• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Uitlaatklep: Pech gevallen

au. dat is balen gek!
nog garantie of wat?

naja ik dus gister een boete opgelopen vanwege scooteren in voetgangers gebied:p ik reed op een mojito habana. zo'n hoere scootter ja:p
enne ik reed dus achter een vriend aan :p
kwamen er 2 van die net politie agentjes weetjewel:p net nieuw bonneboeke enz enz :p weer 40 euro :098:

Gewoon doorrijden? :p

Politie hield mij eerst tegen door hun fiets dwars over het fietspad heen te zetten, toen had ik wel zoiets van waar zijn jullie nou weer mee bezig :120:.

Dat zijn natuurlijk boetes waar je wat aan kan doen ;)

Op de brommert (Zundapp) heb ik 1x een boete gehad omdat ik te hard ging, 65 over een weg waar je 60 mocht (hield me toch netjes aan de snelheid :icon_neutral: ). Vervolgens netjes aangehouden door de agent. Ik kwam aan met het hetzelfde grapje en vervolgens ff met de agent getöttelt (had vroeger ook een Zundapp (A) ).

Jah zo gaat dat bij ons als je netjes met elkaar omgaat en respect heb voor Oom Agent :p Ik kan me nooit zo opdraaien om zulke dingen, aangezien je toch ook door meneer Agent geholpen wilt worden als je scooter/brommer is gestolen ;)

:OFFTOPIC:
wij rijden niet op zundapps. als ik nou bijvoorbeeld een hele speciale oldtimer brommert heb. ja oke dan begrijp ik dat. al die oude mannetjes... allemaal glinsteringen in hun ogen enzo:icon_wink:.

maar het was dus in de stad, zaterdagavond. liepen dus jonge kerels.

:SUPEROFFTOPIC: en ik heb net mijn vario gemonteerd:D op een ciaooo HAHHAHA facking vet

OMG, vandaag weer een pech dag.
Was weer onderweg naar mijn zus in Almelo met mijn auto.
Bij Stroe ging ik even stoppen om bij de Burger King een Whoppper naar binnen te werken.
Toen ik weer in mijn auto zat en wilde wegrijden, hoor ik een enorme geknars vanuit mijn linkervoorwiel.
Ik merkte ook dat mijn auto linksvoor een stuk lager was.
Blijkbaar dus mijn vering of demping doorgebroken.

ANWB gebeld, die waren er binnen een uur en bevestigde mijn gedachte :(
Weer een uur later mijn auto weggesleept door sleepwagen.
Deze wordt in Amersfoort in bewaring gezet en maandag afgeleverd bij een garage in Rotterdam voor reparatie.
Vlak erna mijn schoonvader mij opgehaald en afgezet in Almelo.
Wat een gedoe!
Nu moet ik zondag avond met de trein terug naar Rotterdam.
En hopen dat ik volgende week snel weer mijn auto in goede staat kan ophalen.. zucht.. kost me weer honderden euro's :(
Maar vooral de tijdsverlies baal ik van!

Vandaaf mijn 280 gtx er mee uit gescheden, zette me computer aan en onderste gtx (heb er 2) gaf alleen maar rood lampje aan.... Hoop dat de winkel niet moelijk gaat doen aangezien dit de tweede keer is er een stuk gaat bij mij.

Denk het wel, heb de voeding van de tweede kaart erop gezet en ook toen deed hij het niet. Kaart is rma (tweede keer) hoop niet dat ze moeilijk gaan doen. Stop ook meteen met waterkoeling van vga; te veel ellende mee...

Hmm jammer man. Een single GPU is te doen maar een GTX295 zou ik bijv.
absoluut niet durven doen.

Want is het je onderste of bovenste kaart? Al hoewel het me sterk lijkt dat als
het je bovenste kaart is het eventueel zou komen door je Plexiglas. Omdat
de warmte niet weg kan. Heb nu dan 2x een GTX285 en hiervoor had ik 2x
een GTX280. Wat me opviel is dat bij de GTX280 die aan de bovenkant wel
RAM zit en bij de GTX285 niet maar rondom de chip.

Is onderste kaart, plexiglas maakt niet uit, ram wordt gekoeld door de backplate van mijn waterblok. Ik heb altijd van de periodes dat er echt vanalles kapot gaat en zit nu weer in zo'n fase; 1 gtx stuk, audio kaart doet het niet meer en lcd poster van mijn rampage 2 geeft geen tekst meer, alleen blauw scherm.

Is onderste kaart, plexiglas maakt niet uit, ram wordt gekoeld door de backplate van mijn waterblok. Ik heb altijd van de periodes dat er echt vanalles kapot gaat en zit nu weer in zo'n fase; 1 gtx stuk, audio kaart doet het niet meer en lcd poster van mijn rampage 2 geeft geen tekst meer, alleen blauw scherm.

ff afwachten hoe het zit me de rma van men striker 2 extreme, daar heb ik nog een lcd poster van, als ik een nieuwe krijg, kan je hem van me hebben, anders moet ik de striker natuurlijk verkopen met lcd poster

Zojuist mijn auto weer opgehaald.

Gelukkig hebben ze het onder garantie gerepareerd.
(ze wilden trouwens eerst 1200 euro voor vragen, na een discussie dat dit onder garantie moet en dat het ook op Kassa! is geweest en mogelijke inschakeling van rechtsbijstand het toch onder garantie gerepareerd. Belachelijk van Citroën).

Wel gelijk remschijven vervangen, dat was wel weer 300 euro.

En linker voorlamp eindelijk een keer vervangen :D

Ik ga nu even test rondjes rijden, ook mooi weer om met raam open rond te rijden :)

Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
Ahtlon Volgens mij heb ik wel pech met mijn bestelling. Waterkoeling 4

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan