• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

USS EURISKO - Intrepid Mark II Class

Goed punt man ! Bedankt!
Kan er ook een q block tussen zetten zoals Bitspower G1/4 Black Sparkle Q-Rotarary Adapter deze. Heb 2 bitspower fillports leggen, die kan ik dan gebruiken als ingang direct op de pomp. Zou het werken denk je?

Als je BV de Q block op de pomp zelf kunt zetten en dan zo een stuk slang naar de fillport zou het vullen van de loop wel makkelijker gaan. Als je het heel snel wilt vullen kun je het zoals L3p doen die heeft op zen fillport een res gezet (denk ik) zodat de pomp ineens aan 1 stuk kan draaien
P1060102%20%5B550x%5D.JPG

Even foto van L3p hier gepost om voorbeeld te geven.

Als je BV de Q block op de pomp zelf kunt zetten en dan zo een stuk slang naar de fillport zou het vullen van de loop wel makkelijker gaan. Als je het heel snel wilt vullen kun je het zoals L3p doen die heeft op zen fillport een res gezet (denk ik) zodat de pomp ineens aan 1 stuk kan draaien
P1060102%20%5B550x%5D.JPG

Even foto van L3p hier gepost om voorbeeld te geven.
Thansk man! Moet nog ff kijken hoe ik het gaat doen met de fillport. Q block met een slang iig maar als ik de port in de kap maak dan moet ik telkens hem losmaken als ik de kap wil verwijderen. FF over brainstormen dus, maar direct op de pomp komt ie iig.

Misschien dat je hier iets mee kan.

Thansk man! Had die spuit ook al eens op danger den gezien, volgens mij beter dan een trechter. Heb nog een xspc res met fillport liggen, die ga ik denk ik gebruiken. Volgooien en dan de pomp ff laten.
Ps lekker muziekie op de achtergrond van die 2e filmpje

Bij het vullen, zeker i.c.m. een trechter, moet je er rekening mee houden
dat de lucht weg kan.
Waar water moet zit nu lucht, en als dat gaat brobbelen bij het vullen is
het snel(ler dan je wil) een knoeiboel.

Hahaha, precies ! Gewoon lekker door gamen!
Heb 300+ uur gelogged op BF2 (toevallig ook ongeveer de workload voor de EURISKO)
Positie 59623 gehaald op world order.
Verslavend spelletje!

LOL, addict valt nog wel mee denk ik, dan zou je minimaal 7 uur per dag moeten spelen denk ik (direct na werk van 17.30 tot 24.00 ofzo) met nog net tijd om ff een diepvries pizza met 1 oog op je stats naar binnen te duwen en je katten een bak slobber voor te zetten.

Niet dat ik uit ervaring spreek ofzo ...

Rome total war was nog erger toen ie net uit kwam, echt sessies van 24 uur achter elkaar met misschien een paar pitstops van 5 minuten voor de primaire levensbehoeften ...

Zoals bier halen bij de nachtwinkel ...

Hier weer even een korte weekend update. Ben ook nog even op the party in eindhoven geweest. Volgend jaar staat in de agenda !

Wederom een slecht weekend gehad qua modding.
Me plexi plaat is toch niet op tijd geleverd. Had geregeld dat ie zeker op vrijdag zou komen maar helaas ...
Ik loop nu al 4 dagen achter en begin te vrezen voor de coolermaster compo. Ik denk dat ik hem niet ga halen.
Anyway ..

Hier wat info over de bekleding en constructie van de nacelles. Was een beste klus om dit uit te denken en ben vandaag dik 4 uur aan bezig geweest met uitdenken en dingen proberen.

Ik heb een uitsparing gemaakt in het schuim ipv het maken van een mal. Ging een stukje sneller!
ogzb13.jpg

Hier staat ie nog met sateh prikkers maar ik heb de voor en achter kop met klittenband vastgemaakt. Helaas kon ik alleen hele dunne streepjes klittenband op randen van het mdf plakken en ik had de super sterke variant genomen. Nu trek ik het klittenband geheel van het mdf. Dus een te sterke hechting kan ook slecht zijn, LOL!
2pu0cbr.jpg

Ook naar de binnenkant van de nacelles moet het strak maar ik zat met de ronding van de reservoir.
Dus even een paar randjes depron gemaakt. Kon nog niks vast maken omdat de led looplichten en servo array nog ingebouwd moet worden, dus alles zit met plakband vast.
33dz5td.jpg

Alles moet dadelijk netjes in de muurvuller gezet worden op daarna mooi opgeschuurd worden.
2cfxwr5.jpg

Er zit me iets dwars maar kan er nog niet mijn vinger op leggen. Zie deze foto, hoor het graag!
2my4wmf.jpg

Naast de voorkant en achterkant die los kan moet ik ook bij de aansluitingen kunnen komen die in de vleugel zitten om eventueel een slang te vervangen of een lek te dichten.
jf8f1k.jpg

Oplossing was een mdf plaatje welke met schroeven vast zit. De detaillering moet zo in elkaar gezet worden dat ik deze los kan halen. Uitdagingen, uitdagingen, uitdagingen ....
2m3qwbr.jpg

Laterz
ASPHIAX

Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
XenoMorpH [Build Log] USS SULACO V2 Gallery & Build Logs 40

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan