• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Wederom zeer positief!

kingrichard47

Junior Member
Vorige week voor de tweede keer spullen besteld bij Highflow. De eerste ervaring (paar maand geleden) was erg goed en dus ook deze keer weer voor Highflow gekozen. Ik ben volledig nieuw met waterkoeling dus moest alles nog uitzoeken ed. zoals bekend is de site gewoon erg duidelijk met goede informatie, ook het forum is hierbij handig! :)

Na het plaatsen van mijn bestelling kwam ik erachter dat ik de verkeerde slang mee had besteld, deze paste niet bij mijn fittingen. Even een mailtje gestuurd om te wijzigen en erg snel een mail terug van Freddy (op Zaterdag!) dat hij er naar ging kijken en ging testen of de slang die ik nu gekozen had wel compatibel was. De Maandag daarop belde Freddy met de boodschap dat de nieuwe slang perfect paste, als ik het deel wat ik bij moest betalen even overmaakte en daar een screenshotje van stuurde zou hij het direct versturen. Erg uitzonderlijk voor een winkel moet ik zeggen, super! De volgende dag was alles ook goed verpakt aangekomen.

Een zeer tevreden klant dus!
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan