• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

USS EURISKO - Intrepid Mark II Class

Hier toch een kleine update, dat ik de contest niet ga halen betekend niet dat het werk stil gaat staan!
(al heb ik wel vanacht achterelkaar Tron, 2001 space odyssey en Moon gekeken met een kist bier naast de bank als troost)

Ronde printplaat met leds in de main deflector is te dimmen, was de bedoeling om een looplicht ervan te maken maar helaas ...
50fa85.jpg

Warp 9!
2itisg3.jpg

De Bussard Collectors heb ik 3 maal moeten overdoen om het goed te krijgen, erg tijd rovend
2ivcso3.jpg

*EDIT : Tinypic was weer online dus ff aangepast!

Laatst bewerkt:
Zo echt wel vet... Ik kijk altijd naar van die custom projectjes met pretoogjes, want zelf kan ik het absoluut niet (of het geduld ervoor). En dat zijn toch wel dingen die je nodig hebt voor dit soort projecten. ;)

Keep up the good work!

Zo echt wel vet... Ik kijk altijd naar van die custom projectjes met pretoogjes, want zelf kan ik het absoluut niet (of het geduld ervoor). En dat zijn toch wel dingen die je nodig hebt voor dit soort projecten. ;)

Keep up the good work!

Thansk man, dit is voor mij ook een eerste keer dat ik dit allemaal doe maar het is wel een goede leerschool, direct in het diepe!
Ondertussen zoveel technieken moeten leren die ik voor andere dingen ook kan gebruiken.

Thansk man, dit is voor mij ook een eerste keer dat ik dit allemaal doe maar het is wel een goede leerschool, direct in het diepe!
Ondertussen zoveel technieken moeten leren die ik voor andere dingen ook kan gebruiken.

De eerste keer? Damn. Dan nog meer lof!

Ik zou het echt niet kunnen; te ingewikkeld / te moeilijk en daarnaast te time-consuming voor mij. Maar dat wil niet zeggen dat ik niet kan genieten van andermans werk! Ik kijk vaak mijn ogen uit wat mensen presteren.

De eerste keer? Damn. Dan nog meer lof!

Ik zou het echt niet kunnen; te ingewikkeld / te moeilijk en daarnaast te time-consuming voor mij. Maar dat wil niet zeggen dat ik niet kan genieten van andermans werk! Ik kijk vaak mijn ogen uit wat mensen presteren.

Ja ; moet zeggen dat er iets te veel tijd in gaat zitten nu, zit te popelen om aan een ander project te beginnen!

Maar dan moet je het wel in de vingers hebben.... en dat heb je:)

Thanks man!

Daar ben ik het dus ook volledig mee eens. Plus een hoop goede moed voor zo'n groot project!

Ja moed of gekte ....
LOL

It's a bird , it's a plane ... No ... It's the USS EURISKO!!!!

FF snel een filmpje, vanavond en morgen echte filmpjes maken voor de CM Compo, eerst nog een waslijst aan kleine dingetjes doen (zoals de roosters monteren)

*EDIT: Iemand een tip hoe je de kwaliteit bij licht uit beter krijg?

Thanks man !
Studio scale models zijn vet !
Kerel op bit-tech gaat een star wars - star destroyer bouwen van 2,5 meter lang!
kosten rond de 20.000 euro voor alle kleine plastic model alleen al

Hi,

This is my final post for the 2011 casemod contest. I have worked my @ss off trying to get it finished before the deadline but I have not succeded.
The EURISKO is at 90% complete and I estimate it will take another 4 to 6 weeks before I can finish it in total. (Have to rewrite all the programming for the lasers and servo array as I have switched platform to ARDUINO based) Also work on the exterior with the intricate detailling in depron plastic done by hand takes more time then anticipated but I do not want to compromise the quality after spending at least 300 hours already on it.

Well here are the latest pictures and the final movie, hope you enjoy it as much as I have enjoyed building it !

2pu0sqh.jpg

2lj6nti.jpg

6r6iv5.jpg

a11u09.jpg

1gjhw1.jpg

x1avjp.jpg

21e21ia.jpg

Thansk for watching and please let me know if you like the result (even though its not finished yet!!!)

Best Regards and Happy Modding !

ASPHIAX

Dat reservoir is echt zoooooo vet.
Je moet eigenlijk zorgen dat je altijd wat lucht in je loop hebt :)

Thanks man!
Ja paradoxaal genoeg is dat eigenlijk een leuk effect. Hoopte eigenlijk het stromen van het water te kunnen laten zien alszijnde het werken van de warp nacelles maar als ie helemaal vol zit zie je eigenlijk geen zak. Dus ff het hele gevaarte laten tilten naar 1 kant en de lucht maakt het wel tot leven komen!

Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
XenoMorpH [Build Log] USS SULACO V2 Gallery & Build Logs 40

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan