mistervis007
New member
Hallo,
Ik heb een Zotac geforce GTX 260 en wil deze graag ook gaan water koelen.
Maar ik heb al heel vaak gezocht en zie dat er veel verschillende type's waterblokken voor zijn (55 mm en 65 mm).
Maar ik weet niet welke ik moet hebben.
Daarom dacht ik steeds, ach laat maar zitten, maar als ik game zie ik dat de kaart soms zelfs 83 graden wordt en dat is mij echt te warm.
De informatie die ik over de kaart heb is:
ZOTAC GTX260 896MB 448BIT DDR3
PN 288-1N109-130ZT
ZT-X26E3KA-FDR
N092200055624
EAN (streepjescode) = 4897022 322632
Ook zie ik dat er veel keuze is qua waterblokken.
Nu hoop ik dat iemand me verder kan helpen en me kan vertellen welk blok ik moet hebben en wat het beste is.
Ik wil het blok gaan gebruiken in combinatie met mijn Zalman reserator XT.
De interne diameter van de slang is 8 a 9 mm, dus denk dat het 8 mm is, omdat 9 mm volgens mij er niet is.
De uitwendige diameter van de slang is 12 mm.
Daarom heb ik dus ook Fittingen nodig, ik denk dat ik de 1/4 fittingen moet hebben.
En het lijkt me het beste om dan haakse fittingen te nemen, of niet?
En ik neem aan dat mijn Reserator XT dat met gemak kan koelen.
De reserator koelt nu nog CPU en Northbridge, maar dadelijk alleen nog CPU (en hopelijk videokaart ), dat wegens een ander mobo.
Ik hoop dat iemand me kan helpen.
MVG Stephan
Ik heb een Zotac geforce GTX 260 en wil deze graag ook gaan water koelen.
Maar ik heb al heel vaak gezocht en zie dat er veel verschillende type's waterblokken voor zijn (55 mm en 65 mm).
Maar ik weet niet welke ik moet hebben.
Daarom dacht ik steeds, ach laat maar zitten, maar als ik game zie ik dat de kaart soms zelfs 83 graden wordt en dat is mij echt te warm.
De informatie die ik over de kaart heb is:
ZOTAC GTX260 896MB 448BIT DDR3
PN 288-1N109-130ZT
ZT-X26E3KA-FDR
N092200055624
EAN (streepjescode) = 4897022 322632
Ook zie ik dat er veel keuze is qua waterblokken.
Nu hoop ik dat iemand me verder kan helpen en me kan vertellen welk blok ik moet hebben en wat het beste is.
Ik wil het blok gaan gebruiken in combinatie met mijn Zalman reserator XT.
De interne diameter van de slang is 8 a 9 mm, dus denk dat het 8 mm is, omdat 9 mm volgens mij er niet is.
De uitwendige diameter van de slang is 12 mm.
Daarom heb ik dus ook Fittingen nodig, ik denk dat ik de 1/4 fittingen moet hebben.
En het lijkt me het beste om dan haakse fittingen te nemen, of niet?
En ik neem aan dat mijn Reserator XT dat met gemak kan koelen.
De reserator koelt nu nog CPU en Northbridge, maar dadelijk alleen nog CPU (en hopelijk videokaart ), dat wegens een ander mobo.
Ik hoop dat iemand me kan helpen.
MVG Stephan