• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Uitlaatklep: Pech gevallen

wat ga je nu eigenlijk doen?
Andere 9800 of geld terug?

Wel gaar van de dagwaarde, superlang over RMA doen en dan aanbieden geld terug te geven van dagwaarde.
Hardware daalt supersnel qua waarde...

wat ga je nu eigenlijk doen?
Andere 9800 of geld terug?

Wel gaar van de dagwaarde, superlang over RMA doen en dan aanbieden geld terug te geven van dagwaarde.
Hardware daalt supersnel qua waarde...

Ik neem die 9800GTX+ niet aan omdat ik hier een 4870 heb.
Ik wil voor mn htpc een 4670 512MB van Sapphire (moet wel 1000mhz+ geheugensnelheid hebben, heeft 4gbps meer bandbreedte)

Ik heb ze al aangegeven dat ik de dagwaarde wil hebben van de periode dat hij geaccepteerd is tot max 4 weken erna, geen 3 maanden erna.

Ik zit eraan te denken om hierom naar het kanton gerecht te gaan, maar heb geen flauw idee hoe en wat ik daarvoor moet doen. Gaat me dan niet om het geld, maar om het principe.

Dat is mijn grootste punt eigenlijk ook.
Kan ik rechtstreeks naar het kanton, of moet ik eerst 4launch op de hoogte stellen?

Ik zou 4Launch een mailtje/papieren brief sturen met dat je van plan bent om over x dagen naar de kanton rechter te gaan, dan hebben ze nog een allerlaatste kans om er iets aan te doen.
Veel succes.
P.S. ik zal morgen me pa vragen hoe het precies zit, als dat nodig is, hij heeft rechten gestudeerd dus zal het wel weten:018:

P.S. ik zal morgen me pa vragen hoe het precies zit, als dat nodig is, hij heeft rechten gestudeerd dus zal het wel weten
haha zul je wel leuk kinderleventje hebben gehad RRPhantom :p
doei dat mag niet , dat is 3 dagen op je kamer (met tralies e.d.) haha

maar echt balen mao van dit alles... hoop dat je zelfs winst kunt maken via kanton rechter:p

cool. ben benieuwd wat hij ervan zegt :)

Bedankt alvast!

winst nooit want de volledige 265,- krijg ik er nooit voor terug.

Ik zou dan MSI en 4Launch in gebreke moeten plaatsen en hun samen ervoor dagen :) dan heb ik wellicht meer kans. Dan kunnen 4launch en MSI zichzelf uitspelen en kan ik er mooi van tussen met het goedrecht :)

cool. ben benieuwd wat hij ervan zegt :)

Bedankt alvast!

winst nooit want de volledige 265,- krijg ik er nooit voor terug.

Ik zou dan MSI en 4Launch in gebreke moeten plaatsen en hun samen ervoor dagen :) dan heb ik wellicht meer kans. Dan kunnen 4launch en MSI zichzelf uitspelen en kan ik er mooi van tussen met het goedrecht :)

Hoe oud is die kaart nu en hoe lang was/is de garantie?

ik had ze weer een mail gestuurd:

hallo,

Als eerst wil ik u bedanken voor de moeite, maar wederom kan ik niet ingaan op dit bod om de simpele reden die ik overigens al eerder verteld heb, dat dit de dagwaarde is van vandaag en niet van inmiddels 12 weken geleden.

Ik wil jullie wederom een laatste mogelijkheid geven om het goed te regelen en de dagwaarde van 12 weken terug te bepalen en dit aan te bieden. Jullie hebben kennis en mogelijkheden genoeg om dit te kunnen doen. Ik wil binnen 1 week het antwoord op de bovenstaande vraag.

Mocht dit niet lukken, dan ben ik genoodzaakt om gerechtelijke stappen te ondernemen.

met vriendelijke groet,

Marten Janssen

Kreeg ik dit terug:

Geachte heer/mevrouw,

Dit is helaas alles wat wij u kunnen aanbieden, het aanbod wat wij u hebben gedaan is een conform de wettelijke bepalingen voor garantie. Als u de dagwaarde van 12 weken geleden wilt dan stuur ik u de videokaart op, dit is zoals al vermeld een geldige vervanging voor de defecte kaart.

Met vriendelijke groet,

Ok maar je hebt ondertussen al een nieuwe kaart correct? Das wel moooi kut. Ik weet neit gruwelijk veel van recht (heb het op school wel gehad) maar ik d8 toch te weten dat als de leverancier een vervanging van hetzelfde product geeft dat overeen komt, en dan heb je bij het kanton geen poot om op te staan.

Staat er in de algemene voorwaarden dat ze geld terug geven of dat ze een vervangend product geven van dezelfde waarde? Als hij zwart op wit heeft dat ze hem het geld terug zouden geven met die voorwaarden dan maakt ie nog kans bij het kanton... anders is het jammer en hellaas dan moet hij de nieuwe kaart nemen..

Hier staan de algemene voorwaarden:
Voorwaarden

Er staat dat er een gelijkwaardig product overhandigd gaat worden of gecrediteerd wordt
maar wederom, dat is NIET de dagwaarde van nu, maar dat moet de dagwaarde van 8 weken terug zijn.

ik citeer:

Teststatus: Uw RMA product is defect bevonden.

Afhandeling: Uw RMA product zal zo snel mogelijk, uiterlijk binnen 4 weken na ontvangst van uw RMA, gecrediteerd worden.

Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
Ahtlon Volgens mij heb ik wel pech met mijn bestelling. Waterkoeling 4

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan