toevoegen om jouw set compleet te maken.
Je kan ook nog even kijken naar een backplate voor het CPU block
http://www.highflow.nl/water-blocks.../watercool-heatkiller-backplate-s1156-m4.html

Deze bied wat extra stevigheid voor het moederbord, zodat deze niet meer door kan buigen.

Heb je ook koelpasta thuis op voorraad? Anders is het handig gelijk een tube mee te bestellen.

Ik weet alleen niet of welk alle toevoegingen tegen algen e.d. aan die koelvloeistof zijn toegevoegd?
Kan zijn dat ik er overheen kijk in de beschrijving.
 
ik heb nog koelpasta liggen.
hoe bedoel je? toevoegingen tegen algen???

heb me lijstje afgemaakt:
Link verwijderd - Johnny

heb 3x slangen besteld maar staat niet bij uit hoe lang 1 stuk slang bestaat.
4 liter vloeistof is dat genoeg? of te veel
 
Laatst bewerkt door een moderator:
In principe heb je aan 2 liter meer dan genoeg.

Daarbij wil ik even opmerken dat het misschien handig is een pomp top voor je pomp te kopen, die je hier kan vinden. De reden dat ik die aanraad, is omdat ze de mogelijkheid bieden fittingen naar keuze op je pomp te zetten. Op de D5/MCP655 zitten standaard 2 fittingen (die er niet afgehaald kunnen worden), maar vaak wil men hun eigen soort erop zetten. Zo'n pomp top maakt dat mogelijk.

Voor de rest ziet je selectie er prima uit.
 
ik snap het wel maar begrijp er geen zak van :p haha ga morgen me lijstje compleet maken. nu eerst vrouw lief is aan dacht geven :p:p

onee toch nog maar ff niet.
als het goed is is mijn lijst nu compleet

Link verwijderd - Johnny
 
Laatst bewerkt door een moderator:
jp3, als je het nog niet helemaal snapt, hier is een mooi filmpje dat goed uitlegt hoe de installatie van zo'n top werkt (hoewel het een ander soort top is, lijkt de installatie redelijk op die van jouw top):


Edit: Hoewel Freddy hem nog niet in stock heeft, is dit misschien ook een interessante voor je:
http://highflow.nl/pompen/laing-swiftech/pompen-1/alphacool-d5-vpp655-single-edition-no-top.html

Dit is dezelfde pomp als jij hebt, alleen dan zonder stock top erop. Omdat je de standaard top toch niet gaat gebruiken, bespaart dit toch 30 euro, en is het misschien wel een goeie keuze.
 
Even een herinnering welke geldt voor elke forum member:


Als je in de winkelwagen zit van de HighFlow webshop, en je wilt vervolgens je winkelwagen laten zien door de link te kopieren welke in je adres staat doe dit a.u.b. niet.
Als men op die link klikt is die vervolgens ingelogd op de webshop met JOUW account. (Dit komt door het "cs_cookies" gedeelte in je adresbalk.
Het beste wat je kan doen is de winkelwagen opslaan en vervolgens de opgeslagen winkel wagen openen en op "Link / Weergeven" klikken.

Dit probleem is bekend en er wordt aan gewerkt.

@ Freddy, volgens mij ben ik duidelijk in dit verhaal, indien niet edit em maar :)

Bericht naar de topic starter:

Kijk a.u.b. even na of je met het juiste account bent ingelogd op de HighFlow webshop, dit omdat je door dit gebeuren was ingelogd met het account van forumlid "Sanders".
Heb alle "gevoelige" links verwijderd.
 
Ik doe altijd rechtermuis klik op "link/weergeven" en dan koppelingslocatie kopieren.
Zo stond een tijd terug in een topic dat het moest :S

Jp3 je hebt al die tijd dus al op mijn account gezeten en niet even opgevallen? :p

Anyway thanks Johnny :) Much appriciated!
 
halloa iedereen, terug van weggeweest:p

heb ff vraagje mis kunnen jullie mij daar mee helpen.
heb deze beelscherm lg 24 inch
24" LG W2453V-PF Full HD 1920x1080

met een hdmi kabel maar ik behaal niet de 1920x1080
kan hem wel zo instellen maar me beeld is dan kleiner 1680x1050
dus heb ik een zwarte rand erom heen.
alleen als ik me dvi kabel erin doe dan wel.
beetje vreemd, mocht iemand ideeen hebben let me know
 
jp3, heb je hem toevallig ingesteld als secundair scherm? Ik heb zo'n soortgelijk probleem namelijk wel eens gehad met een secundair scherm van iemand (alleen geen idee meer hoe ik het toen opgelost heb).
 
Heeft je scherm boxen?
Anders heeft het ook weinig nut om de HDMI kabel te gebruiken, en kan je gewoon de DVI aansluiting nemen.

Als je perse de HDMI wilt gebruiken kan je het eventueel oplossen met scaling opties aan te passen die zowel nVidia als ATI in hun software pakketten aanbieden
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
E wie kan een leuk systeem voor mij samen stellen ? Problemen & Oplossingen 16
J Wie kan er een VETTE sig voor me maken? Fotografie, Film en Video 27
hondaygo Wie kan voor mij een Heart-Beat ledje maken? Cases en Modding 5
D Zwakte van mijn kant window maken wie kan het voor mij doen ? Cases en Modding 12
F Installatie/Modden uitbesteden, wie kan helpen? Omgeving Zwolle Waterkoeling 6
vincent wie kan afbeelding aanpassen? Hardware & Software 7
J Wie kan me helpen met PETG buigen? Omgeving Haaksbergen Waterkoeling 15
gerjanlubbers Wie heeft er een idee wat ik aan deze case kan modden? Cases en Modding 10
Wouter Verbetere kwaliteit filmpje. Wie kan dat? Algemene Discussies 0
E Weerstand tussen cclf lamp wie kan me helpen?? Cases en Modding 5
N Wie kan mij helpen met i7 965? Overclocking 52
U wie kan mij helpen? Waterkoeling 4
R yoooo wie is Ricardo nou weer? Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 8
S Wie ben ik. Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 0
Ed Kokke Ed Laat weten wie hij is Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 6
ProAce Wie ontwerpt mijn logo? Algemene Discussies 35
S moederbord beept aan 1 lang stuk!?!? wie helpt? Problemen & Oplossingen 5
D Wil mogelijk overstappen op watercooling, wie o wie helpt:) Advies Waterkoeling Setup 9
G Cryo-TEC extreme koeling/Wie helpt me om dit samen te stellen ?! Advies Waterkoeling Setup 6
olympus [REFUSED] Persoon wie 18+ is en zich wil identificeren Gevonden 11
J Wie is jou ultieme bad-guy? Algemene Discussies 20
boefmans beginner: wie helpt mij op weg :-) Advies Waterkoeling Setup 6
E Wie heeft ervaringen/problemen met Asus p8p67 moederborden? Hardware & Software 17
Lqd The Party 9 - Wie OCed mijn pc? Lan Party 16
Freddy Wie vindt je een idool, legende, voorbeeld, rolmodel? Inspirerende personen Algemene Discussies 31
Source Nieuwjaarsduik, wie gaat hem doen :D Nieuws en Sport 6
T Wie ben jij @ MOH Airborne online? Gaming 0
Deleted_User_Z wie o wie speelt er starcraft 2 ? Gaming 5
Wouter Wie heeft misbruik gemaakt van de credits bug? Meld het hier! HighFlow Forum 13
Wouter Wie heeft er een Blackberry Storm2? Algemene Discussies 4
Wouter Wie ow Wie speelt er WoW? Gaming 171
K wie is Kalmte5 nou weer ?? Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 11
J wie wil mij helpen?? Advies Waterkoeling Setup 12
Kadett Wie heeft er waterkoeling nodig wanneer... Algemene Discussies 2
Wouter Wie gaat er naar The Party 8. Lan Party 234
Y wie ben ik Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 17
MonsterEnergy Hme 2009 wie komt er??????????? Algemene Discussies 17
N Wie gaat er mee naar beneluxGamingLan? Gaming 0
Wouter Wie gaan er mee naar NetWorkingDay?? Gaming 12
G [prob] Wie heeft half life 2 EP 2? Gaming 10
stravinski wie heeft er zin om deel te nemen aan Times-lan? Gaming 4
Freddy Wie wilt de "Phobya CPU 775" reviewen? HighFlow Product Reviews 47
Wouter Wie gaat er mee naar Energy lan? Gaming 646
Yil Noctua vs. Thermalright ((wie))? Overige Koeling 3
D Kan ik dit gebruiken in mijn loop? Waterkoeling 1
P Gezocht iemand die hard tubes kan buigen voor custom made computer Cases en Modding 1
Mannekino Kan iemand tegen betaling iets eenvoudigs 3D printen voor mij? Cases en Modding 27
B Flow sensor, bij pomp uitval apps laten uitschakelen, kan dat? Waterkoeling 1
Bar Weinig Kan ik reserveren, aanbetalen, of kunnen we iets anders regelen? HighFlow Webshop 2
foxbuster Kan niet beslissen welke soort kabels / sleeves / kit ik moet kiezen Cases en Modding 12

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan