Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
Ziet er echt al nice uit.
Waarom zet je die naceller niet vast op een bepaalde positie ?
Wauwie, ziet er zeker wel goed uit!
Geweldig!
hahaha, ja ik zal nog wel ff met deze bezig zijn, maar heb al 2 nieuwe projecten klaar liggen ...ziet er goed uit man, ook al is het alleen maar blauw..
besides, dat geeft ruimte voor tweaken als het eenmaal klaar is.. scheelt je een nieuwe mod beginnen
FF kleine update,
Gister nog een kastje gemaakt voor de CCFL's
Ook gelijk een powerswitch voor de lampen gemaakt, continue die blauwe waas in de hoek van je oog als je aan het gamen bent is erg irritant denk ik.
Als je die onderste balk nou een stuk naar beneden zou plaatsen en er een plaatje overheen zet, dan heb je indirecte verlichting (wat weerkaats op de achtergrond. En hetzelfde met de bovenste balk doet (alleen dan een stuk naar boven plaatst).. lijkt mij dat je dan een stuk felheid al weer kwijt bent, terwijl je wel een egale verspreiding behoudt.Oplossing (nou ja, het probleem is sterk verminderd) voor de lichtbalken onder de LCARS paneel. Waarom zag je de CCFL's zo goed? omdat de rest van het kistje het licht niet reflecteerde omdat het van MDF gemaakt is. Als alles het licht zou reflecteren dan zou je de balken minder moeten zien.
Onderwerp starter | Titel | Forum | Reacties | Datum |
---|---|---|---|---|
[Build Log] USS SULACO V2 | Gallery & Build Logs | 40 |