• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

1e aankoop positief/negatief

Rick66

New member
Ik heb voor het eerst computeronderdelen gekocht bij Highflow om een PC te bouwen
Mijn goede ervaring is dat het klasse spullen zijn en ook erg snel bezorgt zijn,helaas mijn minder
goede ervaring is dat de spullen in een binnenstebuiten gekeerde doos van een moederbord zaten
en dat er doodgewone kranten in zaten om het op te vullen.Terwijl ik toch een aardig bedrag heb uitgegeven.
En nou snap ik dat ze bij Highflow geen geld uitgeven aan dure reclame`s om zo de prijzen laag te houden
maar dit vond ik toch even tegen vallen.
Helaas zijn niet alle artikelen goedkoop vergeleken met andere shops,maar dat weerhoud mij er niet van om meerdere artikelen te bestellen want mijn wensenlijst staat alweer vol.

Maar ik zou toch zo doorgaan en ik wensen jullie en alle andere klanten van Highflow de beste wensen voor 2012.

Groetjes,Rick66
 
Rick,

Uiteraard kunnen ze ook luchtzakjes, bubbeltjesplastic enzovoorts in het pakket doen, net zoals 100 dozen van 100x100 en 50 dozen van 35x50 bestellen bij de winkel.

Zij krijgen ook de producten binnen die ze op voorraad zetten, en wat kun je het beste doen met de dozen en ander materiaal wat je overhoudt? Naar mijn mening kun je dat dan beter gebruiken om je producten weer te verzenden, ik vindt het wel wat hebben! :D

+ Dat je bijna geen oud papier overhoudt, want dat stop je mooi als vulling in de doos!:)
(Zoveel verschil zit er toch niet in papier en plastic zakjes?)

Elke keer is het weer wat anders? Ik heb verscheidene spullen door de handen gehad, dan een dozijn kranten van dezelfde krant, dan weer een stapel Kruidvat boekjes, en ik had afgelopen keer toen ik mijn H100 van Corsair besteld, een compleet reclame/folder pakket van de ASUS X58 Sabertooth!:lol:

Is een stukje milieubewust Rick :D

En ja, het is allemaal wel wat duurder dan in andere winkels, maar niet schrikbarend? En Highflow is maar een kleine winkel als je kijkt naar shops zoals Alternate, 4Launch, Salland of Mycom, in ieder geval, de gevestigde namen;)

Maar wat krijg je er voor terug? Ik vindt wel dat de service hier bij Highflow hoger staat dan bij diverse andere winkels, nu wil ik niet Highflow, Freddy en het hele team de hemel in prijzen, maar als je een product wilt hebben, die je niet 123 kunt vinden? Vraag het op het forum, en 99/100 keer wordt het voor je besteld voor een mooie prijs! :D


Maar toch leuk dat je feedback geeft! Misschien stapt Freddy ook wel over naar de plastic vulling? Al zou ik de kranten uit Rotterdam wel missen!:sarc:
 
Hey Fryslanboy,

Ik vind die verpakking ook verder geen probleem hoor,maar je verwacht het niet.....

Kijk voor mij is het gewoon het belangrijkste dat de spullen die ik koop goed verpakt zijn en
hoe dat is of met kranten of luchtkussentjes maakt mij verder niet uit.
Ik had het gewoon niet verwacht en ik moet verder zeggen dat ik verder tevreden ben want de spulletjes zijn wel professional ingepakt en zien er verder toppie uit.

En winkels zoals Alternate e.d. daar koop ik niets,ik hou meer van dit soort winkels,klein en toch alles hebben en zelfs nog meer.Want ik kom casemodding spullen tegen die ik in grote winkels nog niet ben tegen gekomen en dat vind ik nou juist zo leuk.

En wat ik al had gezegd mijn wenslijst staat vol met spullen die ik weer wil gaan bestellen.

Maar bedankt voor je reactie.
 
Euhm, je wil niet weten wat verpakkingsmateriaal kost, bepaald goedkoop is dat niet hoor..

Natuurlijk kan Freddy dit kopen maar het geld moet ergens terug verdiend worden dus dan word alles gewoon duurder ;)

pas geleden hier op de zaak gehoord wat die achterlijke schuimpjes kosten voor verpakkingen. schrok me echt de pleuris, niet normaal meer.
hier op de zaak gebruiken we er veel van maar hebben een deal gesloten met een ander bedrijf (wij bestellen spullen bij hun en alle schuimpjes die hun binnen krijgen bij hun bestellingen krijgen wij weer)

arwin
 
Laatst bewerkt:

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan