• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Wie gaat er naar The Party 8.

Gezien de redelijke vertraging in het definitieve plan gaat mn broertje misschien toch weer mee (als het nog steeds mag dan:p)
Zou voor mij ook leuk zijn want dan hoef k niet alleen te rijden, spullen uit te laden e.d. :schaam
Zodra definitief laat ik het hier weten

Beste,

Over iets meer dan een maand is het zo ver, het Beursgebouw Eindhoven staat dan weer drie dagen lang in het teken van gaming en alles wat daarmee te maken heeft. In deze nieuwsbrief vind je een aantal hoogtepunten die we voor jullie in petto hebben dit jaar.

- Prijzenpot
- Competities
- Casemodding
- HighFlow
- Inschrijven

Prijzenpot
Ook dit jaar hebben we weer een indrukwekkende prijzenpot bij elkaar gekregen voor onze competities, met als hoogtepunt een reis naar Zweden en seeding in het CS 1.6 toernooi op Dreamhack!

Een greep uit de prijzen:

CounterStrike 1.6
Een reis naar DreamHack in Zweden, toegang tot het evenement en seeding in de finales van het hoofdtoernooi op DreamHack Summer.

CounterStrike Source
Voor het winnende Counter Strike Source team ligt er een geldbedrag van maximaal 750 euro klaar.
Wanneer er 20 of meer deelnemende teams zijn zal de winnaar 750 euro in ontvangst mogen nemen.
Als er 10 tot 20 deelnemende teams zullen starten zal de eerste prijs 500 euro bedragen.

Call of Duty 4
Voor het winnende Call of Duty 4 team ligt er een geldbedrag van maximaal 750 euro klaar.
Wanneer er 20 of meer deelnemende teams zijn zal de winnaar 750 euro in ontvangst mogen nemen.
Als er 10 tot 20 deelnemende teams zullen starten zal de eerste prijs 500 euro bedragen.

De bovenstaande competities 2e plaats: Hardware van verschillende sponsors.

Overige competities zijn:

- Colin McRae Dirt 2
- Track Mania Nations
- Fifa 10
- Unreal Tournament 2004

Met als prijzen: Hardware.

Casemodding
Dit jaar hebben we ook weer een casemod competitie, wil jij strijden om de titel "The Party Casemodder 2010" en iedereen jouw gecasemodde kast laten zien? Dan is dit je kans, doormiddel van een stemronde waar alle bezoekers aan mee kunnen doen, bepalen we dit jaar wie de meest mooie, bijzondere casemod mee heeft gebracht.. Natuurlijk zitten hier ook weer een paar leuke prijzen aan verbonden voor de winnaars!

HighFlow
Een nieuwe sponsor die we graag aan jullie voorstellen is HighFlow: een jong en dynamisch bedrijf dat zich hoofdzakelijk richt op de verkoop van de beste computer koeling, modding, behuizingen en gaming producten via internet.

Logo

HighFlow heeft als missie om uw computer zo koel, stil en zo mooi mogelijk te maken. Zij verkopen alleen de producten die dat optimaal kunnen doen voor de beste prijs. Op The Party wordt de prijzenpot door HighFlow aangevuld met alles wat je maar kan bedenken voor koeling in je PC, de prijzen worden verdeeld over de verschillende competities zodat iedereen kans heeft om naar huis te gaan met een van de mooie HighFlow prijzen!
HighFlow Computer Cooling Shop - Uw shop voor PC waterkoeling, luchtkoeling, modding, behuizingen en gaming!

Inschrijven
Het is nog steeds mogelijk om je in te schrijven voor The Party 8, voor maar 39,50 euro kan je 48 uur lang gamen in het centrum van Eindhoven, daarnaast maak je ook nog kans op leuke prijzen als je mee doet aan een van de competities tijdens het evenement!

Kijk voor meer informatie op: The Party 8 -

Hopelijk mogen wij jullie op 2, 3 en 4 april 2010 weer verwelkomen in het Beursgebouw Eindhoven!

De The Party 8 organisatie.

goed nieuws :D

cod4 MW1 is hier sinds vandaag, kan ik meedoen op the party :), legale versie anders zou het veel gepruts zijn met die versie die ik illegaal heb

owja, met wat geluk kan eer een E8600 in Duality, supersnelle s775 dualcore (al dan niet de snelste want de E8700 is hier nooit echt geraakt), als die dan aan 4.4Ghz ofzo draait dan zou dat mooi meegenomen zijn :) want een 2e pc uitrusten met een quadcore vind ik zo overbodig :p

Er is nog plek hoor.
Ik zet jullie vanavond wel op onze lijst.
Het heeft wat langer geduurd dan dat we gehoopt hadden, maar vanaf aankomende maandag (1 maart) is het mogelijk om je plaats in de zaal te kiezen. Lees even verder om te kijken hoe dit in zijn werk gaat.

Zaalindeling:
Vrijdag avond beginnen we met het online zetten van de definitieve plattegrond, je kan dan alvast kijken waar je wil zitten en met je clangenoten afspraken maken over het kiezen van de plaatsen. Het is dan nog niet mogelijk om je plaats vast te leggen.

Betalingen:
Voordat je een plaats kan kiezen moet je betaling bij ons binnen zijn. Voordat we maandag avond de plaatsreserveringen open stellen werken we de betalingen nog bij.

Groepsreserveringen:
Zoals eerder aangekondigd is het mogelijk om vooraf met je groep (bij 5 of meer mensen) bij ons aan te geven dat je bij elkaar wil zitten, wij zullen deze groepen plaatsen voordat de plaatsreserveringen open gaan, dit om te zorgen dat groepen ongewenst door elkaar komen te zitten. Als je hiervan gebruik wil maken kan je dat melden bij info@the-party.nl , zet in de mail de namen van de mensen in de groep en waar je ongeveer wil zitten. Zorg er wel voor dat iedereen in de groep betaald heeft. Je kan je uiterlijk maandag om 17.00 uur voor deze groepsreservering aanmelden.

Het kiezen van een plaats:
Maandag avond om 22.00 uur openen we het plaatsreserveringssysteem, de mensen die dan betaald hebben kunnen door links in het menu op plattegrond klikken en vervolgens op een vrije plaats naar keuze klikken om die plaats te reserveren.

Komend weekend zal ik dus bezig gaan met de indeling als dat bekend is.

Laatst bewerkt:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
N Wie gaat er mee naar beneluxGamingLan? Gaming 0
Wouter Wie gaat er mee naar Energy lan? Gaming 646
Source Nieuwjaarsduik, wie gaat hem doen :D Nieuws en Sport 6
R yoooo wie is Ricardo nou weer? Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 8
F Installatie/Modden uitbesteden, wie kan helpen? Omgeving Zwolle Waterkoeling 6
V wie kan afbeelding aanpassen? Hardware & Software 7
J Wie kan me helpen met PETG buigen? Omgeving Haaksbergen Waterkoeling 15
S Wie ben ik. Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 0
Ed Kokke Ed Laat weten wie hij is Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 6
ProAce Wie ontwerpt mijn logo? Algemene Discussies 35
S moederbord beept aan 1 lang stuk!?!? wie helpt? Problemen & Oplossingen 5
D Wil mogelijk overstappen op watercooling, wie o wie helpt:) Advies Waterkoeling Setup 9
E wie kan een leuk systeem voor mij samen stellen ? Problemen & Oplossingen 16
G Cryo-TEC extreme koeling/Wie helpt me om dit samen te stellen ?! Advies Waterkoeling Setup 6
olympus [REFUSED] Persoon wie 18+ is en zich wil identificeren Gevonden 11
J Wie is jou ultieme bad-guy? Algemene Discussies 20
gerjanlubbers Wie heeft er een idee wat ik aan deze case kan modden? Cases en Modding 10
J Wie kan er een VETTE sig voor me maken? Fotografie, Film en Video 27
boefmans beginner: wie helpt mij op weg :-) Advies Waterkoeling Setup 6
hondaygo Wie kan voor mij een Heart-Beat ledje maken? Cases en Modding 5
E Wie heeft ervaringen/problemen met Asus p8p67 moederborden? Hardware & Software 17
Lqd The Party 9 - Wie OCed mijn pc? Lan Party 16
Freddy Wie vindt je een idool, legende, voorbeeld, rolmodel? Inspirerende personen Algemene Discussies 31
J wie kan voor mij een heel nieuw liquid cooling systeem samenstellen. Advies Waterkoeling Setup 96
T Wie ben jij @ MOH Airborne online? Gaming 0
Deleted_User_Z wie o wie speelt er starcraft 2 ? Gaming 5
Wouter Wie heeft misbruik gemaakt van de credits bug? Meld het hier! HighFlow Forum 13
Wouter Wie heeft er een Blackberry Storm2? Algemene Discussies 4
Wouter Wie ow Wie speelt er WoW? Gaming 171
K wie is Kalmte5 nou weer ?? Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 11
J wie wil mij helpen?? Advies Waterkoeling Setup 12
D Zwakte van mijn kant window maken wie kan het voor mij doen ? Cases en Modding 12
Wouter Verbetere kwaliteit filmpje. Wie kan dat? Algemene Discussies 0
Kadett Wie heeft er waterkoeling nodig wanneer... Algemene Discussies 2
Y wie ben ik Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 17
MonsterEnergy Hme 2009 wie komt er??????????? Algemene Discussies 17
E Weerstand tussen cclf lamp wie kan me helpen?? Cases en Modding 5
N Wie kan mij helpen met i7 965? Overclocking 52
Wouter Wie gaan er mee naar NetWorkingDay?? Gaming 12
G [prob] Wie heeft half life 2 EP 2? Gaming 10
stravinski wie heeft er zin om deel te nemen aan Times-lan? Gaming 4
Freddy Wie wilt de "Phobya CPU 775" reviewen? HighFlow Product Reviews 47
Yil Noctua vs. Thermalright ((wie))? Overige Koeling 3
U wie kan mij helpen? Waterkoeling 4
C Acrylic tube gaat moeilijk in fittings Waterkoeling 1
J Magicool DCP450 gaat niet aan Waterkoeling 2
gerjanlubbers [VERKOCHT] Alles gaat weg, wegens beëindigen hobby! Verkocht 13
Y Nieuwe Bestelling afrekenen gaat niet HighFlow Computer Cooling Shop 2
E Zeer tevreden, ook als het even mis gaat HighFlow Testimonials / Shopreviews 1
J Koning gaat 825.000 euro per jaar verdienen Nieuws en Sport 45

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan