• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

USS EURISKO - Intrepid Mark II Class

Erg netjes ! bedankt man !
You made the crew list !
(had je toch wel een uitnodiging voor gekregen hoor !)
Is een leuke feature van de build aan het worden. Nu al op dik 90 man !
Intrepid class heeft er 141, zou toch niet zo zijn dat we een "echte" crew zouden kunnen vormen !?!

En nog een milestone !!!!

:icon_super: We have a complete crew of 141 members ! :icon_super:

Echt serieus vet mensen !!!!

Er is al een leuk ontwerp gemaakt voor de Plexi plaat en het Plexi is reeds binnen !

Commodore ASPHIAX --- Klinkt ook goed , dus laten we er nog een complete crew bij verzamelen !

Ok, Hier komt weer een korte weekend update.

Gister en vandaag druk bezig geweest met de basisprincipes van arduino microcontroller programmeren.
Looplichtjes, faden, blinken, ga zo maar door. C/C++ is best een ok langauge om mee te beginnen.
Ik weet nu al dat ik verslaafd ben hieraan, echt vet om dit soort dingetjes te maken.

Hier het eerste resultaat, ledjes met een simpel programmaatje welke in de DCIM's gezet gaat worden.
iwm9go.jpg

Hier de eerste variant geplaatst in de DCIM. Ben er nog niet tevreden over en de laatste led moet vervangen worden door een laser maar helaas heeft de vorige microcontroller alle drie mijn lasers doorgebrand.
ri8d21.jpg

Tegenwoordig ook filmpjes !

ASPHIAX

Ben vanaf morgen even 10 dagen weg, lekker op vakantie met een IPAD vol met Arduino boeken en ander interessant spul. Ook een schetsboek mee voor een tussendoor project (wees gerust, tussen de EURISKO en de volgende grote build - minimaal een paar maanden later) om aan het zwembad met een paar goede tunes de fantasie eens goed los te laten. Ik zal af en toe kunnen inloggen over het WIFI in het hotel maar het zal een stukje rustiger zijn!.

Alvast hartelijk bedankt voor de support voor de compo, stem als je dat nog niet gedaan hebt en tot over een paar dagen !

ASPHIAX

Ok, Hier komt weer een korte weekend update.

Gister en vandaag druk bezig geweest met de basisprincipes van arduino microcontroller programmeren.
Looplichtjes, faden, blinken, ga zo maar door. C/C++ is best een ok langauge om mee te beginnen.
Ik weet nu al dat ik verslaafd ben hieraan, echt vet om dit soort dingetjes te maken.

Hier het eerste resultaat, ledjes met een simpel programmaatje welke in de DCIM's gezet gaat worden.
iwm9go.jpg

Hier de eerste variant geplaatst in de DCIM. Ben er nog niet tevreden over en de laatste led moet vervangen worden door een laser maar helaas heeft de vorige microcontroller alle drie mijn lasers doorgebrand.
ri8d21.jpg

Tegenwoordig ook filmpjes !

ASPHIAX

Mocht je meer ledjes willen per phaser bank, kijk dan naar de TLC5940 .. die kunnen 16 leds per stuk aan, en kan je chainen aan elkaar zonder dat je daarvoor meer poorten nodig hebt op de arduino.. de arduino komt ook standaard met een library om ze aan te roepen.

heb het zelf ook gebruikt voor mn x71f .. werkt redelijk soepel.

Ok mensen,

Tis gedaan met de stem ronde! Heb er toch 460 binnen kunnen halen (met een mod die nog niet af is) wat een goede 6e plek is is deze ronde! Niet slecht ! Jammer alleen van die chinees die 2200 stemmen in een paar uur heeft binnen gehaald op de laatste dag. Heb gehoord vanuit de coolermaster organisatie dat ze kunnen zien of er vanaf enkele ip adressen of onmogelijk veel "gratis" services gestemd werd dus ik verwacht dat ze daar rekening mee houden. Ik wil iedereen bedanken dat ze zich hebben kunnen inhouden om dat soort tactieken toe te passen! Het idee om de exchange van de zaak open te gooien heeft door me kop gespookt (18000+ adressen, lol)

Ik wil iedereen die gestemd heeft heel erg bedanken! Ik moet nog een finale lijst maken maar ik verwacht dat we ergens tussen de 175 en 200 registered crewmembers vanaf alle continenten hebben! Dat vind ik toch wel HEEL ERG COOL! Die plexi plaat wordt een mooie feature van de build!

Dinsdag wordt een spannende dag maar ik wil ff 1 ding zeggen :

:eusa_clap: RESPECT TO THE DUTCH MODDING COMMUNITY :eusa_clap:

Ik heb zomaar een vermoeden dat je veel hoger komt dan de 6e plek die je nu hebt qua votes :)
Toch qua votes met 3 Nederlanders bij de eerste 6 in de 2 categorieën !

"Temporary disposable mails are NOT legal for us, and we may delete the votes in the end."

Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
XenoMorpH [Build Log] USS SULACO V2 Gallery & Build Logs 40

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan