• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

USS EURISKO - Intrepid Mark II Class

Hahaha, dank je !
ja er zit nu al ongeveer 300 uur werk in en moet nog even.
het bruist nog steeds met ideeen dus ik verwacht na de 4 tot 6 weken dat ik er nog steeds veel tijd mee kwijt te zijn.
(ideeen zoals de rads incasen met zwart en doorzichtig plexi "dilithium crystals" die dan met leds via een leuk arduino effect kunnen schakelen, de randen van het mobo incasen in zwart plexi, verscheidene zwarte plexi coverplaatjes maken voor connectors, fangrill voor op de dubbele duo rads, en ga zo maar door!)

Hahaha, dank je !
ja er zit nu al ongeveer 300 uur werk in en moet nog even.
het bruist nog steeds met ideeen dus ik verwacht na de 4 tot 6 weken dat ik er nog steeds veel tijd mee kwijt te zijn.
(ideeen zoals de rads incasen met zwart en doorzichtig plexi "dilithium crystals" die dan met leds via een leuk arduino effect kunnen schakelen, de randen van het mobo incasen in zwart plexi, verscheidene zwarte plexi coverplaatjes maken voor connectors, fangrill voor op de dubbele duo rads, en ga zo maar door!)

echt een fantastische mod.. gotta love it..
maaruh wat vind je vrouwtje hiervan :p

Ik heb haar 2 weken turkije gegeven als goedmakertje, vertrek de 23e !
FF lekker met z'n 3-en helemaal weg!

Verder vind ze het nu wel heel cool er uit zien maar vond ze de afgelopen weken wel erg veel. Dus vanaf nu maar een uurtje elke avond door de week en een paar uur op vrijdag (x-factor is weer begonnen, KOTS) en paar uur in het weekend, gaat best snel dan !

Uit respect voor alle andere deelnemers aan de Coolermaster Contest hier op dit forum ga ik geen stem oproep doen!

Maar ..

Als je een stem op de USS EURISKO hebt uitgebracht, laat het dan ff weten (desnoods via DM ofzo)
Zit aan wat leuks te denken ... CREW LIST !
33dv59j.jpg

*EDIT : BEGRIJP ME NIET VERKEERD !!! DIT IS GEEN POGING TOT OMKOPEN OF TE MANIPULEREN !!!
Ik zou het gewoon leuk vinden om de namen van alle mensen die hebben geholpen bij de ontwikkeling en support van de USS EURISKO te capturen en vast te leggen in een mooi stuk plexi !!!

Ik heb op jou gestemd maar damm wat was het moeilijk een keuze te maken! Zitten werkelijk fantastische mods bij. Ik voel me gewoon schuldig dat ik sommige anderen geen stem heb kunnen geven:p

ik wil tom paris zijn :eek: ;)
leuk idee
blijft een pracht van een build zeker voor een scifi fan zoals mezelf :)
Greetz B0B0

HAHAHA, je naam staat op de lijst !

Ik heb op jou gestemd maar damm wat was het moeilijk een keuze te maken! Zitten werkelijk fantastische mods bij. Ik voel me gewoon schuldig dat ik sommige anderen geen stem heb kunnen geven:p

Waarvoor dank !
Ja het niveau is erg hoog !
Vooral die van boddaker (TRON LightCycle) is echt beeldschoon!

Nee, nog niet !
Heb vorige week een mailtje gestuurd, blijkbaar moet de Bill van MNPC hem custom maken en dat kost tijd (is natuurlijk druk bezig met zijn entry voor de compo)
FF wachten nog maar

ik ben zeer zeker wel blij dat ik dit heb mogen volgen! het resultaat is echt prachtig en ook zeer uniek.. I love it! :)

Erg mooie filmpje, leuk in elkaar gezet en mooi muziekje erbij! ^^

en prachtige foto's weer :)

Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
XenoMorpH [Build Log] USS SULACO V2 Gallery & Build Logs 40

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan