Wat gaan de reacties hard ! PS: Ik probeer zo veel mogelijk op dit forum te zijn. Maar ik zit ook met me werk en het is super druk bij Energy LAN Events. Ik kijk elke dag op het forum dus alles wat z.s.m beantwoord.
Maar even wat reacties op vragen. Als ik eerste wil ik even iets zeggen en iets uit de wereld helpen. Er zijn 2 type netwerk kabels op de markt. Cat 5e en cat 6e. Maar men zegt dat cat 6 beter is en speciaal is gemaakt voor gigabit. Uit ervaring op ook grote evenementen blijkt dat cat 5 en cat 6 weinig van elkaar verschillen. De snelheid die je met cat6 meer haalt is heel beperkt en merk je bijna niet. Met gamen merk je geen verschil tussen cat 5 en cat 6. Tijdens het downloaden van bestanden gaat het sneller. Maar dit is heel beperkt. En dat terwijl de prijs van cat6 wel ongeloofelijk duur is.
Ik ga voor jullie het hele tafelblok reserveren. Maar jullie moeten dan ook iets voor mij doen. Zorgen dat het vol komt. :eusa_angel:
Dan over het paintball. We zijn bezig dit aan het regelen maar zekerheid is er nog niet. We hebben wel toetsenbord werpen en dat is wel 100 % zeker. Ook hebben we veel andere leuk fun competities. Zoals blobby volley live op het podium en veel meer.
En wat bedoel je met een pin automaat on site? Het is helaas nog niet mogelijk om via i deal te betalen. Vooraf betalen kun je gewoon via je bank doen, internet bankieren enz. Tijdens het evenement is er wel een pin automaat aanwezig. Je kunt dus pinnen op het evenement en hoeft niet alles contact te betalen. Let wel op dat je alleen kunt pinnen en niet geld kunt opnemen.
En over het gang bannen op het podium. Nou.... W8 Maar af we zullen zien :eusa_angel: En over het fappen. Dit doe je maar op 1 plekje. En dat is in je slaap zakje.
Ik wil die bende niet hoeven schoon te maken.
Op Energy lan zijn douches aanwezig. We maken gebruik van de douches van de evenementen hal. Ze zijn dus beperkt beschikbaar.
Wij proberen een lan party te maken juist zoals regroup. Energy LAN draait 100 % op de gezelligheid en niet op de competities en de geld prijzen. Je zult ook geen enkele pro clan op onze lan vinden.
Dan over het internet. Er is een 70mbit internet verbinding @ energy lan. Dit internet halen we vanuit een datacenter in doetinchem. Dus er is super snel internet aanwezig op energy lan. We zetten bepaalde diensten dicht. Nu moet je mij alleen niet te veel vragen over de techniek. Want daar weet ik gewoon helemaal niks van af. Maar ik weet dan wel een klein beetje. De meeste dingen zullen open staan. Maar bijvoorbeeld downloaden via internet wordt half dicht gezet. Het is mogelijk maar met beperkte snelheden.
Dan het laatste. Iedereen moet gewoon mee gaan. Hoe meer mensen hoe leuker het wordt.