Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Freddy, ik weet niet of je deze al hebt, maar ik heb een probleempje gevonden met de updater van de winkelwagen. Lijkt me vrij onhandig dat je klantien niet goed de kassa kunnen bereiken
probleem:
Je kan niet van de winkelwagen door naar de kass na gebruik van de "wijzig" knop.
Reproductie:
ga naar een product (ik koos een masterkleer slangetje)
klik op bestel
ga naar de winkelwagen
pas het aantal aan (ik deed van 1 naar 3)
klik op "wijzig" om de winkelwagen te updaten
klik op Kassa
Probleem:
De winkelwagen lijkt te blijven denken dat hij niet geupdate is. Daardoor krijg je altijd de melding dat hij nog moet bijwerken. Klink je op OK dan krijg je een melding dat het bijwerken gelukt is, maar bij een volgende klik op Kassa krijg je wéér de melding. Als je op Annuleren klikt gebeurt er niets, maar ook dan krijg je nog steedss de melding bij opnieuw klikken.
Workaround:
De enige manier om van hier af in de kassa te komen is de pagina verversen en dán op kassa klikken.
Details:
Getest met 2 PCs, in 3 onfiguraties:
Win7/FireFox
Vista/FireFox
Vista/IE 2.8
Dank je voor de melding en gedetailleerde probleem omschrijving.
Hier kunnen we wat mee en maakt het oplossen van een probleem een stuk makkelijker! Thanks!
Dank je voor de melding en gedetailleerde probleem omschrijving.
Hier kunnen we wat mee en maakt het oplossen van een probleem een stuk makkelijker! Thanks!
Er verschijnen links reviews van producten uit de shop, maar hier zitten ook producten tussen die niet meer leverbaar zijn/in de shop staan.. Als je er op klikt komt er een foutmelding
Bij de aanbieding Laing DDC + Top krijg ik een vreemde bug.
Wanneer je naar de top-tab gaat, en je selecteert een top, dan krijg je een andere top dan je geselecteerd heb. Wanneer je het opnieuw probeert gaat het wel goed.
Op voorpagina gaat er een banner van 1 t/m 5.
Onder nummer 1 staat een advertentie van de witte TFC exchanger en van de witte Monsta rad. Maar de witte Monsta rad is er toch niet meer?
Als je op de banner klikt kom je wel in alle gevallen bij de witte TFC exchanger uit. Dus dat is wel goed. Maar er wordt dus de indruk gewekt dat het oude Monsta rad nog verkrijgbaar is.