• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Uitlaatklep: Pech gevallen

hmm. ben der dus ingeluist door een klasgenoot van me. hij is 19, had eerder gewerkt bij de politie, dus kende daar een aantal agenten. Hij mocht mij blijkbaar niet, en heeft zo zo'n kerel gebeld dat ie om zo en zo laat daar moest staan, dat er dan een veels te snel gaande ciao voorbij zou komen.

Mn ciao gaat dus minstens 55, denk richting 60. met blauw plaatje. dus snor.

Ik wou net een auto in halen, maar er kwam een bocht, dus moest hem er gauw weer voor gooien. ik gwn rustig mijn weg naar huis vervolgen. stop ik bij het stoplicht, komt die motoragent naast me; ja jonge, hij gaat wel ietsjes te hard he? mijn teller zij 60. hoe hard gaat ie? naja iets van 50 ongeveer.
mag ik je certificaat eventjes zien? ja ja mm ke.

Moest ik mee naar buro. moest op de roller:021:

Resultaat: 57 op de roller -6 = 51 gecorrigeerd. hij mag officieel 25. you do the maths.

heb ze net nog een mail gestuurd:

Hallo,

Het gaat mij er meer om dat de gemaakte afspraken die ik al eerder
geciteerd heb niet nagekomen zijn. Ter verduidelijking zal ik het nogmaals
citeren:

"Afhandeling: Uw RMA product zal zo snel mogelijk, uiterlijk binnen 4
weken na ontvangst van uw RMA, gecrediteerd worden." (Bron:
https://www.4launch.nl/shop/get/p-27#p-28-rmaid-021571)

Dit is dan ook de reden waarom ik dit aanbod gewoon niet kan accepteren.
Ook de aangeboden vervangende videokaart voldoet NIET aan deze afspraak,
omdat het de dagwaarde van vandaag is en NIET de dagwaarde van 30-10-2008
tot 27-11-2008. We mogen toch concluderen dat dit gestelde termijn
zorgvuldig is gekozen en haalbaar is voor uw partij. Als dit niet
realistisch zou zijn, zou er een ander termijn vastgesteld zijn.

Ik blijf bij mijn vorige email die ik naar u verzonden heb op donderdag,
29 januari 2009 om 11:42

Met vriendelijke groet,
Marten Janssen

hmm. ben der dus ingeluist door een klasgenoot van me. hij is 19, had eerder gewerkt bij de politie, dus kende daar een aantal agenten. Hij mocht mij blijkbaar niet, en heeft zo zo'n kerel gebeld dat ie om zo en zo laat daar moest staan, dat er dan een veels te snel gaande ciao voorbij zou komen.

Mn ciao gaat dus minstens 55, denk richting 60. met blauw plaatje. dus snor.

Ik wou net een auto in halen, maar er kwam een bocht, dus moest hem er gauw weer voor gooien. ik gwn rustig mijn weg naar huis vervolgen. stop ik bij het stoplicht, komt die motoragent naast me; ja jonge, hij gaat wel ietsjes te hard he? mijn teller zij 60. hoe hard gaat ie? naja iets van 50 ongeveer.
mag ik je certificaat eventjes zien? ja ja mm ke.

Moest ik mee naar buro. moest op de roller:021:

Resultaat: 57 op de roller -6 = 51 gecorrigeerd. hij mag officieel 25. you do the maths.

lekker genaait dan! zou m klappen uitdelen :p

je moet pathology maar eens kijken :) genoeg ideeen :D

haha :D heb ze al een stap verder :)
Ben nu voorbij de RMA afdeling.

Zie onderstaande mail:

Geachte heer/mevrouw,

Als medewerker van de RMA afdeling kan ik op dit moment vanuit mijn positie u helaas
niet meer verder helpen. Bij deze zal ik uw e-mail dan ook doorsturen naar onze
Customer Support afdeling.

Deze afdeling zal met een frisse blik kijken naar de kwestie en alle aspecten
opnieuw beoordelen. Dit gebeurt zo objectief mogelijk door andere medewerkers dan
waar u tot dusver contact mee heeft gehad. Deze afdeling zal met u proberen tot een
gepaste oplossing te komen, of zal, indien nodig, uw zaak voorleggen aan de
directie.

Customer Support zal op werkdagen binnen 48 uur met u contact opnemen, dit kan
telefonisch of per email zijn.

Mocht u zelf uw verhaal verder toe willen lichten dan kunt u hen bereiken via:
e-mailadres

Met vriendelijke groet,

Als ik het me goed herinner was dat 128,- euro? :p

Bij ons op school ging altijd iedereen die een scooter had over dezelfde weg naar huis toe, daar stonden ze dan ook elke 2 weken met een rollerbank of een lasergun. Meestal reed ik dan om maar 1x hadden ze me met 61km/h waar je (toen nog) 30km/h mag, heb die agenten toen ook maar vriendelijk vertelt dat ze uitzuigers zijn.

@Maomanna,
./zeikmode on
Kan je niet beter een nieuw topic maken met jou probleem, en dan alle gerelateerde berichten uit dit topic halen, dan houden we deze effe algemeen.
./zeikmode off

Mijn pa zei:

Je maakt een goede kans bij het kanton en je hebt geen advocaat nodig omdat het over een klein bedrag gaat, maar als de 4Launch er al mee bezig is dan is dat natuurlijk al mooi.

nog geen contact gehad van ze. het is dat ik vrijdag en volgende week dinsdag tentamen, anders kon ik het allemaal even voorbereiden voor het kantongerecht. wel spannend :p

Heb wel een link gevonden hoe het allemaal gaat
zie HIER

Laatst bewerkt:
Thanks!

ben blij met jullie steun!

als jullie nog dingen hebben die ik kan aankaarten, altijd welkom. Ook als je andere negatieve dingen hebt, dan kunnen we samen wat regelen. vele handen maken licht werk. Mijn pa heeft ook nog wel iets :p heeft ook ellendig lang geduurd voordat zn DOA monitor omgeruild werd.

Eergisteren een glas Crystal Clear Peach over mijn laptop gegooid :'(

Ik had de glas voor mijn laptop staan.
Ik wist niet meer wat ik wilde pakken op mijn bureau, maar stootte toen mijn glas om en die viel vol op mijn laptop :(

Laptop ging niet gelijk uit, dus ik snel powerknop 7 seconden ingehouden om uit te schakelen.
Snel stroom adapter eruit.
Accu losgekoppeld en de boel drooggemaakt (later nog met fohn).
Gisteren weer aangezet, krijg random blue screens en mijn draadloos netwerkadapter wilt niet meer starten :'(

au. dat is balen gek!
nog garantie of wat?

naja ik dus gister een boete opgelopen vanwege scooteren in voetgangers gebied:p ik reed op een mojito habana. zo'n hoere scootter ja:p
enne ik reed dus achter een vriend aan :p
kwamen er 2 van die net politie agentjes weetjewel:p net nieuw bonneboeke enz enz :p weer 40 euro :098:

Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
Ahtlon Volgens mij heb ik wel pech met mijn bestelling. Waterkoeling 4

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan