• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

VW Scirocco MK II (LOTS OF PICS NO 56K!!!)

om jullie toch nog wat te laten zien en wat ik vorige keer misschien niet gemeld heb is oa. dat ik de reproductie regentray ontvangen heb en deze dan ook geplaatst heb ondertussen en dat ziet er dan ongeveer zo uit...

sized_IMG_20130208_222830.JPG

sorry voor de slechte gsm kwaliteit...

ook vandaag naar de VW-Stealer geweest om originele Audi 80 klink aangezien de imitatie brol dat bij de inlasplaten zat het serieus laat afweten :( (wel klink voor centrale vergrendeling moeten nemen aangezien de andere al niet meer leverbaar was sinds 2011...) als de bestuurderskant hiermee beter functioneerd wordt passagiers kant ook nog vervangen...

sized_GEDC0515.JPG


sized_GEDC0514.JPG


ik ga ook nog proberen de pinnen van de slotcilinder te wisselen met de originele klinken zodat ik terug met 1 sleutel voldoende heb om de auto te gebruiken ipv sleutel voor de linkse deur sleutel voor de rechtse deur en sleutel voor contact/koffer...

dat was het voorlopig dan weer kwa update's van het groene monster... volgende updates zullen pas voor volgende maand zijn vrees ik aangezien hij nu veilig staat opgeborgen in het oldtimer hotel :)

mijn daily heeft vandaag rode kaart gehad op de keuring omdat er een stofhoes van het stuurhuis doorgescheurd was, dus dat is ook nog een werkje voor de komende dagen...

Greetz B0B0
 
kan die complete slotjes toch omzetten ?:p

leuke updates :)

nee de hele slot cilinder omwisselen gaat jammer genoeg niet omdat deze verschillend zijn van elkaar...
maar de plaatjes die de vorm van de sleutel aannemen kan je normaal wel uitwisselen en dan kan je dus wel terug de sleutel gebruiken :)

en de leukste updates komen normaal einde volgende maand, want dan zou ik er toch mee naar de keuring willen en hem in het verkeer brengen (hopelijk zonder al te veel problemen want Belgische keuring is toch vaak om te huilen...)

Greetz B0B0
 
gisteren is het dus gelukt om de slotplaatjes van de cilinders te wisselen ^^ dus binnenkort kan ik eindelijk mijn eigen sleutel terug gebruiken om de deur te openen...
nu eerst de klink terug voorbereiden/lakken zodat ik deze hopelijk zonder al teveel problemen binnenkort kan monteren :)

Greetz B0B0
 
even een beetje off topic maar ben vandaag mijn nieuwe MTB gaan halen bij de winkel om eindelijk aan de conditie te kunnen gaan werken na alles wat we vorig jaar hebben meegemaakt...
hier wat foto's:

sized_IMG_20130226_161056.JPG

sized_IMG_20130226_161116.JPG

sized_IMG_20130226_161147.JPG


past dus ook wel beetje bij de auto :p

Greetz B0B0
 
om toch nog eens wat fotomateriaal te tonen hier een nightshot van de standlichten in de pinkers werkende :)

Standlichten.JPG


de centrale vergrendeling met afstandsbediening is ook geïnstalleerd en werkende (na veel gevloek en geklooi!)
nu ongeduldig afwachten op de stukken van de spuiter...
morgen kijken voor een setje velgen die voorlopig zouden kunnen dienen zolang dat de andere niet herdaan zijn

en dan hopelijk tegen volgende week dan toch eindelijk eens naar de keuring kunnen bollen...

Greetz B0B0
 

Cube ! goed merk ! :D (heb zelf ook een cube)
Maar damm dat ding hangt vol met allerlei "troep" ... kon de plaatselijke dealer geen MTB accessoires regelen ipv die veels te grote lampen en reflectors voor normale fietsen ??

(niet om je af te zeiken maar als je zon bedrag aan een fiets uitgeeft mag je toch wel wat verwachten neem ik aan)
 
dan is die foto gewoon beetje crapppp hahha :D!
misschien moet jij gewoon beter kijken ;) verbreed staal zou je oa. de lasnaden van het verbreden moeten zien deze zijn hier dus niet...

Denk dat hij zegt dat ze van alu zijn en niet van staal :p
en het zijn inderdaad alu velgen

Cube ! goed merk ! :D (heb zelf ook een cube)
Maar damm dat ding hangt vol met allerlei "troep" ... kon de plaatselijke dealer geen MTB accessoires regelen ipv die veels te grote lampen en reflectors voor normale fietsen ??

(niet om je af te zeiken maar als je zon bedrag aan een fiets uitgeeft mag je toch wel wat verwachten neem ik aan)
ben content van de fiets over het algemeen enkel de voorlamp wil ik toch gaan upgraden naar de toekomst naar iets krachtigers... de rest heb ik weinig hinder van ben wel minder tevreden van hoe alles erop gezet is maar wie weet veranderd dat nog wel naar de toekomst voorlopig is het goed voor mij ;)

Greetz B0B0
 
ben content van de fiets over het algemeen enkel de voorlamp wil ik toch gaan upgraden naar de toekomst naar iets krachtigers... de rest heb ik weinig hinder van ben wel minder tevreden van hoe alles erop gezet is maar wie weet veranderd dat nog wel naar de toekomst voorlopig is het goed voor mij ;)
Greetz B0B0

ja dat is het belangrijkste :) mocht je willen upgraden laat maar ff wat weten ... wij hebben hier een speciaalzaak ervoor :D
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan