YouHao, je hebt gelijk, het wordt weer eens veel te serieus genomen :019:
Wat ik er nog over wil zeggen is dat ik ook wel snap dat je hier geen soliciblablabrieven schrijft, dat dit een forum is waar je gewoon wat aanlult.
Dat wil echter niet zeggen dat je dan maar als een aap op je toetsenbord kan gaan zitten hakken. Nouja, het kan wel, maar dan neem ik je dus gewoon niet meer serieus, hoe zinnig de dingen ook zijn die je eigenlijk wou zeggen.
Hetzelfde geldt trouwens ook voor elk gewoon gesprek. Als je in elke discussie "
Ek moak um kepoht!" en "verrekte mongoljonguhh" blijft roepen maak je jezelf ook belachelijk.
Daarbij komt dat het ook onpraktisch is. Iemand die dezelfde vraag heeft en een forum search doet op "abonnementen" gaat deze thread niet vinden (ok, nu wel, tot uw dienst
).
En ik weet ook wel dat ik het soms wat kan overdrijven, ik ben nou eenmaal een linguist. Typootje hier en een d-t-tje daar zal je me echt niet over horen zeuren. Ik ga alleen elke keer als iemand van die hele basale dingen schaamteloos fout doet en ze nooit corrigeert of zelfs maar in de gaten heeft een klein beetje dood van binnen. Jou en jouw zijn twee verschillende woorden, je bent paranoïde, niet paranoia, en niet elk woord in het engels dat op een S eindigd heeft een komma nodig.
Dusss, back to you bob