Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
wie kan voor mij een heel nieuw liquid cooling systeem samenstellen.
dan hou ik het gewoon zoals het is nu in me kassa. wie o wie kan mij nu dan eventueel helpen met de goede gpu cooler te vinden.
heb in 1 van mijn vorige berichtjes als een link gezet van de gpu die ik nu heb. moet alleen nog een gpu tot zover ik weet en heb ik me verlanglijstje klaar voor kerst
toch nog niet compleet
net zitten kijken bij lampen maar zijn toch allemaal met schakelaar? weet iemand of ze er ook zijn zonder schakelaar die aangaan zodra je je pc aan zet?
zie hier de almachtige Cooling configurator van EK waterblocks ( CoolingConfigurator.com )
Deze geeft helaas aan dat EK geen fullcover blokken heeft voor jou GPU. Dat is namelijk een eigen PCB variant van Sapphire.
Als je de stappen volgt op de link hierboven, dan kan je wel de lijst bekijken met universele blokjes die passen.
Een andere mogelijkheid is proberen de jou kaart te ruilen tegen iemand die wel het reference PCB heeft.
Wat betreft de lampen: ik neem aan dat je de CCFL buizen bedoelt?
Deze hebben helaas een switch nodig. Ik heb zelf een proberen te ontdoen van zijn switch maar dat kreng wou niet meer functioneren daarna...
Je kan hem wel permanent aan laten staan en de knop ergens wegduwen, achter het zijpaneel wellicht?
Ja maar je heb altijd bedrijven die denken dat ze wat probleempjes kunnen oplossen en zo komt er dus een ander type PCB uit of andere chips of pcb layout, daarom heb je vaak dat er staat v1 v2 v2.1 oid.
Dat zou ik ook doen inderdaad, of eens rond kijken of iemand wilt ruilen voor een wel reference PCB.
Voor iemand die niet geïnteresseerd is in waterkoeling maakt het namelijk niet veel uit hoe de kaart is opgebouwd.
Kijk daarvoor op sites als hardware.info of Tweakers.net, denk dat je hier op HF met al die waterkoelers weinig succes met ruilen zult hebben
ok cool altijd tevreden geweets over ati denk doe is iets nieuws maar blijkt nu wel dat ik dat beter niet had kunnen doen. when komen die uit enige idee?