Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Zoals al door vele opgemerkt is, wederom een super strakke build!
Maar vwb die vloeistof weet ik het niet...
Het contrast tussen t carbon en t geel (er gaaf!) is vrij groot en dan vind ik die vloeistof zoutloze net niet "kleur" hebben.
Knal gele vloeistof in een custom geel/zwart a la "brinkdinges" reservoir zou denk ik niet misstaan.
Kier super build dat weetje ,hoe jij met plexiglas omgaat en altijd alles precies op de mm krijgt petje af .
Alleen de Aquacomputerliquid vind ik het helemaal afstoten , kleur past in mijn ogen compleet niet bij je build .
De FeserOne was zo fel als je sleeving dat alles precies overkwam zoals het hoorde ( vond ik )
Nogmaals dit is mijn mening ! ,voor de rest super gozer !
Dit weekend was de bedoeling dat ik hem zo goed als af zou krijgen, maar helaas khad de jackpot wat betreft storingen in mijn storingsdienst.
Dus helaas niet veel kunnen doen
Een kleine update daar voor in de plaats
Julli weten nu wel een beetje dat ik niet echt veel kabels in het zicht wil
Stuk aluminium gezaagd en aa 2 kanten gebogen
En weg zijn de kabels
Andere kant ook gedaan
Denk er steeds meer aan om een paar dagen vrij te nemen om de TJ af te maken
Elke keer komt er wel wat tussen
Supermooie build weer +1 , net ff gauw door de pagina's gescrold.
Maar die vloeistof vind ik niet echt wat, dat geel van het plexi en sleeving is mooi gelijk van kleur, vloeistof precies hetzelfde als plexi en sleeve zal wel niet lukken en alles wat er in de buurt komt dat vloekt (vind ik).
Waarom niet gewoon zwarte vloeistof erin? Met al dat geel en carbon is het al druk zat.
Finally the TJ11 is finished. Vandaag de laatste dingen gedaan
omdat ik vanacht opgepiept was en recht had op slaap uren mocht
weinig slapen dus lekker modden