• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

TNT vs GLS

Welke bezorger heeft jouw voorkeur?


  • Totaal aantal stemmers
    161
Mogelijk heeft het toch geholpen en heeft die "muts" (zo als ze hier al genoemd werd) intern
toch e.e.a. uitgezocht.
Dat ze niet alle antwoorden gelijk paraat had is denk ik niet meer dan logisch toch ?
 
Mogelijk heeft het toch geholpen en heeft die "muts" (zo als ze hier al genoemd werd) intern
toch e.e.a. uitgezocht.
Dat ze niet alle antwoorden gelijk paraat had is denk ik niet meer dan logisch toch ?

dat kan wel, maar beetje raar dat je dan 45cent per minuut moet betalen, en het gesprek duurt al snel 10 min...
Niet echt klantenservice

Kijk, dat is beter nieuws. Overigens, voordat je de doos open maakt.. kijk even goed of de doos beschadigd is en zo ja, maak er foto's van!

Tnx, zal ik doen!:)
 
Ik snap dat je 45ct/min. veel vind, maar da's "slechts" 27,-/uur.
Daar kan die "muts" niet van betaald worden als je ook de afschrijving van telefoon, pc en stoel mee rekent.

Voor een deel zitten die kosten dus al in de verzendprijs verrekend en is die 45ct deels ook om misbruik en
onnodige lange gesprekken te onderdrukken ?

Ik denk dat je het ook een beetje van 2 kanten moet bekijken ? ;)
 
Ik werk bij TNT ik ga ze niet verdedigen, ik heb via TNT en GLS pakketen van Highflow gekregen ze waren bij allebei de volgende dag besteld.
de voordelen je bent bij GLS 2 euro goedkoper nadeel bij GLS dat je in de meeste woonplaatsen zo ook hier naar een andere plaats moet rijden om het op te halen wat je weer meer kost als 2 euro. Conclusie GLS is in de meeste gevallen duurder. ;)
 
Even een update ze zijn vanochtend geweest was niet thuis briefje in de bus van GLS ik kon bellen kosten 1 euro p/m of mailen het laaste wordt het.
Ik dacht die werken niet op zaterdag ik haal het zelf wel bij de Fixed doe het zelf markt want die zijn op zaterdag open nou mooi niet ze gaan het pakje pas maandag na 17.00 uur afleveren bij het depot dacht wat een shit zooi, ik even gebeld met GLS gaan juliie het pakje vandaag niet afleveren in het depot antwoord nee meneer dan doen wij pas maandag om een uur of 5 kun je mijn staus dan niet veranderen dat ze het maandag overdag bezorgen dat kon ook weer niet éénmaal staus afhalen kon niet meer veranderd worden.
Conclusie GLS sucks big Time Sorry voor het grove taal gebruik.
Nooit meer GLS.
 
mijn keuze:

goedkoop spul en snel nodig (slang/vloeistof etc) = gls: reden, ze zijn er soms om 8 UUR!!! al :D:D:D, daar kan TNT wat van leren :D

duur spul, niet super hard nodig (blokken, rad, pomp, plexi spul, bitspower (fitingen ook) etc. dan gwn TNT, omdat ik de bezorger(ster)s goed ken hierzo (apart bedrijf die in opdracht van tnt werkt, dus absoluut niks over te klagen, maar daardoor dus wel wat later, meestal uur of half 2-4 in de middag)

en over de Depots:

TNT @ supermarkt @ dorp.
GLS @ fietsenmaker @ dorp (200m verder :p)

dus maakt mij niet veel uit, alleen de fietsenmaker is makkelijker bij ophalen, dan is het gewoon "heb weer wat voor je"

en bij supermarkt "ja meneer, ik wil tog wel even uw afleverbon zien (ID bij me :S)
 
Daarbij, er zit nogal wat verschil in depots per plaats. Als ik hier bijvoorbeeld GLS heb en ik mis de zending 2 keer, dan moet ik naar Arnhem (ca 40 km enkele reis). Vandaar dat ik vaker voor briefpost en TNT kies.
 
hahahaha, ik hoop dat ze woensdag op tijd komen (dinsdag bestelen bij freddy) dan kan ik snel me dual pmp 400 (als ik goed heb, D5 model) gaan inbouwen i.p.v. single D5, en gelijk paar rads (120 ofzo) erbij :p
 
ik heb liever TNT dan GLS, GLS heeft eerder een kapotte telescoop hier afgeleverd die verzonden was vanuit duitsland, erg jammer, en dan krijg je nog een paar van die burokratische *likkers aan de telefoon die het 1 en ander goed proberen te praten.

hier in mijn regio hebben we een vaste TNT coureur en die man weet mijn werktijden, dus als hij een pakket voor me heeft komt hij altijd na mijn werk tijd langs,(en werkt met uiterste precisie ! ) en dus altijd binnen 24uur heb ik mijn pakket in principe binnen.

GLS is echter heel ander verhaal en komen hier meestal in de ochtend rond een uur of 10 als ik op me werk zit......
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan