• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

TNT vs GLS

Welke bezorger heeft jouw voorkeur?


  • Totaal aantal stemmers
    161
Geen problemen hier met TNT en GLS, persoonlijk vind ik GLS mij beter uitkomen. Waarom? GLS komt s'ochtends hier, TNT pas aan het einde van de dag ergens. Wacht al weer de hele dag op een pakket dat opgehaald moet worden.

Ik heb zelf 1x een TNT pakketje moeten opwachten was er rond 1/half 2 hiero.. (zat toen zelf nog op school maar ik heb een lieve moeder die het wel aannam <3 en het was niet van highflow trouwens.. maar het is TNT dus dan nog.. :p) Dus bij mij het voordeel dat het begin van de middag was.. volgens mij ligt het vooral aan de ''ligging'' van waar je woont dat het daarom pas laat in de middag komt of juist vroeg in de middag..
 
En alle medewerkers van GLS zijn zeker s'middags vrij ?

Als zowel GLS als TNT hier op 1 dag door de straat gaan is TNT altijd eerst
en tegenwoordig zelfs al vaak om 11:00 terwijl GLS nooit voor 14:30 is.
 
als GLS bezorger doe je in onze buurt potje voetbal met de spullen van klanten.daar na plakken ze wat GLS tape over heen.Want de klant zou toch niks door hebben.Zo zagen de dozen van me eerdere compcases uit.dus je raad het al geen GLS voor mij.plus tnt heeft een hele aardige bezorgster.altijd fijn.
 
Zelf ben ik niet zo van het bezorgen maar anders eigenlijk wel TNT. Meer te zien hiero.. en we hebben ook een aardige marokkaanse bezorger.. hij is altijd netjes enzo en helpt altijd als het eventjes moet.. :)
 
Gisteren de track&trace code van Highflow ontvangen, maar de huidige status bij GLS is al sinds 08:47 uur:

Bestel
Scan door de chauffeur bij het laden van de bestelauto. Hiermee geeft de chauffeur aan het pakket voor aflevering te hebben ingeladen.

Denk dat die niet meer gaan komen vandaag.

TNT is net een half uur geleden al langsgeweest.
 
Tss:

ttgls.png
 
Bah blegh getver, ik erger me dood aan dat gezeur over tnt en gls.
Laat die mensen hun werk gewoon doen, natuurlijk zijn er mensen die het weer altijd beter kunnen,
Iedereen maakt fouten en is wel een keer nonchalant op zijn werk of niet???
 
Wat ik zoiezo vind is dat BEIDE (of alle? weet niet eens hoeveel transport bedrijven er zijn) maar ik vind dat er netjes met onze pakketjes om gegaan moet worden.. en natuurlijk kan er wel is wat kwijt raken.. maar echt niet SPOORLOOS.. het moet ergens liggen en ik vind dat er zoiezo iets mee gedaan moet worden.. Tevens wat snelheid in het werk en wat klantvriendelijkheid vind ik er ook wel bij kunnen.. wordt anders geen postbode/pakjesbezorger of whatever.. :)
 
Ik ga hier ook ff op inpikken ivm koeriersdiensten. Ik bestel al jaren mijn 'gerief' online en het laten bezorgen door verschillende koeriersdiensten. DHL, DPD, TnT, GLS, De Post (België), Ups, FedEx.

Echte 'aanraders' blijven, in mijn mening toch, GLS en FedEx. Allebei zeer uitgebreide track & trace, goede klantenondersteuning en snelle leveringstijden.

Ik heb al een paar pakketten van highflow tot bij mij thuis laten bezorgen door GLS en ben er tevreden om. Binnen de 12 uur is het pakket van highflow tot bij mij thuis (ik woon in de omgeving van Brussel).

FedEx is van een ander soort kaliber koeriersdienst, en de prijzen vallen goed mee als je iets bestelt vanuit Amerika.

DPD is de slechtste koeriersdienst naar mijn mening. Had een paar jaar geleden een kiss multi speler besteld. Pakket was ongeveer een week in hun depot in bezit. Na heel wat bellen (een interne fout zo blijkt) gingen ze het pakket bij mij leveren. Ik was toen die dag thuis, niks gezien/gehoord. Nog maar es gebeld, bleek dat hij het verkeerd had geleverd. Bij die persoon langsgeweest, niemand thuis. Pas savonds laat kwam die persoon thuis van zijn werk en hij vond een doos aan zijn achterdeur. Wat bleek nu, die koerier had zelf een handtekening nagemaakt van mij (heb dat kunnen krijgen via mail van klantenservice), en simpelweg die doos aan die persoon zijn achterdeur gezet. Ik heb dan ff zwaar kwaad geweest hoe dit wel eigenlijk kan. Antwoord was dat ze koerier daarover gingen aanspreken, sindsdien niks meer van gehoord.
 
Ik heb een poll aan toegevoegd, zo kunnen mensen die hier geen zin hebben om te reageren toch nog even snel een keuze maken.
Want ik denk dat de meeste mensen juist géén problemen hebben met beide en daarom hier niet posten of zelfs de topic openen :)
 
Bah blegh getver, ik erger me dood aan dat gezeur over tnt en gls.
Laat die mensen hun werk gewoon doen, natuurlijk zijn er mensen die het weer altijd beter kunnen,
Iedereen maakt fouten en is wel een keer nonchalant op zijn werk of niet???
Als ze hun werk hadden gedaan, dan had de GLS hier gisteren al op de stoep gestaan.
Dit is niet de eerste keer dat dit gebeurd bij GLS (en gebeurd overigens hier ook met TNT).

En hee, Nederlanders klagen graag :p.
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan