• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Uitlaatklep: Pech gevallen

Ja, dat zag er wel freaky uit. als ik me verveel ofzo, ga ik altijd mn hardware uit elkaar halen ( meestal op een regenachtige zondag ofzo:p) schoonmaken, uitstoffen, nieuwe koelpasta erop. cablemanagement. me likes it :love

Als een ander van de brug springt, doe jij dat dan ook?

:p beetje rare vraag aangezien het onderwerp

Sterkte is het enigste wat men kan zeggen, hoop dat je er snel van af bent. Een vast ritme is wel het beste qua eten, slapen en dergelijke.

heb tot nu toe nergens last van gehad.
Uiteraard is het niet zo dat ik de ander na doe :p

maar wat zou jij doen?
elke dag tussen de 5 a 12 aanvallen per keer die elk tussen de 15minuten en 2 uur duurt?

betekent dus dat je niet kan werken, niet kan sporten, niet kan reizen met de trein enzo, geen auto kan besturen etc. je bent min of meer gevangene van je eigen lichaam.

Sorry voor de late reactie, klinkt ernstig man.

Zijn er al veel behandelingen voor deze aandoening?

helemaal niks, ze zijn er net achter hoe het gebeurd enzo, maar nog geen oplossing voor, zuurstof toedienen enzo, bullit (namaak redbull) drinken, zit taurine in, dat door het lichaam gezien wordt als een aminozuur. Aminozuur zorgt ervoor dat de neurotransistors beter functioneren.

verder niet veel nee

helemaal niks, ze zijn er net achter hoe het gebeurd enzo, maar nog geen oplossing voor, zuurstof toedienen enzo, bullit (namaak redbull) drinken, zit taurine in, dat door het lichaam gezien wordt als een aminozuur. Aminozuur zorgt ervoor dat de neurotransistors beter functioneren.

verder niet veel nee

Rook je trouwens, ik had het erover met een collega. Die heeft vroeger veel
gerookt. Hierdoor zijn zijn gezichtszenuwen en aderen vernauwd wat resulteerde
in priemsteken en uiteindelijk plaatstelijke verlaming van het gezicht.

Hierna is hij gelijk gestopt met roken en aan sessies gezichtsmassage begonnen.
Na een half jaar was de verlamming pas weg en hebben de zenuwen en aderen
zich kunnen herstellen.

Ik zag een foto van voor (rokend) en na (niet rokend), het leek wel of hij
20 jaar jonger was geworden.

'T is alweer een klein weekje geleden maar toch, ik zt op de fiets muziek te luisteren en wilde afstappen, stapte af haalde m'n iPhone uit mijn zak en liet hem uit mijn handen vallen, op het bakstenen-achtige pad, er zit nu een fikse deuk in het metaal, vlak boven de ''silent-ringer switch'', maar godzijdank doet ie het nog, wat nog een andere pechgeval is:
Mijn audio is kaduuk op mijn mobo, op geen enkele manier meer aan de praat te krijgen...
P.S. maomanna veel sterkte met deze aandoening en hopen dat er snel een oplossing voor komt , dit gun je niemand, en a helemaal hopen dat je geen cluster hoofdpijn krijgt.

Laatst bewerkt:

verder niet veel nee

Een klein ding, wat je misschien kan doen is een email/brief sturen naar Stanford University met de vraag of ze er onderzoek naar willen doen via Folding@Home, onder het mom, iets is beter dan niets en niet geschoten is altijd mis.
Dus voor iedereen:
Join Folding@Home

Rook je trouwens, ik had het erover met een collega. Die heeft vroeger veel
gerookt. Hierdoor zijn zijn gezichtszenuwen en aderen vernauwd wat resulteerde
in priemsteken en uiteindelijk plaatstelijke verlaming van het gezicht.

Hierna is hij gelijk gestopt met roken en aan sessies gezichtsmassage begonnen.
Na een half jaar was de verlamming pas weg en hebben de zenuwen en aderen
zich kunnen herstellen.

Ik zag een foto van voor (rokend) en na (niet rokend), het leek wel of hij
20 jaar jonger was geworden.

Nee nooit gerookt, alleen de alcohol, maar dat zou hetzelfde effect moeten hebben. Heb er al relatief lang geen last meer van. zo nu en dan, maarja shit happens, sommige zijn altijd depressief, de andere heeft altijd hoofdpijn, last van de rug, de hele maatschappij ligt alleen maar te klagen.

Wederom de RMA van mijn MSI 9800GTX 512MB

Hieronder de conversaties. Onderaan beginnen met lezen

4launch ($launch)
Date: Mon, January 26, 2009 6:55 pm
Geachte heer/mevrouw,

Ten eerste onze excuses voor de late reactie.

Een vervangende videokaart hoeft niet van het zelfde merk te zijn, ik kan mij echter wel bij inkomen dat je een MSI niet zou vervangen voor een onbekend met videokaart. Het merk XFX is echter ook gewoon een A merk net zoals MSI en daardoor een gelijkwaardige merk als vervanging. Echter als wij nu verder kijken is inmiddels de XFX kaart niet meer leverbaar, ik wil u dan nogmaals een aanbieding doen van een andere videokaart namelijk de onderstaande:

Club3D Videokaart PCI-e GeForce 9800GTX+ 512MB 2xDVI/HDCP voor € 167.50
(artikelnummer: 059749), 4Launch Shop

Net zoals MSI en XFX is Club3D een A merk op het gebied van videokaarten. Indien u hiermee akkoord gaat dan zullen wij voor u deze kaart bestellen, indien u echter hiermee niet akkoord gaat dan wil ik u de dagwaarde (op moment van schrijven 167.50 euro) van die videokaart aanbieden als creditering. Dit is echter alles wat wij u nog kunnen aanbieden als oplossing voor uw RMA, een andere oplossing is er helaas niet.

Op uw punt van zelfde product is helaas niet mogelijk, de 9800GTX is namelijk zoals al eerder gemeld helemaal niet meer leverbaar. Hiervoor in de plaats is ook de 9800GTX+ gekomen, deze is ook in specificaties nog beter in vergelijking met de voorganger de 9800GTX.

Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,
4launch

Mijn
Verzonden: donderdag 22 januari 2009 16:42
Hallo,

Afgelopen maandag heb ik deze mail ontvangen en de ondergetekende
gesproken. Hij vertelde mij dat ik binnen 3 dagen een antwoord zou krijgen
voor de oplossingen van het probleem wat inmiddels bekend is.

Tot op heden heb ik niets ontvangen.

Tevens is het aangeboden vervangende kaart eigenlijk helemaal niets
vergeleken met de originele kaart die ik destijds retour heb gezonden.
Zelfde product en anders zelfde merk lijkt mij eerder reeel als het gaat
om een vervangend object en geen aanbod van een ander merk. Maar dat
terzijde.

Ik ben inmiddels erg benieuwd naar de nieuwe oplossingen.

met vriendelijke groet,
Marten Janssen

4launch ($launch)
Date: Mon, January 19, 2009 2:34 pm
Geachte heer/mevrouw,

Ten eerste onze excuses voor de zeer late reactie, helaas zijn er op dit moment enkele problemen bij het RMA proces van onze leverancier geweest op het moment van uw RMA.

Helaas kunnen wij op dit moment u nog steeds geen duidelijkheid over de creditering geven van uw RMA, om echter deze RMA niet nog langer uit te laten lopen wil ik u de volgende videokaart als vervanging aanbieden:

XFX Videokaart PCI-e GeForce 9800GTX+ 512MB DDR3 2xDVI/HDCP voor â‚-
€ 159.50 (artikelnummer: 063841),
4Launch Shop

De originele 9800GTX is helaas niet meer leverbaar, echter kunnen wij nog wel de verbeterde versie hiervan uitleveren. De 9800GTX+ is een vanuit de fabriek overgeclockte 9800GTX videokaart, deze beschikt dan ook over de zelfde functies echter zijn de specificaties van de GTX+ weer veel beter.

Graag verneem ik van u of u hiermee akkoord gaat zodat wij deze videokaart voor u kunnen gaan bestellen.

Met vriendelijke groet,
4launch

Mijn
Date: Tue, January 13, 2009 2:32 pm
Hallo,

Bij deze nogmaals de email.

groeten,
Marten

Mijn
Date: Sun, January 11, 2009 3:43 am
Hallo,

afgelopen dinsdag ben ik bij jullie in de winkel geweest omtrent de RMA.

Er werd mij verteld dat er een andere partij bij betrokken zou zijn om de dagwaarde te bepalen. Ik heb er nog eens over nagedacht en wat hier gebeurd is totaal incorrect!

Ik heb bij jullie de 9800GTX afgenomen en jullie hebben deze van MSI. We mogen er toch vanuit gaan dat MSI voldoende kennis heeft om de dagwaarde ervan te bepalen???

Tevens wil ik jullie (4launch) erop wijzen wat er bij mijn RMA staat. Ik citeer:
"Afhandeling: Uw RMA product zal zo snel mogelijk, uiterlijk binnen 4 weken na ontvangst van uw RMA, gecrediteerd worden."

Dit is momenteel al opgelopen tot 10 weken, met als gevolg dat de dagwaarde maar blijft dalen. Ik wil gewoon de dagwaarde die beloofd is, dus van 6 weken terug. Doordat het nu zolang geduurd heeft zou ik ook graag de inmiddels misgelopen rente over dit bedrag willen ontvangen.

Ik blijf niet eeuwig wachten op een antwoord. Via deze weg wil ik jullie graag tot woensdag geven om alles voor elkaar te krijgen. Anders ben ik genoodzaakt om andere stappen te ondernemen gebasseerd dat jullie nu ook al de hier bovenstaande geciteerde afspraak niet na kunnen komen.

Met vriendelijke groet,
Marten

4launch ($launch)
Date: Fri, January 2, 2009 11:26 am
Beste klant,

Zojuist heb ik de extra navraag gedaan bij de fabrikant MSI aangezien het inderdaad te lang duurt.

Wij zijn hiervan op de hoogte en begrijpen dat dit enige ongemak met zich mee brengt. Hiervoor onze welgemeende excuses.
Wij brengen u direct op de hoogte zodra wij van MSI een antwoord hebben
ontvangen.

Met vriendelijke groet,
4launch

Mijn
Verzonden: woensdag 31 december 2008 15:16
Hallo,

twee maanden geleden heb ik het RMA gestuurd en tot op heden nog niets gehoord. ik begin het wachtten toch wel beu te worden. Graag nog dit jaar reactie.

Groeten,
Marten

4launch ($launch)
Date: Tue, December 16, 2008 5:09 pm
Beste klant,

Helaas zijn we daar van afhankelijk zogauw wij het bedrag maar te horen
krijgen zullen wij deze al naar u gaan overmaken want we weten dat dit vreselijk lang duurt.

Met vriendelijke groet,
4launch

Mijn
Verzonden: dinsdag 16 december 2008 17:06
Hallo ,
Is er al iets van een bedrag bekend wat ik terug ga ontvangen? of moet dat nog steeds bepaald worden door MSI?

groeten,
Marten

4launch ($launch)
Date: Tue, December 16, 2008 4:56 pm
Beste klant,

Wij zijn nog druk bezig met het regelen van een creditering ons excuses dat dit zolang moet duren.

Met vriendelijke groet,
4launch

Mijn
Date: Tue, December 16, 2008 4:50 pm
Hallo,

een maand terug heb ik deze RMA aan jullie aangeboden en tot op heden
niets meer gehoord.
kunnen jullie mij vertellen wat de stand van zaken is?

groeten,
Marten

4launch ($launch)
Date: Tue, November 18, 2008 5:55 pm
Beste Klant,

Ik verwacht dat het bedrag rond de € 175,- zal zijn.

http://www.4launch.nl/shop/product/059749/

Club3D Videokaart PCI-e GeForce 9800GTX+ 512MB 2xDVI/HDCP

Dit is uiteraard een schatings prijs omdat wij afhankelink blijven van de leverancier.

Met vriendelijke groet,

Mijn
Date: Tue, November 18, 2008 5:26 pm
Beste,

Zou je eventueel een inschatting kunnen maken wat het crediteringsbedrag gaat zijn, zodat ik mijn nieuwe videokaart hierop kan afstemmen?

groetjes,

Marten

4launch ($launch)
Date: Tue, November 18, 2008 3:26 pm
Beste Klant,

U hoeft niets te doen wanneer wij het crediteringsbedrag binnen hebben zullen wij
dit meteen naar u gaan overmaken. Wat u eventueel wel zou kunnen doen is een nieuwe
videokaart bestellen zodat u weer aan de slag kunt met uw systeem. Echter is dit een
advies en geen verplichtig.

Met vriendelijke groet,

4launch ($launch)
Date: Tue, November 18, 2008 1:26 pm
Hallo,

Bedankt vdat je me op de hoogte hebt gesteld. zijn er nog dingen die ik zou moeten doen?

groetjes,

Marten

4launch ($launch)
Date: Mon, November 17, 2008 4:16 pm
Geachte heer/mevrouw,

Graag zouden wij u op de hoogte willen brengen over de status wijziging
van uw RMA.

Zojuist hebben wij uw RMA defect bevonden. Helaas kunnen wij u geen
gerepareerde of eenzelfde videokaart uitleveren omdat het product End Of
Life is. Indien een product End Of Life is kunnen wij het helaas niet
meer via onze inkoopkanalen leveren omdat de fabrikant het product
helaas niet meer produceert.

Hierdoor zullen wij dan ook uw RMA omzetten naar creditering. De
creditering van uw RMA zal binnen 5 werkwerken plaatsvinden. Deze tijd
hebben wij nodig omdat de leverancier de prijs van de dagwaarde bepaald.
Zo snel de dagwaarde bekend is zullen wij u hier meteen van op de hoogte
brengen. Dit zal geschieden door deze meteen naar u te crediteren. Met
de creditering kunt u een vergelijkend of in sommige gevallen zelfs een
veel betere product aanschaffen waarbij u opnieuw kunt genieten van het
nieuwe garantie termijn.

U bent niet verplicht om bij ons het vervangende product aan te
schaffen. Mocht u er echter toch voor kiezen om het vervangende product
bij ons aan te schaffen dan zullen wij een korting hanteren op de
verzendkosten. Let er wel op dat deze korting alleen zal gelden bij de
aankoop van 1 enkel product. Om aan spraak te kunnen maken op de korting
dient u dit bij de opmerkingen van uw bestelling aan te geven.

Met vriendelijke groet,

Laatst bewerkt:
ik snapte ook niet echt direct hoe ik het moest lezen, maar bij azerty.nl nog nooit RMA problemen gehad... 5de RMA daar nu

binnen de 3dagen opgelost na ontvangst van RMA

Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
Ahtlon Volgens mij heb ik wel pech met mijn bestelling. Waterkoeling 4

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan