hmm. ben der dus ingeluist door een klasgenoot van me. hij is 19, had eerder gewerkt bij de politie, dus kende daar een aantal agenten. Hij mocht mij blijkbaar niet, en heeft zo zo'n kerel gebeld dat ie om zo en zo laat daar moest staan, dat er dan een veels te snel gaande ciao voorbij zou komen.
Mn ciao gaat dus minstens 55, denk richting 60. met blauw plaatje. dus snor.
Ik wou net een auto in halen, maar er kwam een bocht, dus moest hem er gauw weer voor gooien. ik gwn rustig mijn weg naar huis vervolgen. stop ik bij het stoplicht, komt die motoragent naast me; ja jonge, hij gaat wel ietsjes te hard he? mijn teller zij 60. hoe hard gaat ie? naja iets van 50 ongeveer.
mag ik je certificaat eventjes zien? ja ja mm ke.
Moest ik mee naar buro. moest op de roller:021:
Resultaat: 57 op de roller -6 = 51 gecorrigeerd. hij mag officieel 25. you do the maths.
Mn ciao gaat dus minstens 55, denk richting 60. met blauw plaatje. dus snor.
Ik wou net een auto in halen, maar er kwam een bocht, dus moest hem er gauw weer voor gooien. ik gwn rustig mijn weg naar huis vervolgen. stop ik bij het stoplicht, komt die motoragent naast me; ja jonge, hij gaat wel ietsjes te hard he? mijn teller zij 60. hoe hard gaat ie? naja iets van 50 ongeveer.
mag ik je certificaat eventjes zien? ja ja mm ke.
Moest ik mee naar buro. moest op de roller:021:
Resultaat: 57 op de roller -6 = 51 gecorrigeerd. hij mag officieel 25. you do the maths.