Hier weer even een korte weekend update. Ben ook nog even op the party in eindhoven geweest. Volgend jaar staat in de agenda !
Wederom een slecht weekend gehad qua modding.
Me plexi plaat is toch niet op tijd geleverd. Had geregeld dat ie zeker op vrijdag zou komen maar helaas ...
Ik loop nu al 4 dagen achter en begin te vrezen voor de coolermaster compo. Ik denk dat ik hem niet ga halen.
Anyway ..
Hier wat info over de bekleding en constructie van de nacelles. Was een beste klus om dit uit te denken en ben vandaag dik 4 uur aan bezig geweest met uitdenken en dingen proberen.
Ik heb een uitsparing gemaakt in het schuim ipv het maken van een mal. Ging een stukje sneller!
Hier staat ie nog met sateh prikkers maar ik heb de voor en achter kop met klittenband vastgemaakt. Helaas kon ik alleen hele dunne streepjes klittenband op randen van het mdf plakken en ik had de super sterke variant genomen. Nu trek ik het klittenband geheel van het mdf. Dus een te sterke hechting kan ook slecht zijn, LOL!
Ook naar de binnenkant van de nacelles moet het strak maar ik zat met de ronding van de
reservoir.
Dus even een paar randjes depron gemaakt. Kon nog niks vast maken omdat de led looplichten en servo array nog ingebouwd moet worden, dus alles zit met plakband vast.
Alles moet dadelijk netjes in de muurvuller gezet worden op daarna mooi opgeschuurd worden.
Er zit me iets dwars maar kan er nog niet mijn vinger op leggen. Zie deze foto, hoor het graag!
Naast de voorkant en achterkant die los kan moet ik ook bij de aansluitingen kunnen komen die in de vleugel zitten om eventueel een
slang te vervangen of een lek te dichten.
Oplossing was een mdf plaatje welke met schroeven vast zit. De detaillering moet zo in elkaar gezet worden dat ik deze los kan halen. Uitdagingen, uitdagingen, uitdagingen ....
Laterz
ASPHIAX